Sommige verlullen zich gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
volgende ronde kan je ook meedoen.
Euh?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien is Isdatzo zojuist door de mand gevallen. De speciale rollen waren nog niet verdeeld waardoor Isdatzo nog helemaal niet kon weten wie rechercheur was. Oftewel, Isdatzo heeft gelogen over zijn contacten met de rechercheur want die bestond nog helemaal niet.
Helaas, pindakaas, Isdatzo is mafia.
Oh nee hoor. Dat is het niet. Ik wil gewoon dat de burgers dan boos op je worden en jou eruit stemmenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dorpeling was, zou je dit niet zeggen. Wanneer je dorpeling zou zijn zou het namelijk slecht zijn voor de kansen van het dorp tegenover de mafia.. helaas, leuk geprobeerd.
Omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt? of omdat..?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Dat is het niet. Ik wil gewoon dat de burgers dan boos op je worden en jou eruit stemmen.
Nee omdat ik weet dat jij Mafia bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat je persoonlijk iets tegen mij hebt? of omdat..?
Als je niks persoonlijks tegen mij hebt zou de enige reden om mij weg te willen hebben zijn dat je mafia bent..
Sinds ik me opgegeven hebquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds wanneer doet Supersheep mee?
Ik zal jou 1 bewijsstuk geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weten impliceert dat je bewijs hebt..
ben een vent en post het dan
Toch ben ik benieuwd op wie je gestemd hadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sinds ik me opgegeven heb
Helaas ben ik wel een uurtje te laat om te stemmen..
Anders had je wel op mij gestemd, hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[offtopic]quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd op wie je gestemd had
Speelde. NLVF'er ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
[offtopic]
Speel jij toevallig Hattrick
[/offtopic]
Second that. Behalve die Labrador dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef PrincePolly het volgende:
Luister, om 20:45 is er voetbal en mijn Labrador wil ook nog ff wandelen.
Actie please.
Het wordt als maar gezelligerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Samenvatting: Isdatzo burgermeester+Mafiaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jezus, even eten en drie pagina's bij lezen
En niet zo'n beetje ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |