ik maak zelf boards, is eenmaal grote investering daarna levert het geld opquote:Op zondag 4 mei 2008 17:25 schreef got.rice het volgende:
Ik weet niet of hiervoor een aparte topic voor is maar in ieder geval!
Ik wil binnenkort een longboard halen maar hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een gemiddelde longboard? Wat ik ook heb gehoord is dat je gewoon een skateplank kan halen en daaronder longboardwielen eronder doet zodat je de flexibiliteit van een skateboard hebt en de snelheid van een longboard, iemand ervaring hiermee?
Oh, iemand nog goede nederlandse sites/webshops voor longboards?
ga ga met je houten plank, tfoeequote:Op zondag 4 mei 2008 21:06 schreef luciferist het volgende:
maar voor die prijs ben je wel van dat laffe fietsje af
![]()
en de inliners niet te vergetenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef got.rice het volgende:
Tja, op skateparken is het gewoon kut geregeld met bmxers en skaters.. gewoon oppassen denk ik zo
maar goed, het is sowieso triest dat hele skaters vs bmxers gedoe , doe er sowieso niet aan.. ik heb vrienden die skaten en vrienden die bmxen
bmxers rijden op kleuterfietsen, skaters rijden op houten plankjes met wieletjes.
punt
Je gaat naar Indonesie, voornamelijk Bali ? Dan is er een kans dat je mijn ex tegen zult komen daar. ( Gemiddeld / kleine meid met een érg mooi uiterlijk ((en lichaamquote:Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef got.rice het volgende:
Muah, zoek voornamelijk gewoon 1 voor lekker cruisen ja, dus niet zo'n professionele gevalIk ga van de zomer naar indonesie en dan voornamelijk naar bali en dan lijkt me zo'n board voornamelijk handig om van a naar b te gaan aangezien het gratis is, lekker in combinatie met het weer daar en lekker handig.
Maar hoeveel ben je voor zo'n cruise deck dan kwijt en weet je misschien een webshop oid?
Daar heb je daar veel vanquote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Je gaat naar Indonesie, voornamelijk Bali ? Dan is er een kans dat je mijn ex tegen zult komen daar. ( Gemiddeld / kleine meid met een érg mooi uiterlijk ((en lichaam)) ) en waarschijnlijk ook op een board.
Klopt helemaalquote:Op maandag 5 mei 2008 23:03 schreef got.rice het volgende:
[..]
Daar heb je daar veel van(Alhoewel niet op een board maar dat maakt niet uit
)
Ik vind die kloof tussen BMX-ers en skaters ook niet zo. Ik begrijp wel dat veel parken BMX-ers weren. Vanwege de packs, die het hout kapot maken. Maar als je naar bijv. St. Niklaas gaat, kan het allemaal prima samen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:00 schreef got.rice het volgende:
Tja, op skateparken is het gewoon kut geregeld met bmxers en skaters.. gewoon oppassen denk ik zo
maar goed, het is sowieso triest dat hele skaters vs bmxers gedoe , doe er sowieso niet aan.. ik heb vrienden die skaten en vrienden die bmxen
bmxers rijden op kleuterfietsen, skaters rijden op houten plankjes met wieletjes.
punt
BMXersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:41 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik vind die kloof tussen BMX-ers en skaters ook niet zo. Ik begrijp wel dat veel parken BMX-ers weren. Vanwege de packs, die het hout kapot maken. Maar als je naar bijv. St. Niklaas gaat, kan het allemaal prima samen.
Toch heb ik daar ook wel de nodige frustraties gehad als ik een handrail neem en iedere keer er iemand achter een quarterpipe vandaan komt schieten zo voor de handrail langsEind van de dag ging ik dan ook gruwelijk door mijn enkel met een crooked van de rail en toen ik naar de kant strompelde, kwam ik er achter dat iemand ook nog mijn nieuwe schoenen had gejat.
Aangezien ik niet rascistisch ben aangelegd en er verdacht weinig Marokkanen waren daar, moet dit een bmx-er geweest zijn![]()
Nee, ik heb niks tegen BMX-ers. Ik ging voorheen vaak op pad met een groepje BMX-ers naar Duitsland of waar dan ook.
lijkt bijna een levend lanschap.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef ernstigezaak het volgende:
Heb eindelijk foto's van het eind resultaat van het verjaardag cadeau ( Waar de ontvanger zeer blij mee was )![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hint: kaftquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:29 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Niet vaak, maar lees af en toe wel wat ja.. ?
Zeer gaafquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef ernstigezaak het volgende:
Heb eindelijk foto's van het eind resultaat van het verjaardag cadeau ( Waar de ontvanger zeer blij mee was )![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
3de bult manquote:Op zondag 11 mei 2008 22:25 schreef Goofup het volgende:
en iemand (ik zal geen namen noemen,maar eentje kan wel: Luciferist) ging dus voor mij de baan in en presteerde het om gelijk na de eerste bult keihard op zijn rug te klappen *auw*. Gelukkig had hij net zijn t-shirt uitgetrokken, anders had die nu flink vies geweest
Nee, dan had de reis gesmeerd verlopenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:03 schreef murderH het volgende:
gratisch bij aankoop van een pakje blue band
het is stiekem je linkerbeen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef murderH het volgende:
dagje na schooltijd skaten at local spot: zoek de fout
[ afbeelding ]
je AVG Anti virus heeft niet alle updates binnengehaald? (nee serieus, ik zie zo op het eerste gezicht geen scheurtje of iets. Waar zit ie?)quote:
"maar vallen kan die wel..."quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
dat weet ik dus ook niet precies. maar enkel is gebroken en een botje is losgekomen. dus tijdje lekker binnenzitten zo vlak voor de zomer.:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |