En nu ben je verdacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Wackyduck het volgende:
Ik dacht nog dat ik een veilige keus had gemaakt door even snel te stemmen op iemand die boven aan de pagina nog maar 1 stem had.
En 2 keer als Mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Isdatzo twee keer achter elkaar burgemeester.
Maarja samen staan we sterk. Netzoals de vorige keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niks verbazen.
Oh here we go againquote:
Typische mafia actie om de bal te gaan kaatsen. Ik geloof toch niet dat SG of ik hier de burgemeester zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
SG en superharrewarregarre zijn zo obviously zelf mafia
Ik zou zeggen, bekijk julie post- en stemgedrag eens..
Maar jij mag nu iemand doodmaken toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
En als je me dood maakt zit iedereen te zeggen dat je weer een onschuldige dorpeling hebt vermoordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh here we go again
Precies, we zullen gelijk na zijn eerste kill weten of hij mafia is of niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef PrincePolly het volgende:
Gelukkig mag jij als burgemeester gelijk hier iets aan doen. Stel ons niet teleur.
Hij zou toch niet....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, we zullen gelijk na zijn eerste kill weten of hij mafia is of niet.
Euheuh, jij en onschuldige dorpelingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
En als je me dood maakt zit iedereen te zeggen dat je weer een onschuldige dorpeling hebt vermoord.
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerustquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, gaat -ie proberen de schuld op anderen af te schuiven straks.![]()
Kijk nou eens naar die hint die ik heb opgelost Isdatzo.
Silver_Shark is een mafialid. Als je een man bent maak je hem gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |