WTF?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Leandra het volgende:
In sommige gevallen is dat idd jammer, hoewel de moeder van het kind van het kinderzitje achterin waarschijnlijk geen flauw idee heeft dat haar man z'n auto parkeert op een parkeerplaats die grenst aan een kinderspeelplaats en een rolstoelwandelpad (!!!) om vervolgens mensen die op dat rolstoelwandelpad aan het wandelen zijn lastig te vallen door in hun zicht en naar hun gericht met zichzelf te gaan lopen spelen...
Om dat tot 3 keer toe op verschillende punten van het wandepad te herhalen
Moet je een slagzin schrijven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben alweer verder dan voorheen met die tekst!
Nou, ik was er rolstoelvrij aan het wandelen, maar ik had het rolstoelwandelpad die dag gekozen omdat ik herstellende was van een griepje en het dus niet zag zitten om minimaal 3 km door een bos te banjeren, een geasfalteerd rolstoelpad leek me wat beter in de staat waarin ik toen was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Nee, een magazine volschrijven.quote:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, een magazine volschrijven.
En ondertussen bekvechten in FB.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
Wil je er over praten ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
Ik zou um in zijn achteruit zettenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch blijft het lullig als je rolstoelers een stok in hun spaken steekt......
rellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
nu moest ik lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
Dan hebben ze altijd Lea nog....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef APK het volgende:
[..]
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.
Ja, 'k zag het beeldend voor mij.....in dat mulle zand, en maar verwoed draaien aan het linkerwiel waarbij die potloodventer met een smerige grijns mee zit lopen.......en dan ook nog op ooghoogte.....quote:
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.quote:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.
Soms moeten ze nog even snel hun quotum halen, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....
up2date - Echte Liefdequote:
Hij zat zaken uit het crewforum te lekken naar de gebande "stakers". Op zich wel begrijpelijk , want daar stond te lezen dat.. o, wacht effe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.
En wat maakt zo'n staking nou uit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:31 schreef Gert het volgende:
Hij zat zaken uit het crewforum te lekken naar de gebande "stakers". Op zich wel begrijpelijk , want daar stond te lezen dat.. o, wacht effe.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
up2date - Echte Liefde
Vrouw Figuur Rechte Armen
Ondergoed voor hele gezin
Dat krijg ik als googleads bij jouw bericht.
Huh?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
En wat maakt zo'n staking nou uit?
Dat doe jij al weken in stilte.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
ik bij de jouwe: trekhaak nodig?
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey...wat een dooie zooi hier.......doe es iets actiefs?
Jullie kunnen goddomme toch ook wel posten als Lobbes er even niet is
Das waar....maar 't is niet zo gezellig......quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.
Sterker nog, dan béterquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey...wat een dooie zooi hier.......doe es iets actiefs?
Jullie kunnen goddomme toch ook wel posten als Lobbes er even niet is
Ik geloof dat ik dat advies best wel wat vaker zou kunnen toepassen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, als je niets te zeggen hebt is het soms ook wel goed om gewoon even je mond te houden.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe nie zo onschuldig...heb jij niet nodig![]()
Kurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef Gert het volgende:
'Navond.
En weer weg, potje voetbal kijken.
Ontlagronde in dat huis schijnt toch saai te zijn, en het voetballen niet, omdat ik er een paar joetjes op heb gezet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfde als een uur geleden op MSN![]()
Jij nog steeds achter in de klas?![]()
Eefje.quote:
Doe alles voor je Kurt, ook duimenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Eefje.![]()
Duim ff voor mijn club. Anders heb je straks met een zéér humeurige Dolf te maken.![]()
Tweede helft.
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe alles voor je Kurt, ook duimen![]()
Maar een humeurige Kurt is ook niet te versmaden![]()
Had ik ook gelezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was de eerste lezing. In tweede instantie mag hij ook niet van Bayern dus had het helemaal niet naar buiten hoeven komen
So 'I am a good girl?'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
'
Nu hebben die honden nog gewonnen ook
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef Lobasca het volgende:
Las vandaag in een 'ouwe krant' dat MvB zelfs niet deel mag nemen aan ket Olympisch eftal![]()
van Kessel
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloningquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Na het EK is Van Marwijk coach, dan mag schoonzoon MvB vast weer gewoon meedoen met het 'echte' Oranje.![]()
Het duimen van je heeft geholpen, maar waarom begon je pas 5 minuten voor tijd? Bleef veel te lang spannend.
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej ..laat je graag in spanning..wacht op de beloning
Hoop op Heracles thuis tegen Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
stop mijn duim erin voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst de loting nog voor de halve finales, zometeen.
Nog vier clubs over: Feyenoord, NAC, Roda JC en Heracles.
Duim maar voor: Feyenoord thuis (!) tegen Heracles.
Dat doe je ook wel zonder loting.quote:
in 1 teug is het fijnstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
mmmmmmhmmmmm...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel zonder loting.![]()
Half goed: Feyenoord thuis. Alleen niet tegen Heracles maar tegen NAC.
Half goed. Eén rood billetje.
Hoi WJ, cheers.![]()
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in 1 teug is het fijnst![]()
hoi gertmans
hoi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ha WJ alles goed, of nog steeds vol rancune?
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi.
ik heb nooit last van rancune gehad naar jou toe, juffer
ik vond je alleen wel heel erg ambivalent met betrekking tot je gedrag in de sc naar mensen toe(slijmen; weliswaar afgewisseld met agressie)en je werkelijke gevoelens over die mensen. daar heb ik je een keer op geattendeerd hier op fok (uit irritatie), dat heb je dus niet begrepen?
verder zie ik geen noodzaak om hier nu in de sc over door te gaan...of je moet het echt willen.
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticusquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt altijd pm'en, als yalvidio er weer is is het dus eigenlijk ook SC
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticus
De Bijenkorf op zaterdag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lucht je hart, mijn pm - box verteld andere dingen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
misschien stuur ik je wel een "lucht m'n hart-pm", dan kun je zelf overwegen of je dat dan hier plaatst.
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Mis je nu al, Manuquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.
Heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen?
Ik had het tegen WJ, niet tegen jou.
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
OK Kurt?baasquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Lobasca het volgende:
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..
Valt wel mee hoor.quote:En nee, ik ben nuchter, des te gemakkelijker jou aan te pakken
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..quote:
De enige naar wie ik 'luister' is Gert, die heeft geen bijbedoelingenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..
Af en toe?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.
[..]
Valt wel mee hoor.
Oh, probeer je daarom nog steeds mij te bellen om dat te vertellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Er is maar één afdanker en dat ben jijMaar dat heb je al vaker gehoord, een knap gebitje zal daar geen verbetering in brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |