Bij deze: ##unvote SG en ##vote PrincePolly.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef PrincePolly het volgende:
Je zou op mij kunnen stemmen, dan heb ik er tenminste ook één
EDIT: hahah Lady Daisy, thank you.
Ah, kut, er was al iemand me voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij deze: ##unvote SG en ##vote PrincePolly.
Ja daarom zou ik ook op iemand anders stemmen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:15 schreef Thieske het volgende:
Ik zie -SG- maar weinig posten, misschien moet ik m'n stem maar heroverwegen.....
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik ook op iemand anders stemmen!
Mensen moeten soms ook nog eten he. En sommige hebben school er nog bij.
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!
Vandaar dat ik mezelf ook geen kandidaat gesteld heb.
Ligt er natuurlijk aan wat je weinig vind. Maar mijn laatste post toen jij dat zei was ongeveer @ 17.30 dat. Ik kan natuurlijk ook gaan spammen. Want dan heb ik veel gepost en dan ga je weer op me stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een burgemeester die niet regelmatig online is daar hebben we weinig aan he!
Vandaar dat ik mezelf ook geen kandidaat gesteld heb.
Dat zeg ik niet. Ben sowieso van 8.00 tot 15.30 weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?
Wel regelmatig maar niet 24/7 nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet veel aanwezig zijn?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef PrincePolly het volgende:
Beste Ladidia en Thieske. Ik overweeg om me terug te trekken vanuit het kandidaatschap.
Bedankt voor het vertrouwen en de steun die ik heb gekregen van jullie.
Ja ach ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik ook wat aan. Verander ik van stem krijg je dit.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik ook wat aan. Verander ik van stem krijg je dit.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja ach ja.
Ik ga iig op isdatzo stemmen. Bij deze.
Dubieus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef PrincePolly het volgende:
Beste Ladidia en Thieske. Ik overweeg om me terug te trekken vanuit het kandidaatschap.
Bedankt voor het vertrouwen en de steun die ik heb gekregen van jullie.
Waarschijnlijk krijgt hij daardoor alleen maar minder stemmen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef PrincePolly het volgende:
Hey isdatzo, je moet iets over NACBreda en b-side enzo roepen!!!!! Krijg je misschien nog een stem
Slijmbal. En als straks m'n stem binnen is ineens 110% omdraaien he? Ik ken dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Noad Advendo CombinatieZe doen 't wel goed in de eredivisie (ik zeg niks over 't voetbal though
)
* Isdatzo roept "B-Side"
Als brabander gun ik ze natuurlijk het beste
follow your leaderquote:
Ik ook niet. Isdatzo iig nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Thieske het volgende:
Pfff, nou weet ik 't helemaal niet meer. Ik vertrouw niemand meer haha.
nog 1 en je bent erquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
En dat is verdachte nummer 3 op het lijstje.
Ik heb er al 4. ééntje misgeteld!quote:
Ik was wel blij toen ajax won thoughquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Slijmbal. En als straks m'n stem binnen is ineens 110% omdraaien he? Ik ken dat.
Ben ik jou verdachte? Anders weet ik niet of ik mijn stijl moet aanpassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |