Nou we hebben geloof ik best veel aso's ondervraagt (van die mannen die bij de het ontbijt al patat vreten en bij de lunch al bier zuipen en niet zien dat er zo'n enorme pens over hun broekrand hangt) dus ik denk dat dat misschien nog zou helpen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef Isabeau het volgende:
shinydiscoball, misschien zijn die mannen gevoelig voor het argument dat als je een aantal kilo afvalt (7 geloof ik) dat dan je penis 2 cm groter is
quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef minilotje het volgende:
Mijn nek is blauw.
Hoera voor hoopdance-les, het is potverdorie net of iemand me heeft willen wurgen!
Gewischt is 54,0 vanmorgen. Nog een pietsje boven mijn streefgewicht dus. Ik blijf benieuwd of ik dit keer (wegens toch wel een hoop lichaamsbeweging in de hoepel) misschien wat permanenter onder dat gewicht schiet, of dat ik er toch op blijf hangen.
Ik zou best -iets- dunnere bovenarmen willen, dat blijven maar bolle dingetjes. Maar gespierd moeten ze natuurlijk ook niet worden! Hmm.
Ontbijt: twee volkoren Cracottes. Wat betekent dat ik hoognodig wat brood moet bakken of kopen.![]()
Op de ene geitenkaas, peer en peper en op de andere jonge kaas met aardbeien.
En nog wat extra aardbeien.
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.quote:
Ditoquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:44 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als je een kluns bent zoals ik, dan wel een beetje ja.
Sylvana, succes!Strakjes maar lekker bij-eten, hè?
Ik weet nog wel van vroeger als ik nuchter in het ziekenhuis moest verschijnen (aardig wat kleine operaties gehad als kind), dat ik echt een kwartier nadat ik voor het laatst iets mocht eten al stikte van de honger. Dat zit natuurlijk puur tussen je oren, maar blijkbaar werd ik toen al erg zenuwachtig van niet of minder mogen eten. En ik kan mezelf nog steeds met geen mogelijkheid op een streng dieet zetten, ik word er ogenblikkelijk mopperig en gestresst van.![]()
Heb ik ook hoor. En dat terwijl ik als ik mezelf niet op dieet zet, ik gemakkelijk zomaar een ochtend en middag zonder eten doe als ik het druk heb. Zolang ik er maar niet bewust op moet letten, want dan schreeuwt mijn lijf echt direct om eten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
Daarom werkt een balansdagje ook niet voor mij. Het wijkt zo af van wat ik normaal doe dat ik er helemaal rusteloos van word en uiteindelijk juist de neiging heb om meer te gaan eten.
En als ik honger heb, heb ik een vreselijk pesthumeur, ask Mark.
Ja, ik klaag ook zeker niet! En m'n vriendje zegt dat hij al kan zien dat ik ben afgevallen, hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Nou ja, als je toch een beetje afgevallen bent is het toch goed, MM?
Bij mij op het werk hebben ze ook altijd snacks liggen, maar ik heb ze tot nu toe altijd kunnen weerstaan! De kantine biedt naast die snacks namelijk ook heel veel gezonde keuzes (en die zijn nog eens veel goedkoper ook!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen! Heb!
Vandaag weer heel de dag labben, heb alleen geen brood bij voor tussen de middag, dus ik moet straks de frikandellen en loempia's etc. in het personeelsrestaurant vermijden (maar dat soort dingen vermijden lukt me vrij goed eigenlijk).
En dan vanavond film zien!![]()
Succes met de onderzoeken alweer sylvana (heb je er nog hoop in dat er wat nuttigs uitkomt?)
* Noteertquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef minilotje het volgende:
Wat ik er in elk geval uit ga maken deze maand:
- Voorjaarssalade met limoenolie en provolone
- Salade van lamscarpaccio (maar dan gewoon met lam van de slager, niet zo'n suf AH-pakket)
Goed hè?quote:
Haha, ik herken helemaal wat je omschrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef minilotje het volgende:
[..]
Goed hè?
Gut, wat hou ik toch van seizoenswisselingen!
Het gevoel dat je hebt bij de eerste winterse, koude lucht, bij de eerste frisgroene blaadjes in de lente, bij de eerste warme zomerbries, en de eerste oranje schemeringen van de herfst..![]()
Maar met eten werkt dat net zo goed: in september wil ik ineens stoofvlees en warme appeltjes, ik krijg in november verschrikkelijk veel zin in stamppotten en erwtensoep en chocolademelk. Zo rond maart moet ik plotseling lamsvlees, jonge kazen en groene salades. En begin juni krijg ik zomaar trek in rode pepers en maistortilla's, geroosterde kip en bérgen zomers fruit.![]()
Wat zou het saai zijn zonder seizoenen!
Ik ga maar gauw eens boodschappen doen.
Straks val je nog sneller af!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen..
inmiddels is het 10 uur, en is de monteur nog steeds niet geweest.. het is inmiddels 15 graden hieren dus écht koud
![]()
zo maar even ontbjten en thee drinken, en dan hopen dat ze snel komen, zodat ik nog kan hardlopen voor we naar Nijmegen gaan
en oh ja, seizoenseten is
Haha, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
wheheik heb het liever warm en dat het wat minder hard gaat
![]()
al is het nuzo jammer dat ik me niet warm kan hardlopennou ja, het kan wel, met een koude douche in het vooruitzicht
blijf maar hopen dat ze zo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |