wel blijft iedereen die hier post een coño!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:21 schreef ikJur het volgende:
Welcom in het Centrale Skateboard Topic
Alle vorige delen op chronologische volgorde:
[Centraal] Skateboarding
[Centraal] Skateboarding part II, we hadden het over Wieger
[CENTRAAL] Skateboarding part III - Lopen is voor mietjes
[Centraal] Skateboarding Part IV - voor luie voetgangers
[Centraal] Skateboarding Part V - De zomer komt eraan!
[centraal] skateboarding topic deel #6
[centraal] skateboarding topic deel #7
[centraal] skateboarding topic deel #8
[centraal] skateboarding topic deel #9
[centraal] skateboarding topic deel #10 zonder luciferist :(
[Centraal] Skateboarding Topic #11, nu met lekker weer!!
[Centraal] Skateboarding Topic #12, Waarom ik :(?!
[Centraal] Skateboarding Topic #13 - Antwerpen?
[Centraal] Skateboarding topic deel 14 regen, regen, regen..
[Centraal] Skateboarding topic deel 15, komt gij ook Ikjur??
Heb jij ook zoiets? met andere woorden, ben jij zo'n stoere poolboer, straatsurfers, freestylefreaks, downhill dodo's of een vert figuur?
of ben je gewoon een lekker wijf? dan hoor je hier in dit topic!
nouja mijn vriendin geeft me wel veel zoentjes op me neusjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh, je gezicht was toch al niet je van het.
kameraad besteld fisheye, kameraad word gek van wachten, kameraad's HD-TV0recorder camera gaat kapot en is hem 3 weken kwijt, kameraad krijgt fisheyequote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef murderH het volgende:
de locals van area vroegen me om een serie op te zetten zoals mr fisheye, nou hier is part 1 dan:
parkratten vol. 1
enjoi.
http://www.vimeo.com/743315
onder welke steen heb jij gelegenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
Conõ?
kerel wtf die laatste run kap je gewoon afquote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef murderH het volgende:
de locals van area vroegen me om een serie op te zetten zoals mr fisheye, nou hier is part 1 dan:
parkratten vol. 1
enjoi.
http://www.vimeo.com/743315
heul niet, dat was de hele runquote:Op zondag 2 maart 2008 23:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
kerel wtf die laatste run kap je gewoon af
ja, voor je het weet heb je een telefoonvirus te pakken!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
of je neemt hem in de rug
ik ben ook ziek nu trouwens
stomme goofup besmet mij via een smsje
Ik zeg helemaal niet dat ik jou bedoelde. Misschien bedoelde ik Ambrosius welquote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef luciferist het volgende:
Ambrosius, ik heb een groot aids gezwel en ga dood, en goofup zegt dat ik dat verdien = doodsverwensing.
ban graag
raap me opquote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef luciferist het volgende:
Ambrosius, ik heb een groot aids gezwel en ga dood, en goofup zegt dat ik dat verdien = doodsverwensing.
ban graag
ben je zo blij met zijn gezwelquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
wtf moet dat in godsnaam voorstellen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:01 schreef Conekiller het volgende:
even om het skate gerelatuurd te houden. Post nu de beste skatepics EVER
blabla
foto's waarbij geen uitleg nodig is dus
Dat moet the f*ck in godsnaam Luciferist voorstellen.. en ja, dit is een zeldzame pic van hem in de lucht. Meestal ligt hij op de grond, of steekt er een skateboard uit zijn linker wenkbrauwquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:56 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
wtf moet dat in godsnaam voorstellen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dat moet the f*ck in godsnaam Luciferist voorstellen.. en ja, dit is een zeldzame pic van hem in de lucht. Meestal ligt hij op de grond, of steekt er een skateboard uit zijn linker wenkbrauw
zodra ik mijn adminpowers heb weet ik algelijk op wie ik ze ga testenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dat moet the f*ck in godsnaam Luciferist voorstellen.. en ja, dit is een zeldzame pic van hem in de lucht. Meestal ligt hij op de grond, of steekt er een skateboard uit zijn linker wenkbrauw
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef luciferist het volgende:
[..]
zodra ik mijn adminpowers heb weet ik algelijk op wie ik ze ga testen
Ambrosius?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef luciferist het volgende:
[..]
zodra ik mijn adminpowers heb weet ik algelijk op wie ik ze ga testen
dat herinner ik me serieus nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef Goofup het volgende:
als ik je skatestijl bekijk, ben je inderdaad vaak een met de aarde, dus waarschijnlijk is dat zo'n gekke keuze nog niet
* Goofup denkt ineens aan Luciferists mooie kickturn in de bank in Zutphen, waardoor hij over de zijkant ervan reed wat overliep in aarde en waardoor hij voor de voeten van een net aangekomen meisje rolde.. en Goofup net zo hard omrolde van het lachen daarom
drie woorden: Belg - worst - inlinesterquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef luciferist het volgende:
ja en mijn deck ging zo langs 2 emo-chickies en ik was niet eens de kerel die zich achter de super de boer door een mokkel liet pijpen
is deze grap te moeilijk voor mij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja en bij jou corrigeert het ook je kleine piemol, dat heft elkaar op.
bij is het lang en lang
nee kom uit emmen, jepjep zover ik weet wel alleen tis er nooit zo erg druk meer verder.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:05 schreef Goofup het volgende:
@Ivo-de-Pievo vette nollie 270 shove-it noseslide en hardflippert naar beneden. Kom je uit Groningen? Komt Klaas daar nog vaak?
quote:
Welkomquote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo !
Groentje in skateboarden meld zich.![]()
sinds kort begonnen. Laat het bashen beginnen.
haha ja echt te erg, kweet niet of je rik ook kent maar rik is master in hem belachelijk makenquote:
oh jammer, haha ja echt gewoon altijd heerlijk in meelullen dat vind hij gewelllldigquote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef murderH het volgende:
@ ivo
nee die ken ik niet, helaas ken ik tom wel, met zijn veel te grote eigendunk:P
Awesome.. je zult me nog wel een keer zien op het stadhuisplein, als het weer meezit tenminste.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef murderH het volgende:
@ ernstigezaak
ik ben bijna elke week 3x in eindhoven:D en lakai woont daar in de buurt
en dan? Meteen mijn eerste drop-in maken en goed hardddd op mijn waffel gaan?quote:
Helaasch. Geen foto, thankgodquote:Op vrijdag 4 april 2008 06:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
heb je een foto van die Jonne?
en hoe hij ontkend
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=49777134quote:
ja, en ik kan nu niet meer lopen van de spierpijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:27 schreef murderH het volgende:
gister in area geweest, goofup kwam ook opdagen uit het niets
ik neuq alleen meiskes uit zutphen op inlines achter de supermarktquote:Op vrijdag 4 april 2008 06:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
heb je een foto van die Jonne?
en hoe hij ontkend
jij kent hem niet hè? Haar of geen haar... luciferist is ranzigquote:Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef ernstigezaak het volgende:
Maar als je met sleeveless kleding rondloopt ga je toch niet je haarkuil begroeid laten? Dat zou ik dan weer ranzig eruit vinden zien. Ik zou niet m'n oksels scheren, tenzij ik dus ook met een sleeveless rond zou lopen.
Ken hem totaal niet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:39 schreef Goofup het volgende:
[..]
jij kent hem niet hè? Haar of geen haar... luciferist is ranzig
Glanerbrug?quote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef luciferist het volgende:
deze had ik zo vet hoog en gestickd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 14:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
dit is een inkoppertje kies maar:
- ik val tenminste niet op mijn knieschrijf
of
- ik val tenminste niet op lelijke inlinsters
nu nog een gewone backside flipquote:
en dan nog ownd mijn mokkel jouw inlinester 100xquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:56 schreef murderH het volgende:
[..]
dan is dit ook een inkoppertje, ik val niet op lelijke gothics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, dat zal je straf zijn dat je gestopt bent!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef makkie88 het volgende:
ik skateboard al jaren niet mere, maar was een toffe tijd...
k stond laats tog nog ff op zo'' n ding...
een hele mooie verial kickflip tegen me knie
kreeg net een mailtje dat ze met ingang van vandaag een weekje dicht zitten ivm vakantie...quote:
je scheurde hem voorbijquote:Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef luciferist het volgende:
ik had gisteren zelfs van een wielrenner gewonnen
ik was sneller; tot mijn broekzak kapot scheurde
maak eens een fobo aanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:59 schreef ernstigezaak het volgende:
Nu ik toch bezig ben; bij deze wat pics van m'n deck project.
Ben dus bezig geweest met het beschilderen van een deck voor een vriendin van me (want ze is jarig)
Heb wat feateau's gemaakt voor jullie vermaak.
Work in progress... heel veel baksteentjes.
[ link | afbeelding ]
Close up van de steentjes
[ link | afbeelding ]
Voor diegenen die zich afvragen; wat gaat het worden?
Nou! het album cover van Pink Floyd - the Wall. Zal morgen nieuwe foto's maken, want hij is zo'n beetje af. Letters staan er nu ook op.![]()
En dan nu m'n eigen boards, sinds kort aangeschaft.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deck: Goodwood
Trucks: Industrial
Wieltjes: geen flauw idee
Het was trouwens een complete board.. scheelt wat in de kosten, en ze zeiden dat het een prima ding is voor beginners. Time to hit the streets
ik maak zelf boards, is eenmaal grote investering daarna levert het geld opquote:Op zondag 4 mei 2008 17:25 schreef got.rice het volgende:
Ik weet niet of hiervoor een aparte topic voor is maar in ieder geval!
Ik wil binnenkort een longboard halen maar hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een gemiddelde longboard? Wat ik ook heb gehoord is dat je gewoon een skateplank kan halen en daaronder longboardwielen eronder doet zodat je de flexibiliteit van een skateboard hebt en de snelheid van een longboard, iemand ervaring hiermee?
Oh, iemand nog goede nederlandse sites/webshops voor longboards?
ga ga met je houten plank, tfoeequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef luciferist het volgende:
maar voor die prijs ben je wel van dat laffe fietsje af
![]()
en de inliners niet te vergetenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef got.rice het volgende:
Tja, op skateparken is het gewoon kut geregeld met bmxers en skaters.. gewoon oppassen denk ik zo
maar goed, het is sowieso triest dat hele skaters vs bmxers gedoe , doe er sowieso niet aan.. ik heb vrienden die skaten en vrienden die bmxen
bmxers rijden op kleuterfietsen, skaters rijden op houten plankjes met wieletjes.
punt
Je gaat naar Indonesie, voornamelijk Bali ? Dan is er een kans dat je mijn ex tegen zult komen daar. ( Gemiddeld / kleine meid met een érg mooi uiterlijk ((en lichaamquote:Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef got.rice het volgende:
Muah, zoek voornamelijk gewoon 1 voor lekker cruisen ja, dus niet zo'n professionele gevalIk ga van de zomer naar indonesie en dan voornamelijk naar bali en dan lijkt me zo'n board voornamelijk handig om van a naar b te gaan aangezien het gratis is, lekker in combinatie met het weer daar en lekker handig.
Maar hoeveel ben je voor zo'n cruise deck dan kwijt en weet je misschien een webshop oid?
Daar heb je daar veel vanquote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Je gaat naar Indonesie, voornamelijk Bali ? Dan is er een kans dat je mijn ex tegen zult komen daar. ( Gemiddeld / kleine meid met een érg mooi uiterlijk ((en lichaam)) ) en waarschijnlijk ook op een board.
Klopt helemaalquote:Op maandag 5 mei 2008 23:03 schreef got.rice het volgende:
[..]
Daar heb je daar veel van(Alhoewel niet op een board maar dat maakt niet uit
)
Ik vind die kloof tussen BMX-ers en skaters ook niet zo. Ik begrijp wel dat veel parken BMX-ers weren. Vanwege de packs, die het hout kapot maken. Maar als je naar bijv. St. Niklaas gaat, kan het allemaal prima samen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef got.rice het volgende:
Tja, op skateparken is het gewoon kut geregeld met bmxers en skaters.. gewoon oppassen denk ik zo
maar goed, het is sowieso triest dat hele skaters vs bmxers gedoe , doe er sowieso niet aan.. ik heb vrienden die skaten en vrienden die bmxen
bmxers rijden op kleuterfietsen, skaters rijden op houten plankjes met wieletjes.
punt
BMXersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:41 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik vind die kloof tussen BMX-ers en skaters ook niet zo. Ik begrijp wel dat veel parken BMX-ers weren. Vanwege de packs, die het hout kapot maken. Maar als je naar bijv. St. Niklaas gaat, kan het allemaal prima samen.
Toch heb ik daar ook wel de nodige frustraties gehad als ik een handrail neem en iedere keer er iemand achter een quarterpipe vandaan komt schieten zo voor de handrail langsEind van de dag ging ik dan ook gruwelijk door mijn enkel met een crooked van de rail en toen ik naar de kant strompelde, kwam ik er achter dat iemand ook nog mijn nieuwe schoenen had gejat.
Aangezien ik niet rascistisch ben aangelegd en er verdacht weinig Marokkanen waren daar, moet dit een bmx-er geweest zijn![]()
Nee, ik heb niks tegen BMX-ers. Ik ging voorheen vaak op pad met een groepje BMX-ers naar Duitsland of waar dan ook.
lijkt bijna een levend lanschap.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef ernstigezaak het volgende:
Heb eindelijk foto's van het eind resultaat van het verjaardag cadeau ( Waar de ontvanger zeer blij mee was )![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hint: kaftquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:29 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Niet vaak, maar lees af en toe wel wat ja.. ?
Zeer gaafquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef ernstigezaak het volgende:
Heb eindelijk foto's van het eind resultaat van het verjaardag cadeau ( Waar de ontvanger zeer blij mee was )![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
3de bult manquote:Op zondag 11 mei 2008 22:25 schreef Goofup het volgende:
en iemand (ik zal geen namen noemen,maar eentje kan wel: Luciferist) ging dus voor mij de baan in en presteerde het om gelijk na de eerste bult keihard op zijn rug te klappen *auw*. Gelukkig had hij net zijn t-shirt uitgetrokken, anders had die nu flink vies geweest
Nee, dan had de reis gesmeerd verlopenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:03 schreef murderH het volgende:
gratisch bij aankoop van een pakje blue band
het is stiekem je linkerbeen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef murderH het volgende:
dagje na schooltijd skaten at local spot: zoek de fout
[ afbeelding ]
je AVG Anti virus heeft niet alle updates binnengehaald? (nee serieus, ik zie zo op het eerste gezicht geen scheurtje of iets. Waar zit ie?)quote:
"maar vallen kan die wel..."quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
dat weet ik dus ook niet precies. maar enkel is gebroken en een botje is losgekomen. dus tijdje lekker binnenzitten zo vlak voor de zomer.:(
heb ik ook gehad. Ik had een keer last van mijn enkel en liet een röntgenfoto maken. Toen was het ook gebroken en kreeg ik gips erom. Toen ik terugkwam om het gips te laten vervangen naar loopgips, keek de arts raar op dat de boel zo snel geslinkt was en niet blauw enzo. Dus hij nog eens de röntgen erbij pakken: "oh, is helemaal niet gebroken... is een of ander oud breukje" (nooit wat van gemerkt; heb het vast aangezien voor een kneuzingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
dat weet ik dus ook niet precies. maar enkel is gebroken en een botje is losgekomen. dus tijdje lekker binnenzitten zo vlak voor de zomer.:(
mar jij bent dan ook een echte die-hardquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef Goofup het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Ik had een keer last van mijn enkel en liet een röntgenfoto maken. Toen was het ook gebroken en kreeg ik gips erom. Toen ik terugkwam om het gips te laten vervangen naar loopgips, keek de arts raar op dat de boel zo snel geslinkt was en niet blauw enzo. Dus hij nog eens de röntgen erbij pakken: "oh, is helemaal niet gebroken... is een of ander oud breukje" (nooit wat van gemerkt; heb het vast aangezien voor een kneuzing)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. filmpjes niet met ons delen blijkbaar ;p
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
area 51 eindhoven als taggs:)quote:Op zondag 18 mei 2008 14:52 schreef Goofup het volgende:
lol, ik had hem geüpload en kon hem toen niet terugvinden![]()
dmv. jouw reactie kon ik hem pas vinden
youtube noob
PS dude, hoe had je hem gevonden?
je zocht een filmpje van jouzelf, maar kwam er een van eer veel knappere jongen tegen?quote:
in het duits levert het wel resultaten op skateboarder fickt kleine Mädchenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef murderH het volgende:
ik zocht stiekem op geile skateboarder neukt inlinester, maar jou filmpje was de enige hit
aaah de poedelprijs?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef murderH het volgende:
joo, zaterdag de 31ste is de premiere van de hele film van parkratten in area: http://skatecafe.nl/
wees dat je erbij bent die dag om 19.00 uur.
nee de enige prijsquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Even een bigup naar mijn homeboys: http://www.vimeo.com/802428 Holland + Barca footie.
lol, kopie van vhs naar digitaalquote:Op zondag 8 juni 2008 17:10 schreef murderH het volgende:
het is dat het voor een bekende is dat ik zoon bagger kwaliteit kijk;p maar wel vet
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:22 schreef luciferist het volgende:
dus dat was jij vrijdag ochend aan het doen toen ik je probeerde te bellen?
weer helemaal de ouwe dusquote:Op maandag 9 juni 2008 12:23 schreef murderH het volgende:
ik kan nog altijd niet meer dan pop loze shuve its;p
dude, hoiquote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef Conekiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_willen_dood.html
allemaal + 1 stemmen
jij ook een keer goededagquote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef hermanniet het volgende:
vette shit goofup!!![]()
uit welk jaar komt die video?
Thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef hermanniet het volgende:
vette shit goofup!!![]()
uit welk jaar komt die video?
hij is the bad guyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef murderH het volgende:
hey goofup, aankomend weekend is in zutphen de jart local hero contest. jij bent toch over het algemeen local hero daar in de omstreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |