quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daarbij, insubordinatie toloreer ik niet
Wil je de plantsoenen die je anders moet schoffelen van mij, eens een keer van onder bekijken?
Helemaal niet naar Wouser.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerust
Laten we die rollen eerst maar eens gaan verdelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hints wijzen naar wouser zul je bedoelen, maar mijn rechercheur zal mij daar binnenkort uitsluitsel over geven, ben maar gerust
moet er eerst iemand naar de engelen, of krijgen we eerst de rollen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Laten we die rollen eerst maar eens gaan verdelen
Daar wordt het nu onderhand tijd voor.
Oke, laten we even shark er buiten houden.. waarom zouden de aanwijzingen niet op wouser slaan? Doe eens uitleggen.. ik ben blijkbaar niet slim genoeg om dat zelf in te zienquote:
wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad al een goed plan om 19.15quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Artanis1, zou je hier de samenstelling van de deelnemers kunnen posten?
x mafia
x dorpsbewoner
x dit
etc.
Thnx
Zelfs in je avatar staat dat we voor ons leven moeten rennen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtfals de hints op mij sloegen had ik ze allang opgelost
Eerst worden de rollen verdeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
moet er eerst iemand naar de engelen, of krijgen we eerst de rollen dan?
De rollen zijn allang verdeeld? Toch? Ik bedoel, wtf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Waar zie jij me een hand boven het hoofd van shark houden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef -SG- het volgende:
Shark en IsDatZo Mafia! IsDatZo houdt de hand boven het hoofd van Shark! Terwijl het toch echt duidelijk is!
Dat zegt dan iets over jou, toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Wouser het volgende:
[..]
wtfals de hints op mij sloegen had ik ze allang opgelost
Bluf maar lekker jongenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef -SG- het volgende:
Als jij een idee hebt hoe ik jou moet overtuigen komt het eraan!
Zou het overigens wel leuk vinden als je mij dood en jij er achter komt dat ik wel een onschuldige dorpeling was!.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zelfs in je avatar staat dat we voor ons leven moeten rennen.
nou schiet op dan, door de draaimolen ermee.quote:
Wat snap jij hier niet aan? De hint slaat terug op zijn usericon van een slechte Grover.quote:
Iedereen weet dat het Shark is en jij haalt opeens wouser erbijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zie jij me een hand boven het hoofd van shark houden?Ik sta neutraal tegenover shark, niet tegenover wouser. En het ging namelijk over wouser, julie halen shark er bij
Als je ballen hebt maak je me maar af.quote:Bluf maar lekker jongen
Jij ook niet, jij kaatst alles terug met een andere vraag en gaat nu een nutteloze poll houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, ja?
Oh wacht, dat KAN je niet.., dat was het probleem
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef lynda het volgende:
zelfs ik als buitenstaander kan nu al zeggen wie er een maffia is
Als je dorpeling was, zou je dit niet zeggen. Wanneer je dorpeling zou zijn zou het namelijk slecht zijn voor de kansen van het dorp tegenover de mafia.. helaas, leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het Shark is en jij haalt opeens wouser erbij
[..]
Als je ballen hebt maak je me maar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |