Moet ik inderdaad nog doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ziet iemand eigenlijk al een clue in het stukje van dag 1? Ik heb het nou drie keer doorgelezen, maar kan er geen kaas van maken.
Ik heb 'm al.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ziet iemand eigenlijk al een clue in het stukje van dag 1? Ik heb het nou drie keer doorgelezen, maar kan er geen kaas van maken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Artanis1 het volgende:
Het was weer een zonnige dag in FOK!Town, maar het zou toch nog wat grimmiger worden. Na een lange reis kwam boodschapper Artanis1 met een belangrijke boodschap naar de burgemeester. Het trappenhuis was snel beklommen, en de burgemeester was niet echt blij met deze boodschap. Hij wilde net vertrekken toen hij voetstappen hoorde. Hij zag twee mensen voor zich die duidelijk geen goede intenties hadden. Net toen de burgemeester de namen wilde schreeuwen werden zowel hij als boodschapper Artanis1 gedumpt op de straat met de tekst "De Mafia controleert de boel hier nu!" aan de rug van de burgemeester geplakt.
[GeenAanwijzingenGebied]
Het is weer tijd om te kiezen! Kies de burgemeester uit die jij denkt dat FOK!Town gaat redden.
quote:Hij zag [...] duidelijk geen goede intenties.
Gewoon omdat ik knap slim en een goede burgermeester ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef Ladidadida het volgende:
##Vote: -SG-, al heb ik geen idee waarom
Ik kan 'm altijd nog weer intrekken..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik knap slim en een goede burgermeester ben.
Ik ook nietquote:
Zijn we dat dan niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wacht maar. Het komt allemaal wel wanneer je begonnen bent.
Voor haar zijn we nog niet echt begonnen. Want zij is Mafia en kan alleen maar killen.quote:
Ik bedoel naarmate het spel vordert wordt het allemaal duidelijk.quote:
jaja...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel naarmate het spel vordert wordt het allemaal duidelijk.
Hmm even antecedentenonderzoek doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Stem maar op mij Puntenslijpsel en ladidadida.
Stem verstandig, stem op SuperHarregarre.
De burgemeester die levens redt.
[ afbeelding ]
Yes, we can!
Je bent een dictator! Zelfs de groet is er!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Stem maar op mij Puntenslijpsel en ladidadida.
Stem verstandig, stem op SuperHarregarre.
De burgemeester die levens redt.
[ afbeelding ]
Yes, we can!
Maar ik ruim alle mafia uit de weg! Dat is iets heel anders! Es ist zeit jede Mafiosi zu töten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je bent een dictator! Zelfs de groet is er!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |