WTF?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Leandra het volgende:
In sommige gevallen is dat idd jammer, hoewel de moeder van het kind van het kinderzitje achterin waarschijnlijk geen flauw idee heeft dat haar man z'n auto parkeert op een parkeerplaats die grenst aan een kinderspeelplaats en een rolstoelwandelpad (!!!) om vervolgens mensen die op dat rolstoelwandelpad aan het wandelen zijn lastig te vallen door in hun zicht en naar hun gericht met zichzelf te gaan lopen spelen...
Om dat tot 3 keer toe op verschillende punten van het wandepad te herhalen
Moet je een slagzin schrijven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben alweer verder dan voorheen met die tekst!
Nou, ik was er rolstoelvrij aan het wandelen, maar ik had het rolstoelwandelpad die dag gekozen omdat ik herstellende was van een griepje en het dus niet zag zitten om minimaal 3 km door een bos te banjeren, een geasfalteerd rolstoelpad leek me wat beter in de staat waarin ik toen was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Nee, een magazine volschrijven.quote:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, een magazine volschrijven.
En ondertussen bekvechten in FB.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
Wil je er over praten ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
Ik zou um in zijn achteruit zettenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch blijft het lullig als je rolstoelers een stok in hun spaken steekt......
rellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
nu moest ik lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
Dan hebben ze altijd Lea nog....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef APK het volgende:
[..]
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.
Ja, 'k zag het beeldend voor mij.....in dat mulle zand, en maar verwoed draaien aan het linkerwiel waarbij die potloodventer met een smerige grijns mee zit lopen.......en dan ook nog op ooghoogte.....quote:
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.quote:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.
Soms moeten ze nog even snel hun quotum halen, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....
up2date - Echte Liefdequote:
Hij zat zaken uit het crewforum te lekken naar de gebande "stakers". Op zich wel begrijpelijk , want daar stond te lezen dat.. o, wacht effe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.
En wat maakt zo'n staking nou uit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:31 schreef Gert het volgende:
Hij zat zaken uit het crewforum te lekken naar de gebande "stakers". Op zich wel begrijpelijk , want daar stond te lezen dat.. o, wacht effe.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
up2date - Echte Liefde
Vrouw Figuur Rechte Armen
Ondergoed voor hele gezin
Dat krijg ik als googleads bij jouw bericht.
Huh?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
En wat maakt zo'n staking nou uit?
Dat doe jij al weken in stilte.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
ik bij de jouwe: trekhaak nodig?
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey...wat een dooie zooi hier.......doe es iets actiefs?
Jullie kunnen goddomme toch ook wel posten als Lobbes er even niet is
Das waar....maar 't is niet zo gezellig......quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.
Sterker nog, dan béterquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey...wat een dooie zooi hier.......doe es iets actiefs?
Jullie kunnen goddomme toch ook wel posten als Lobbes er even niet is
Ik geloof dat ik dat advies best wel wat vaker zou kunnen toepassen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe nie zo onschuldig...heb jij niet nodig![]()
Kurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef Gert het volgende:
'Navond.
En weer weg, potje voetbal kijken.
Ontlagronde in dat huis schijnt toch saai te zijn, en het voetballen niet, omdat ik er een paar joetjes op heb gezet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfde als een uur geleden op MSN![]()
Jij nog steeds achter in de klas?![]()
Eefje.quote:
Doe alles voor je Kurt, ook duimenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje.![]()
Duim ff voor mijn club. Anders heb je straks met een zéér humeurige Dolf te maken.![]()
Tweede helft.
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe alles voor je Kurt, ook duimen![]()
Maar een humeurige Kurt is ook niet te versmaden![]()
Had ik ook gelezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komen
So 'I am a good girl?'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Nu hebben die honden nog gewonnen ook
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloningquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.![]()
Het duimen van je heeft geholpen, maar waarom begon je pas 5 minuten voor tijd? Bleef veel te lang spannend.
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloning
Hoop op Heracles thuis tegen Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
stop mijn duim erin voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
Dat doe je ook wel zonder loting.quote:
in 1 teug is het fijnstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
mmmmmmhmmmmm...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in 1 teug is het fijnst![]()
hoi gertmans
hoi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi.
ik heb nooit last van rancune gehad naar jou toe, juffer
ik vond je alleen wel heel erg ambivalent met betrekking tot je gedrag in de sc naar mensen toe(slijmen; weliswaar afgewisseld met agressie)en je werkelijke gevoelens over die mensen. daar heb ik je een keer op geattendeerd hier op fok (uit irritatie), dat heb je dus niet begrepen?
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SC
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticus
De Bijenkorf op zaterdag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lucht je hart, mijn pm - box verteld andere dingen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
misschien stuur ik je wel een "lucht m'n hart-pm", dan kun je zelf overwegen of je dat dan hier plaatst.
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Mis je nu al, Manuquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.
Heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen?
Ik had het tegen WJ, niet tegen jou.
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
OK Kurt?baasquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Lobasca het volgende:
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..
Valt wel mee hoor.quote:En nee, ik ben nuchter, des te gemakkelijker jou aan te pakken
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..quote:
De enige naar wie ik 'luister' is Gert, die heeft geen bijbedoelingenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..
Af en toe?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.
[..]
Valt wel mee hoor.
Oh, probeer je daarom nog steeds mij te bellen om dat te vertellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Er is maar één afdanker en dat ben jijMaar dat heb je al vaker gehoord, een knap gebitje zal daar geen verbetering in brengen
Welnee, ik heb zo'n derdewereldkindje geadopteerdquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..
Slaapkopquote:
Goed puntquote:
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, probeer je daarom nog steeds mij te bellen om dat te vertellen?
*Serveertquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:
Was er nog koffie?
Ik ben nog helemaal niet klaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was hard zwemmen met die vliezen van je .........
Geilquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukken
Een beetje lokeend heeft z'n zaakjes voor elkaar....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet klaar
Hou jij ze ff in toom
Over een uur kan het los
Eigenlijk geilen we allemaal op jouquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij wel![]()
Soury krijgt er ook een natte spleet van![]()
Eerst vond ik het vervelend dat je mij stalkte, sinds het laatste telefoontje heb ik pas een bloedhekel aan je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukken
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
Zucht...
En het publiek verzamelt zich weer.![]()
Lobasca: kappen, en ook niet meer reageren. Komopjekannut.
Soury is tof.....heeft d'r keuken ook helemaal op orde na vanavond.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk geilen we allemaal op jou![]()
quote:
Dank, goed sterk!quote:
Niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:05 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet de bedoeling dan van deze scherts?
Ik geloof dat ik het steeds meer begin te begrijpen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:08 schreef APK het volgende:
Niet mijn bedoeling.
Ik zou het liever helemaal laten rusten, maar maar madame staat weer eens op repeat.
Duh ik heb het weer in ut zelfde laatje geproptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury is tof.....heeft d'r keuken ook helemaal op orde na vanavond.....
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst vond ik het vervelend dat je mij stalkte, sinds het laatste telefoontje heb ik pas een bloedhekel aan je.
Ik was inderdaad een kneus dat ik de een na laatste keer nadat ik je keihard gedumpt had de telefoon opnam omdat jij je kans zag omdat ik gedronken had ja.![]()
Nu ben je voorgoed gedumpt, pijnlijk hè?
En sindsdien is het er hier ook veel gezelliger op geworden, je zou bijna een oorzakelijk verband vermoeden.
Ga lekker door, negatieve aandacht is ook aandacht.
Wees dan eens slimmer...je kan ut....en zeg niets meer......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling.
Ik zou het liever helemaal laten rusten, maar maar madame staat weer eens op repeat.
oohh..Kurt.. alleen voor jou zwijg ik.. de rioolratten komen vanzelf wel boven drijven.. iets met rotte tandjes en in geen jaren een wijf geneuktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
Zucht...
En het publiek verzamelt zich weer.![]()
Lobasca: kappen, en ook niet meer reageren. Komopjekannut.
Goed bezig juist, ga zo door (nog een kwartier of 3quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees dan eens slimmer...je kan ut....en zeg niets meer......![]()
Sorry duck....
Wat heeft Eric hier mee te makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oohh..Kurt.. alleen voor jou zwijg ik.. de rioolratten komen vanzelf wel boven drijven.. iets met rotte tandjes en in geen jaren een wijf geneukt
Waar moet mijn pik anders stijf van worden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:12 schreef Lobasca het volgende:
iets met geile sletjes waar je pik stijf van wordt,,
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Waar moet mijn pik anders stijf van worden?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOO ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!![]()
![]()
![]()
Bommie!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOO ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!:D:D:D
Dat was jij dus, maar daar krijg ik nu geen stijve meer van.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?
Zit je nu weer in de verkeerde scquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?
Graag.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef yvonne het volgende:
En toch, is het genant, en mag het eik best weleens stoppen, toch.
Oh God, ik heb ook zo'n laatje, erger!quote:
Hey beeb, kom jij hier vaker?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef yvonne het volgende:
En toch, is het genant, en mag het eik best weleens stoppen, toch.
Nee geen tijd voor deze soap is leukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:24 schreef versabommie het volgende:
iemand nog een goed boek gelezen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey beeb, kom jij hier vaker?
Is er een pakje fristi in je broekzak gescheurd, of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:25 schreef versabommie het volgende:
Hey beeb, kom jij hier vaker?
Is er een pakje fristi in je broekzak gescheurd, of ben je blij me te zien?
Ik vertaal het even voor de rest, liefje:quote:
ben jij een vrouwtjesmeisje?quote:
De Google ads passen zich ook weer keurig aan:quote:
ieuwquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Copycat het volgende:
Denkt aan mop met bouvier en yoghurt.
Ja.quote:
Personal ads....ik zeg "Ik hou d'r van"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
De Google ads passen zich ook weer keurig aan:
Mannenbrandstof.nl
hetepaginas.com
HeteDownloads.com
dan is mijn antwoord NEEN!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vrouwtjesmannetje....oftewel mietje....
Je wil niet weten wat ik vondquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh God, ik heb ook zo'n laatje, erger!
Ik ga er morgen een foto van maken
nee, biedt je excuses maar eens aan voor je gore geliegquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was jij dus, maar daar krijg ik nu geen stijve meer van.![]()
Zullen we er maar weer even over ophouden?
Bouvier met netkousenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:29 schreef Copycat het volgende:
Denkt aan mop met bouvier en yoghurt.
nope!quote:
Jawelquote:
Sjezus Lobas, kap er mee, het is tenenkrommend genant aan het worden en wel leuk geweest zo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, biedt je excuses maar eens aan voor je gore gelieg
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal d'r even helpen![]()
Edit: weet niet of het mocht....![]()
grote woorden voor zo'n kleine meidquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus Lobas, kap er mee, het is tenenkrommend genant aan het worden en wel leuk geweest zo.
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal d'r even helpen![]()
Edit: weet niet of het mocht....![]()
En dat zeg je tegen mij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus Lobas, kap er mee, het is tenenkrommend genant aan het worden en wel leuk geweest zo.
250 miljoen, pwnd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef versabommie het volgende:
De rel tussen Denemarken en Sudan lijkt zich verder te ontwikkelen. Denemarken heeft vandaag laten weten dat het de aangekondigde schuldverlichting voor Sudan intrekt. Het gaat om een bedrag van ruim 250 miljoen euro. De commotie rond de Mohammed-cartoons zorgt al enige tijd voor rumoer tussen de twee landen
Hier in nederland gaat Cohen gewoon een kopje thee drinken, schijnt alles op te lossenquote:
Cartoons zijn voor kinderenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef versabommie het volgende:
De rel tussen Denemarken en Sudan lijkt zich verder te ontwikkelen. Denemarken heeft vandaag laten weten dat het de aangekondigde schuldverlichting voor Sudan intrekt. Het gaat om een bedrag van ruim 250 miljoen euro. De commotie rond de Mohammed-cartoons zorgt al enige tijd voor rumoer tussen de twee landen
Ik ben niet kleinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
grote woorden voor zo'n kleine meid
De inhoud van de keukenla.....van onze soury.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
Jij heb um nog onder de crtl v ik moet op zoek
brrrrrrrrrrrrr!quote:
Kom eens naast me staan?quote:
God is een watjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
god vergeet de sc keer op keer, de ego
http://nl.youtube.com/watch?v=UYxzPdv67yA
Nee hoor, ik vergeet m niet, ik heb alleen soms geen zin er te postenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
god vergeet de sc keer op keer, de ego
http://nl.youtube.com/watch?v=UYxzPdv67yA
Sterruf jonguhquote:
Duh, jij bent gewoon pissed omdat je zwemvliezen kreeg in plaats van normale voeten.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is een watje![]()
Laat hem een voorbeeld nemen aan mohammed
Jij wil met je voorhoofd de badkamertegels van bommie gaan schoonmaken?quote:
Eerst nueqen!quote:
Allah is te hoog gegrepen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is een watje![]()
Laat hem een voorbeeld nemen aan mohammed
Maar ik kan wel een goeie bitchslap schoppenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jij bent gewoon pissed omdat je zwemvliezen kreeg in plaats van normale voeten.....
nah komop, ik heb een groter zwak veur haar dan zullie voor mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil met je voorhoofd de badkamertegels van bommie gaan schoonmaken?
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomenquote:
Das waar......al valt dat niet mee met die korte pootjes....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik kan wel een goeie bitchslap schoppen
omG ik euh, hou het allemaal niet zo bijquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomen
Ik heb altijd al een vent dood willen noikenquote:
da's dezelfde als god, pik!quote:
Ik lees net dat Amanda d'r adoptiekindje is... dus die pruik en siliconentieten heeft ze niet van Yvonne...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft Yvonne ook een pruik
en siliconen?
Jij kijkt ook helemaal geen dgk he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah komop, ik heb een groter zwak veur haar dan zullie voor mij
Mohammed was er wel als de kippen bij om alle oliegebieden te annexeren..., net iets slimmer dan God....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
omG ik euh, hou het allemaal niet zo bij
Maar als god een watje is vergeleken bij mohammed.... kan je wel een beetje nagaan
Weet niet of dat wel over 1 nacht ijs gaat als het maar glad isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een vent dood willen noiken
hoi lieve, jij hebt alleen een goddelijk grote reetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergeet m niet, ik heb alleen soms geen zin er te posten
wat? ik zit hier toch in de we wachten op een nieuwe bb-slowchat ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt ook helemaal geen dgk he?
Nope, Mohammed is een profeet, de islamieten erkennen Jezus ook wel, maar vinden hem niet de zoon van God.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's dezelfde als god, pik!
Maar schijnbaar is die liefhebber van 9-jarig vrouwelijk schoon belangrijker in het hele plaatje aangezien het alleen nog daar over gaat ...
Vraag me af of mohammed het equivalent van jezus moet voorstellen maar de verhalen liggen vrij ver uit elkaar!
Wat zit je haar raarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomen
Ehm ja.... momenteel wel 2 goddelijke retenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lieve, jij hebt alleen een goddelijk grote reet![]()
En dát geloof ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
Jezus heeft bestaan, maar hij was niet de zoon van.
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Mohammed is een profeet, de islamieten erkennen Jezus ook wel, maar vinden hem niet de zoon van God.
Er zijn meer geloven die die stelling innemen: Jezus heeft bestaan, maar hij was niet de zoon van.
raar haar ....quote:
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...
Getangdquote:
dat zei ik...equivalent.....!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...
Ja dat las ik... maar dan moesten we nog wel ff concreet de conclusie trekken dat ze Jezus dus wel een profeet vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zei ik...equivalent.....!!!
Oldbies stinkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbie
Sjesusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbie
profeet vs profeetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat las ik... maar dan moesten we nog wel ff concreet de conclusie trekken dat ze Jezus dus wel een profeet vinden
Nopequote:
In your dreams babyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
profeet vs profeet
EQUIVALENT!!!!!!!!!!!!!!!
Je zit me te fucken he ? NOU? NOU ? NOU ?????
whraaaaah!
Om in die beeldspraak te blijven, wie is dan Judasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee!quote:
Daag me nou niet uit.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om in die beeldspraak te blijven, wie is dan Judas
normaal zou ik die vraag direct beantwoorden maar gezien mijn ban pasgeleden moet ik me eerst weer even een poosje naar onschendbaarheid likken bij die en degene mod en admin!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lafaard.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
normaal zou ik die vraag direct beantwoorden maar gezien mijn ban pasgeleden moet ik me eerst weer even een poosje naar onschendbaarheid likken bij die en degene mod en admin!
Nooit afwijken van een goede tactiekquote:
goeie vraag, zal zo ff een moslim aan z'n besneden sikkel trekken om het te vragen(*begint te trekken..)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed is pas goed als het bewezen is........quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nooit afwijken van een goede tactiek
heb me er jaren mee kunnen handhaven ondanks al die banverzoeken van mijn "forummaatjes"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed is pas goed als het bewezen is........
Das kul...je hebt nooit met geprobeerd.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm.. nee dank je, ik vind je zonder leaselul gezelliger
Oh shit, das waar... het valt buiten m'n budgetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kul...je hebt nooit met geprobeerd.....![]()
Zeg nu gewoon dat het buiten je budget valt......
doe eens de fles dicht!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
het is hier nog steeds "Ik wil neuken, maar heb geen orginele openingszin? Net als de rest van Besaid?'
Alle gekheid op Versabommies stokje......lekker gewandeld?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, das waar... het valt buiten m'n budget
http://nl.youtube.com/watch?v=kPQR-OsH0RQ&feature=relatedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
het is hier nog steeds "Ik wil neuken, maar heb geen orginele openingszin? Net als de rest van Besaid?'
Tijdens het neuken gaat de fles pas openquote:
best wel lang geleden. ongeveer anderhalve week.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijdens het neuken gaat de fles pas openEn wanneer heb jij voor het laatsat geneukt?
Opgenomen in je trainingsschema? En dat is dus die ene keer per veertien dagen iets harder zwetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
best wel lang geleden. ongeveer anderhalve week.
Heb ook een vol keukenlaadjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
vind jij dat trainingsarbeid???quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Opgenomen in je trainingsschema? En dat is dus die ene keer per veertien dagen iets harder zweten
Yep, na een uur was ik echter op 2/3 van de route en ik zag het niet zitten om nog een half uur tot 3 kwartier onderweg te zijn (het was toen al 17.30) dus toen heb ik een shortcut genomen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle gekheid op Versabommies stokje......lekker gewandeld?
Ik word oudquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik neuken zo 1900.....tegenwoordig hebben Fok en zo.....
Hoe was die vraag trouwens bedoelt, lo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijdens het neuken gaat de fles pas openEn wanneer heb jij voor het laatsat geneukt?
Nah, in ieder geval ben je gezon bezig geweest......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Om 15.00 weg, van 16.30 tot 17.50 gewandeld om 20.15 weer thuis en tussendoor alleen maar in de auto gezeten en op zoek geweest naar wat ik hebben moest
Ja dat wel..... ik denk dat t morgen maar een korte route gaat worden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, in ieder geval ben je gezond bezig geweest......
Schattig prijsje ook, denk ik dan.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel..... ik denk dat t morgen maar een korte route gaat worden.
En ik heb onderweg toch wel het meest schattige huisje wat je kunt bedenken aan een kruising van 2 bospaden gevonden..... echt helemaal![]()
![]()
ben jij een beetje leuk ?quote:
Het stond niet te koop ofzo, maar dat weerhoudt mij er niet van er verliefd op te wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schattig prijsje ook, denk ik dan.....
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
truste doed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
Trusten WJquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
trust!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....
Slaap lekker allen......![]()
We beppen de volgende keer verder Leandra...........slaap lekker strakkies....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stond niet te koop ofzo, maar dat weerhoudt mij er niet van er verliefd op te worden
Nee ik ben een sjaggie bitchquote:
Oh.. jij gaat ook al??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....
Slaap lekker allen......![]()
ohw leuk! spelen?quote:
Tief dan ff lekker op en ga je nest inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen......![]()
Kon nog net voor 't slapen gaan.....
PM delenquote:
waarom dat ? begrijp 'm niet ....maar wil best wat delen hoorquote:
och man een storm en roestige pik in een gesloten fles water geloof ikquote:
Roestridder.nl biedt uitkomstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
och man een storm en roestige pik in een gesloten fles water geloof ik
Nog nietsquote:
belangrijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roestridder.nl biedt uitkomst
[ afbeelding ]
Truste jij equivalent van Kribbet!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niets![]()
Ik stel voor dat jij eens ff flink gaat rellen over het ParaCentrale nametopic dat ik voor je geopend had en wat al dicht was voor je er zelf in kon posten...
Doe je best, dan lees ik het morgen allemaal wel terug![]()
Truste all![]()
![]()
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niets![]()
Ik stel voor dat jij eens ff flink gaat rellen over het ParaCentrale nametopic dat ik voor je geopend had en wat al dicht was voor je er zelf in kon posten...
Doe je best, dan lees ik het morgen allemaal wel terug![]()
Truste all![]()
![]()
FFS!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef versabommie het volgende:
deze lutser is mijn favo : http://www.youtube.com/watch?v=rTWxM_RBWy4
Wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste jij equivalent van Kribbet!
die gast die continu om een ban voor mij zat te jankenquote:
Fuck, ook dat nog.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:49 schreef versabommie het volgende:
je hebt trouwens een video-reply:
http://www.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
Met de multipla!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef versabommie het volgende:
die gast die continu om een ban voor mij zat te janken
Soms benj e wel een lekker dingquote:
Als ik jou was zou ik gaan staken, dat is de trend hier toch ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, ook dat nog.
Blijkt ze toch een kerel te zijn.
echt, zo sneu voor die knul!quote:
Terwijl jij altijd heel liev bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gast die continu om een ban voor mij zat te janken
Krijg ik wel doorbetaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan staken, dat is de trend hier toch ?
Ja! vooral als het om lunches met modjes gaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terwijl jij altijd heel liev bent![]()
Jij welquote:
Hij had ook kanker, toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt, zo sneu voor die knul!![]()
en gewoon vrolijk blijven ondanks die auto he
Cool dan bagger ik nog ff doorquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! vooral als het om lunches met modjes gaat
Geloof het wel, ging iig niet best met hem. Heb hem nog wel eens live gesproken. Hij post buiten BB onder een andere naam op het forum waarin hij het vaak over zijn ziektebeeld heeft.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hij had ook kanker, toch?
Ik vond hem wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |