Nopequote:
In your dreams babyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
profeet vs profeet
EQUIVALENT!!!!!!!!!!!!!!!
Je zit me te fucken he ? NOU? NOU ? NOU ?????
whraaaaah!
Om in die beeldspraak te blijven, wie is dan Judasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbie
geen idee!quote:
Daag me nou niet uit.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om in die beeldspraak te blijven, wie is dan Judas
normaal zou ik die vraag direct beantwoorden maar gezien mijn ban pasgeleden moet ik me eerst weer even een poosje naar onschendbaarheid likken bij die en degene mod en admin!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lafaard.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
normaal zou ik die vraag direct beantwoorden maar gezien mijn ban pasgeleden moet ik me eerst weer even een poosje naar onschendbaarheid likken bij die en degene mod en admin!
Nooit afwijken van een goede tactiekquote:
goeie vraag, zal zo ff een moslim aan z'n besneden sikkel trekken om het te vragen(*begint te trekken..)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed is pas goed als het bewezen is........quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nooit afwijken van een goede tactiek
heb me er jaren mee kunnen handhaven ondanks al die banverzoeken van mijn "forummaatjes"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed is pas goed als het bewezen is........
Das kul...je hebt nooit met geprobeerd.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm.. nee dank je, ik vind je zonder leaselul gezelliger
Oh shit, das waar... het valt buiten m'n budgetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kul...je hebt nooit met geprobeerd.....![]()
Zeg nu gewoon dat het buiten je budget valt......
doe eens de fles dicht!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
het is hier nog steeds "Ik wil neuken, maar heb geen orginele openingszin? Net als de rest van Besaid?'
Alle gekheid op Versabommies stokje......lekker gewandeld?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, das waar... het valt buiten m'n budget
http://nl.youtube.com/watch?v=kPQR-OsH0RQ&feature=relatedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
het is hier nog steeds "Ik wil neuken, maar heb geen orginele openingszin? Net als de rest van Besaid?'
Tijdens het neuken gaat de fles pas openquote:
best wel lang geleden. ongeveer anderhalve week.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijdens het neuken gaat de fles pas openEn wanneer heb jij voor het laatsat geneukt?
Opgenomen in je trainingsschema? En dat is dus die ene keer per veertien dagen iets harder zwetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
best wel lang geleden. ongeveer anderhalve week.
Heb ook een vol keukenlaadjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |