quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomen
Ik heb altijd al een vent dood willen noikenquote:
da's dezelfde als god, pik!quote:
Ik lees net dat Amanda d'r adoptiekindje is... dus die pruik en siliconentieten heeft ze niet van Yvonne...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft Yvonne ook een pruik
en siliconen?
Jij kijkt ook helemaal geen dgk he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah komop, ik heb een groter zwak veur haar dan zullie voor mij
Mohammed was er wel als de kippen bij om alle oliegebieden te annexeren..., net iets slimmer dan God....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
omG ik euh, hou het allemaal niet zo bij
Maar als god een watje is vergeleken bij mohammed.... kan je wel een beetje nagaan
Weet niet of dat wel over 1 nacht ijs gaat als het maar glad isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een vent dood willen noiken
hoi lieve, jij hebt alleen een goddelijk grote reetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergeet m niet, ik heb alleen soms geen zin er te posten
wat? ik zit hier toch in de we wachten op een nieuwe bb-slowchat ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kijkt ook helemaal geen dgk he?
Nope, Mohammed is een profeet, de islamieten erkennen Jezus ook wel, maar vinden hem niet de zoon van God.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's dezelfde als god, pik!
Maar schijnbaar is die liefhebber van 9-jarig vrouwelijk schoon belangrijker in het hele plaatje aangezien het alleen nog daar over gaat ...
Vraag me af of mohammed het equivalent van jezus moet voorstellen maar de verhalen liggen vrij ver uit elkaar!
Wat zit je haar raarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomen
Ehm ja.... momenteel wel 2 goddelijke retenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lieve, jij hebt alleen een goddelijk grote reet![]()
En dát geloof ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
Jezus heeft bestaan, maar hij was niet de zoon van.
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Mohammed is een profeet, de islamieten erkennen Jezus ook wel, maar vinden hem niet de zoon van God.
Er zijn meer geloven die die stelling innemen: Jezus heeft bestaan, maar hij was niet de zoon van.
raar haar ....quote:
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...
Getangdquote:
dat zei ik...equivalent.....!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is het verhaal, maar in de beleving van die moslimgelovigen is hij volgens mij van gelijke importantie als jezus...
Ja dat las ik... maar dan moesten we nog wel ff concreet de conclusie trekken dat ze Jezus dus wel een profeet vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zei ik...equivalent.....!!!
Oldbies stinkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbie
Sjesusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus volgens de islamieten dan ook een mede-profeet.... soort concullega van Mohammed.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet helemaal, den moslims zien mohammed meer als een forum-admin en jezus als een oldbie
profeet vs profeetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat las ik... maar dan moesten we nog wel ff concreet de conclusie trekken dat ze Jezus dus wel een profeet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |