heb ik ook gehad. Ik had een keer last van mijn enkel en liet een röntgenfoto maken. Toen was het ook gebroken en kreeg ik gips erom. Toen ik terugkwam om het gips te laten vervangen naar loopgips, keek de arts raar op dat de boel zo snel geslinkt was en niet blauw enzo. Dus hij nog eens de röntgen erbij pakken: "oh, is helemaal niet gebroken... is een of ander oud breukje" (nooit wat van gemerkt; heb het vast aangezien voor een kneuzingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
dat weet ik dus ook niet precies. maar enkel is gebroken en een botje is losgekomen. dus tijdje lekker binnenzitten zo vlak voor de zomer.:(
mar jij bent dan ook een echte die-hardquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef Goofup het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Ik had een keer last van mijn enkel en liet een röntgenfoto maken. Toen was het ook gebroken en kreeg ik gips erom. Toen ik terugkwam om het gips te laten vervangen naar loopgips, keek de arts raar op dat de boel zo snel geslinkt was en niet blauw enzo. Dus hij nog eens de röntgen erbij pakken: "oh, is helemaal niet gebroken... is een of ander oud breukje" (nooit wat van gemerkt; heb het vast aangezien voor een kneuzing)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. filmpjes niet met ons delen blijkbaar ;p
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
area 51 eindhoven als taggs:)quote:Op zondag 18 mei 2008 14:52 schreef Goofup het volgende:
lol, ik had hem geüpload en kon hem toen niet terugvinden![]()
dmv. jouw reactie kon ik hem pas vinden
youtube noob
PS dude, hoe had je hem gevonden?
je zocht een filmpje van jouzelf, maar kwam er een van eer veel knappere jongen tegen?quote:
in het duits levert het wel resultaten op skateboarder fickt kleine Mädchenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef murderH het volgende:
ik zocht stiekem op geile skateboarder neukt inlinester, maar jou filmpje was de enige hit
aaah de poedelprijs?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef murderH het volgende:
joo, zaterdag de 31ste is de premiere van de hele film van parkratten in area: http://skatecafe.nl/
wees dat je erbij bent die dag om 19.00 uur.
nee de enige prijsquote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Even een bigup naar mijn homeboys: http://www.vimeo.com/802428 Holland + Barca footie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |