Hier in nederland gaat Cohen gewoon een kopje thee drinken, schijnt alles op te lossenquote:
Cartoons zijn voor kinderenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:35 schreef versabommie het volgende:
De rel tussen Denemarken en Sudan lijkt zich verder te ontwikkelen. Denemarken heeft vandaag laten weten dat het de aangekondigde schuldverlichting voor Sudan intrekt. Het gaat om een bedrag van ruim 250 miljoen euro. De commotie rond de Mohammed-cartoons zorgt al enige tijd voor rumoer tussen de twee landen
Ik ben niet kleinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
grote woorden voor zo'n kleine meid
De inhoud van de keukenla.....van onze soury.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef Soury het volgende:
Jij heb um nog onder de crtl v ik moet op zoek
brrrrrrrrrrrrr!quote:
Kom eens naast me staan?quote:
God is een watjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
god vergeet de sc keer op keer, de ego
http://nl.youtube.com/watch?v=UYxzPdv67yA
Nee hoor, ik vergeet m niet, ik heb alleen soms geen zin er te postenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
god vergeet de sc keer op keer, de ego
http://nl.youtube.com/watch?v=UYxzPdv67yA
Sterruf jonguhquote:
Duh, jij bent gewoon pissed omdat je zwemvliezen kreeg in plaats van normale voeten.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is een watje![]()
Laat hem een voorbeeld nemen aan mohammed
Jij wil met je voorhoofd de badkamertegels van bommie gaan schoonmaken?quote:
Eerst nueqen!quote:
Allah is te hoog gegrepen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
God is een watje![]()
Laat hem een voorbeeld nemen aan mohammed
Maar ik kan wel een goeie bitchslap schoppenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jij bent gewoon pissed omdat je zwemvliezen kreeg in plaats van normale voeten.....
nah komop, ik heb een groter zwak veur haar dan zullie voor mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil met je voorhoofd de badkamertegels van bommie gaan schoonmaken?
Ik heb 'r geadopteerd en heb wat dingetjes van d'r overgenomenquote:
Das waar......al valt dat niet mee met die korte pootjes....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik kan wel een goeie bitchslap schoppen
omG ik euh, hou het allemaal niet zo bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |