quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:33 schreef tha_one het volgende:
# vote : ik stem op silver-shark omdat die nieuw is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:41 schreef tha_one het volgende:
Nee hoor dat is hij niet, ben zelf mafia dus weet wel wie mafia is.
Dus kunnen we ervan uitgaan dat jij mafia bent?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, verplicht stemmen:
##Vote Isdatzo
Isdatzo zal vast niet twee keer achterelkaar mafia zijn. Hoop ik.
Dat zou jij dan wel weten toch, mededorpeling-in-het-vorige-potjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus kunnen we ervan uitgaan dat jij mafia bent?
Zou je me geloven?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou jij dan wel weten toch, mededorpeling-in-het-vorige-potje![]()
Maar nee, ik ben geen mafia. Jij wel?
Waarvoor? Om ik met dt te doen terwijl dit never nooit mag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wordt gechanteert via PM
Dat betekent dus dat je mafia bent..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wordt gechanteert via PM
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarvoor? Om ik met dt te doen terwijl dit never nooit mag?
Hoe komen ze aan je nummer?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
3x gelezen, maar PP snapt hem.
Kom op mensen stem op mij! Ik ben de juiste burgemeester om FOK!ville Mob-vrij te maken.
Tony Montana en Al Capone hebben mij al gebeld of ik ze alsjeblieft niks wil aandoen
Moet ik inderdaad nog doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ziet iemand eigenlijk al een clue in het stukje van dag 1? Ik heb het nou drie keer doorgelezen, maar kan er geen kaas van maken.
Ik heb 'm al.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ziet iemand eigenlijk al een clue in het stukje van dag 1? Ik heb het nou drie keer doorgelezen, maar kan er geen kaas van maken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Artanis1 het volgende:
Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester. Het trappenhuis was snel beklommen, en de burgemeester was niet echt blij met deze boodschap. Hij wilde net vertrekken toen hij voetstappen hoorde. Hij zag twee mensen voor zich die duidelijk geen goede intenties hadden. Net toen de burgemeester de namen wilde schreeuwen werden zowel hij als boodschapper Artanis1 gedumpt op de straat met de tekst "De Mafia controleert de boel hier nu!" aan de rug van de burgemeester geplakt.
[GeenAanwijzingenGebied]
Het is weer tijd om te kiezen! Kies de burgemeester uit die jij denkt dat FOK!Town gaat redden.
quote:Hij zag [...] duidelijk geen goede intenties.
Gewoon omdat ik knap slim en een goede burgermeester ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef Ladidadida het volgende:
##Vote: -SG-, al heb ik geen idee waarom
Ik kan 'm altijd nog weer intrekken..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik knap slim en een goede burgermeester ben.
Ik ook nietquote:
Zijn we dat dan niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wacht maar. Het komt allemaal wel wanneer je begonnen bent.
Voor haar zijn we nog niet echt begonnen. Want zij is Mafia en kan alleen maar killen.quote:
Ik bedoel naarmate het spel vordert wordt het allemaal duidelijk.quote:
jaja...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel naarmate het spel vordert wordt het allemaal duidelijk.
Hmm even antecedentenonderzoek doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Stem maar op mij Puntenslijpsel en ladidadida.
Stem verstandig, stem op SuperHarregarre.
De burgemeester die levens redt.
[ afbeelding ]
Yes, we can!
Je bent een dictator! Zelfs de groet is er!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Stem maar op mij Puntenslijpsel en ladidadida.
Stem verstandig, stem op SuperHarregarre.
De burgemeester die levens redt.
[ afbeelding ]
Yes, we can!
Maar ik ruim alle mafia uit de weg! Dat is iets heel anders! Es ist zeit jede Mafiosi zu töten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bent een dictator! Zelfs de groet is er!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze: ##unvote SG en ##vote PrincePolly.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef PrincePolly het volgende:
Je zou op mij kunnen stemmen, dan heb ik er tenminste ook één
EDIT: hahah Lady Daisy, thank you.
Ah, kut, er was al iemand me voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij deze: ##unvote SG en ##vote PrincePolly.
Ja daarom zou ik ook op iemand anders stemmen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:15 schreef Thieske het volgende:
Ik zie -SG- maar weinig posten, misschien moet ik m'n stem maar heroverwegen.....
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik ook op iemand anders stemmen!
Mensen moeten soms ook nog eten he. En sommige hebben school er nog bij.
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!
Vandaar dat ik mezelf ook geen kandidaat gesteld heb.
Ligt er natuurlijk aan wat je weinig vind. Maar mijn laatste post toen jij dat zei was ongeveer @ 17.30 dat. Ik kan natuurlijk ook gaan spammen. Want dan heb ik veel gepost en dan ga je weer op me stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!
Vandaar dat ik mezelf ook geen kandidaat gesteld heb.
Dat zeg ik niet. Ben sowieso van 8.00 tot 15.30 weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?
Wel regelmatig maar niet 24/7 nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef PrincePolly het volgende:
Beste Ladidia en Thieske. Ik overweeg om me terug te trekken vanuit het kandidaatschap.
Bedankt voor het vertrouwen en de steun die ik heb gekregen van jullie.
Ja ach ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik ook wat aan. Verander ik van stem krijg je dit.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik ook wat aan. Verander ik van stem krijg je dit.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja ach ja.
Ik ga iig op isdatzo stemmen. Bij deze.
Dubieus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef PrincePolly het volgende:
Beste Ladidia en Thieske. Ik overweeg om me terug te trekken vanuit het kandidaatschap.
Bedankt voor het vertrouwen en de steun die ik heb gekregen van jullie.
Waarschijnlijk krijgt hij daardoor alleen maar minder stemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef PrincePolly het volgende:
Hey isdatzo, je moet iets over NACBreda en b-side enzo roepen!!!!! Krijg je misschien nog een stem
Slijmbal. En als straks m'n stem binnen is ineens 110% omdraaien he? Ik ken dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Noad Advendo CombinatieZe doen 't wel goed in de eredivisie (ik zeg niks over 't voetbal though
)
* Isdatzo roept "B-Side"
Als brabander gun ik ze natuurlijk het beste
follow your leaderquote:
Ik ook niet. Isdatzo iig nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Thieske het volgende:
Pfff, nou weet ik 't helemaal niet meer. Ik vertrouw niemand meer haha.
nog 1 en je bent erquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
En dat is verdachte nummer 3 op het lijstje.
Ik heb er al 4. ééntje misgeteld!quote:
Ik was wel blij toen ajax won thoughquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Slijmbal. En als straks m'n stem binnen is ineens 110% omdraaien he? Ik ken dat.
Ben ik jou verdachte? Anders weet ik niet of ik mijn stijl moet aanpassen.quote:
En nu ben je verdacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Wackyduck het volgende:
Ik dacht nog dat ik een veilige keus had gemaakt door even snel te stemmen op iemand die boven aan de pagina nog maar 1 stem had.
En 2 keer als Mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Isdatzo twee keer achter elkaar burgemeester.
Maarja samen staan we sterk. Netzoals de vorige keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niks verbazen.
Oh here we go againquote:
Typische mafia actie om de bal te gaan kaatsen. Ik geloof toch niet dat SG of ik hier de burgemeester zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
SG en superharrewarregarre zijn zo obviously zelf mafia
Ik zou zeggen, bekijk julie post- en stemgedrag eens..
Maar jij mag nu iemand doodmaken toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
En als je me dood maakt zit iedereen te zeggen dat je weer een onschuldige dorpeling hebt vermoordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
Precies, we zullen gelijk na zijn eerste kill weten of hij mafia is of niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Gelukkig mag jij als burgemeester gelijk hier iets aan doen. Stel ons niet teleur.
Hij zou toch niet....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, we zullen gelijk na zijn eerste kill weten of hij mafia is of niet.
Euheuh, jij en onschuldige dorpelingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
En als je me dood maakt zit iedereen te zeggen dat je weer een onschuldige dorpeling hebt vermoord.
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerustquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, gaat -ie proberen de schuld op anderen af te schuiven straks.![]()
Kijk nou eens naar die hint die ik heb opgelost Isdatzo.
Silver_Shark is een mafialid. Als je een man bent maak je hem gewoon af.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, insubordinatie toloreer ik niet
Wil je de plantsoenen die je anders moet schoffelen van mij, eens een keer van onder bekijken?
Helemaal niet naar Wouser.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerust
Laten we die rollen eerst maar eens gaan verdelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerust
moet er eerst iemand naar de engelen, of krijgen we eerst de rollen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Laten we die rollen eerst maar eens gaan verdelen
Daar wordt het nu onderhand tijd voor.
Oke, laten we even shark er buiten houden.. waarom zouden de aanwijzingen niet op wouser slaan? Doe eens uitleggen.. ik ben blijkbaar niet slim genoeg om dat zelf in te zienquote:
wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad al een goed plan om 19.15quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Artanis1, zou je hier de samenstelling van de deelnemers kunnen posten?
x mafia
x dorpsbewoner
x dit
etc.
Thnx
Zelfs in je avatar staat dat we voor ons leven moeten rennen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtfals de hints op mij sloegen had ik ze allang opgelost
Eerst worden de rollen verdeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
moet er eerst iemand naar de engelen, of krijgen we eerst de rollen dan?
De rollen zijn allang verdeeld? Toch? Ik bedoel, wtf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Waar zie jij me een hand boven het hoofd van shark houden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef -SG- het volgende:
Shark en IsDatZo Mafia! IsDatZo houdt de hand boven het hoofd van Shark! Terwijl het toch echt duidelijk is!
Dat zegt dan iets over jou, toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtfals de hints op mij sloegen had ik ze allang opgelost
Bluf maar lekker jongenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Als jij een idee hebt hoe ik jou moet overtuigen komt het eraan!
Zou het overigens wel leuk vinden als je mij dood en jij er achter komt dat ik wel een onschuldige dorpeling was!.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zelfs in je avatar staat dat we voor ons leven moeten rennen.
nou schiet op dan, door de draaimolen ermee.quote:
Wat snap jij hier niet aan? De hint slaat terug op zijn usericon van een slechte Grover.quote:
Iedereen weet dat het Shark is en jij haalt opeens wouser erbijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zie jij me een hand boven het hoofd van shark houden?Ik sta neutraal tegenover shark, niet tegenover wouser. En het ging namelijk over wouser, julie halen shark er bij
Als je ballen hebt maak je me maar af.quote:Bluf maar lekker jongen
Jij ook niet, jij kaatst alles terug met een andere vraag en gaat nu een nutteloze poll houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, ja?
Oh wacht, dat KAN je niet.., dat was het probleem
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef lynda het volgende:
zelfs ik als buitenstaander kan nu al zeggen wie er een maffia is
Als je dorpeling was, zou je dit niet zeggen. Wanneer je dorpeling zou zijn zou het namelijk slecht zijn voor de kansen van het dorp tegenover de mafia.. helaas, leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het Shark is en jij haalt opeens wouser erbij
[..]
Als je ballen hebt maak je me maar af.
Sommige verlullen zich gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
volgende ronde kan je ook meedoen.
Euh?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien is Isdatzo zojuist door de mand gevallen. De speciale rollen waren nog niet verdeeld waardoor Isdatzo nog helemaal niet kon weten wie rechercheur was. Oftewel, Isdatzo heeft gelogen over zijn contacten met de rechercheur want die bestond nog helemaal niet.
Helaas, pindakaas, Isdatzo is mafia.
Oh nee hoor. Dat is het niet. Ik wil gewoon dat de burgers dan boos op je worden en jou eruit stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dorpeling was, zou je dit niet zeggen. Wanneer je dorpeling zou zijn zou het namelijk slecht zijn voor de kansen van het dorp tegenover de mafia.. helaas, leuk geprobeerd.
Omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt? of omdat..?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Dat is het niet. Ik wil gewoon dat de burgers dan boos op je worden en jou eruit stemmen.
Nee omdat ik weet dat jij Mafia bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt? of omdat..?
Als je niks persoonlijks tegen mij hebt zou de enige reden om mij weg te willen hebben zijn dat je mafia bent..
Sinds ik me opgegeven hebquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer doet Supersheep mee?
Ik zal jou 1 bewijsstuk geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weten impliceert dat je bewijs hebt..
ben een vent en post het dan
Toch ben ik benieuwd op wie je gestemd hadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sinds ik me opgegeven heb
Helaas ben ik wel een uurtje te laat om te stemmen..
Anders had je wel op mij gestemd, hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[offtopic]quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd op wie je gestemd had
Speelde. NLVF'er ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
[offtopic]
Speel jij toevallig Hattrick
[/offtopic]
Second that. Behalve die Labrador dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef PrincePolly het volgende:
Luister, om 20:45 is er voetbal en mijn Labrador wil ook nog ff wandelen.
Actie please.
Het wordt als maar gezelligerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Samenvatting: Isdatzo burgermeester+Mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jezus, even eten en drie pagina's bij lezen
En niet zo'n beetje ookquote:
En waarom heb ik geen mailtje gehad?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Beste mafia, ik was even druk bezig met communiceren naar de mede-dorpsgenoten.. excuses dat ik ondertussen niet gepost heb hier
Ik bescherm SG niet. Ik weet alleen dat de hint sowieso terugslaat op Shark, dus ik snap niet waarom je mij en SG wil targetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
Superwarregarreharre, waarom ben jij zo druk bezig met SG te beschermen? Hoe weet jij dat hij geen mafia is dan?
Oh wacht ik ben maffia!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Uit welke post maak jij op dat ik Superharregarre bescherm?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
en vice versa natuurlijk
Uh, dat is juist het spel Harajuku. Nu discussiëren we eens over iets zinnigs. (Dus niet over hoe het spel al dan niet gespeeld wordt.)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
hihi jij bent mafia nee jij bent mafia nee jij nee jij nee jij
Duidelijk, zullen we daar nu even mee ophouden? Zijn we toch lekker allemaal mafia.
We moeten toch iets poste in het topic anders gebeurd er helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Duidelijk, zullen we daar nu even mee ophouden? Zijn we toch lekker allemaal mafia.
BEHALVE IK, JAquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nee je zou je maar nog meer verraden zeg!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BEHALVE IK, JA![]()
HOOR JE ME? NOU?![]()
![]()
't is idd nu wel genoeg geweest.. ik ga niet meer happen op SG en Superwarregarreharre
Wie als eerste bedoel je? Ik maak dat rond 21.30 (rust, jeweetsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, Isdatzo, voor de draad ermee. Wie gaat er op 't schavot?
Zullen we ons dan maar alvast opmakenquote:
Ja maar Isdatzo weet het toch zeker. Met zijn rechercheur (lees inside mafia)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Pom...pom...pom...
Edit: Niet wouser. Hoe kun je dat nou zeker weten? De hint sloeg terug op silver_shark.
* troost Ladidadida.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
En mijn tv is kapot dus ik moet nu een uur wachten
Kun je 'm maken?quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens ook duidelijke clues naar Wouser, waarom zou Wouser het niet kunnen zijn?
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?quote:
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom wordt Isdatzo dan steeds mafia genoemd omdat hij Wouser op #1 heeft staan?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Om de aandacht van zichzelf af te leiden?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel 4-4-2 met de punt na achteren
Je gaat kaal?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef PrincePolly het volgende:
Gaat haar afscheren (bovenop ja)
Voetbal kijken
Garnalen eten
Worstenbroodje(s) eten
21:32 terug zijn
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?quote:
Nee, ik heb nu ook wel nieuwe clues nodig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het zou kunnen, voorlopig weet ik nog niet echt wat ik moet denken eerlijk gezegd.
Hij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap jij de post niet of snap ik hem niet?
Het ligt aan de 3e persoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oke. Ik ben Mafia volgens jou. Maak me NU af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk eigenlijk![]()
de mafia weet iig niets zinnigs meer uit te brengen nu
Alles op z'n tijd, wacht maar rustig af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke. Ik ben Mafia volgens jou. Maak me NU af.
Pussy. De mensen willen de echte Mafia aan de galg zien. Jou dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd, wacht maar rustig af.
Ik ben heel even een stukje voetbal meepikken nu
"De mensen"? voor zover ik zie alleen jij en harrewarrequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pussy. De mensen willen de echte Mafia aan de galg zien. Jou dus.
Nou ik denk toch echt dat iedereen een Mafia aan de galg willen zien hangen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"De mensen"? voor zover ik zie alleen jij en harrewarre
Voetbal
Sexy Stringquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Google ads heeft het helemaal door:
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
Over 7 minuten is de eerste helft afgelopen + (denk ik) nog 2 minuten extra tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik ben zo benieuwd wie Isdatzo gaat lynchen.
Tromgeroffel....!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Over 7 minuten is de eerste helft afgelopen + (denk ik) nog 2 minuten extra tijd
Daarna komt isdatzo
Tsss... Leuke vrouwen zitten hier ook welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sexy String
Abonneer u op onze collectie en bespaar tot 50%!
www.provea.com
Gratis Flirten?
Flirt met duizenden singles Flirten nu gratis testen!
www.chat-contact.nl
Singles Vrouwen?
Alle datingsites op een rij. Bekijk het op Dating Overzicht.
Dating.Overzicht.nl
Vrouw nl
Date met leuke Nederlandse vrouwen! Zoek via leeftijd, geslacht & foto.
www.Lexa.nl/Vrouwen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tsss... Leuke vrouwen zitten hier ook wel
Humjawat?quote:
Wousers ondertitel: "What the hell? Rennuh!!"quote:Het trappenhuis was snel beklommen, en de burgemeester was niet echt blij met deze boodschap. Hij wilde net vertrekken toen hij voetstappen hoorde. Hij zag twee mensen voor zich die duidelijk geen goede intenties hadden.
Ghe da's een goeie. Als ik deze vraag stel, dan denken ze onbewust dat ik Corleone heet. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weten de maffiosi van elkaar dat ze maffiosi zijn?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weten de maffiosi van elkaar dat ze maffiosi zijn?
Lees de OP nog is doorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artanis, wil je antwoord geven op mijn vraag?
Ja, de mafia weet wie de andere mafia is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artanis, wil je antwoord geven op mijn vraag?
Ach, als je wel mafia zou zijn en t expres deed heb je wel lefquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Hmmm oke.. dat was niet helemaal de bedoelingIk was er echt vrijwel van overtuigd dat het wouser was..
Sorry wouser.
wtf wtf wtf waarom denkt iedereen dat ik de mafia benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens ook duidelijke clues naar Wouser, waarom zou Wouser het niet kunnen zijn?
zomg omg omg wtf lulz kut mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb besloten, WOUSER zal vanavond gelyncht worden.
de aanwijzingen lijken allemaal richting wouser te wijzen. Zijn usericon bijvoorbeeld, en zijn ondertitel.
[..]
Wousers ondertitel: "What the hell? Rennuh!!"
In wousers UI: "Ik stel voor om voor je leven te rennen"
Nou, de redenen die Isdatzo aangaf, zeg nou zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtf wtf wtf waarom denkt iedereen dat ik de mafia bendit is dus echt triest
Sorry maar ik zie echt geen clue in de dag post die naar mij lijdt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, de redenen die Isdatzo aangaf, zeg nou zelf
Niemand luistert naar niemand, of welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zei het toch? Waarom luistert niemand naar mij?
Edit: Oja, wacht, omdat ze mafia zijn.Artanis1, zeg even tot wanneer we kunnen stemmen, oké?
##Ik vote: silver_shark
Bewijs eerst maar eens dat je te vertrouwen bentquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dit hele spel nog geen 1 PM ontvangen. Niemand vertrouwt mij?
* -SG- ziet de berichten van Harajuku. over en weer gaan.
Wat moet ik nog meer doen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat je te vertrouwen bent
Stuur maar een screenshot met je rol-PMquote:
Ja nu moet ik jou nog vertrouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stuur maar een screenshot met je rol-PM
Ik ben te vertrouwen, echt!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja nu moet ik jou nog vertrouwen. Maar dat maakt natuurlijk niet uit want als jij maffia bent weet je sowieso dat ik burger moet zijn of een andere rol. In dit geval ben ik burger.
's nachts is er geen clue.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan echt geen flikker uit die cluedinges halen
Zoeken en gij zult vinden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die ene die er al eerder was gegeven...
Ik haal er gewoon niets uitquote:
quote:Hij zag [...] duidelijk geen goede intenties.
Ja die kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-----------------------------
Deze om precies te zijn.
Hier ook bedtijd.quote:
No shitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
er zijn 2 mogelijkheden waarom SG en superharre zich zo gedragen.
1. Omdat ze mafia zijn.
2. Als ze niet mafia zijn: om chaos te schoppen.
Ps. Ik ben morgen vroeg weg en laat terug
Ik kan het me niet veroorloven om thuis te blijven hiervoor hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No shit
Ik ga slapen. Voor mij geldt wel zo'n beetje het zelfde, maar ik ben geen burgermeister. Burgervaders horen er te zijn voor hun volk!
Er is 1 mogelijkheid waarom jij het probeert te verklaren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
er zijn 2 mogelijkheden waarom SG en superharre zich zo gedragen.
1. Omdat ze mafia zijn.
2. Als ze niet mafia zijn: om chaos te schoppen.
Ps. Ik ben morgen vroeg weg en laat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |