Tussen de 3 en 4.5 ofzo, Staverden?? Of bij boshuis Drie kan ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer had je in gedachten en waar?
Morgen doen? in de middag? Gaan we daarna ergens wat eten.....idee?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tussen de 3 en 4.5 ofzo, Staverden?? Of bij boshuis Drie kan ook.
'k Heb nog wat zakgeld over.....korte maand hèquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen doen? in de middag? Gaan we daarna ergens wat eten.....idee?
Nope, ga morgen al met een dinnetje wandelen..... ik dacht juist ff in training te gaan door vandaag ook te gaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen doen? in de middag? Gaan we daarna ergens wat eten.....idee?
Heb ik weer... ik zal nog eens wat met een dinnetje afsprekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Heb nog wat zakgeld over.....korte maand hè
Vanmiddag niet....'t is mij te impulsief allemaal....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ga morgen al met een dinnetje wandelen..... ik dacht juist ff in training te gaan door vandaag ook te gaan
Maak je geen zorgen, ik sleur je wel een keer mee naar de plaatselijke snackbar....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik weer... ik zal nog eens wat met een dinnetje afspreken
LOL... okee, dan niet.... dan ga ik wel in m'n uppiequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanmiddag niet....'t is mij te impulsief allemaal....
Kijk je uit voor vieze oude mannuh......?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... okee, dan niet.... dan ga ik wel in m'n uppie
Ik kan niet wachten..... wandelen we er net 300 gram af, komt er weer een halve kilo bij door die vette hapquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik sleur je wel een keer mee naar de plaatselijke snackbar....
Die route neem ik niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk je uit voor vieze oude mannuh......?
'Heb hier een leuk en goed restaurant ontdekt, goed eten voor relatief weinig.....je komt er niet van aan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten..... wandelen we er net 300 gram af, komt er weer een halve kilo bij door die vette hap
't Zal m'n familie geweest zijn....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die route neem ik niet meer
En ze waren niet eens oud, wel vies![]()
Kale vent die waarschijnlijk rossig haar heeft gehad en een Volvo V40 rijdt??quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal m'n familie geweest zijn....
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kale vent die waarschijnlijk rossig haar heeft gehad en een Volvo V40 rijdt??
70-HT-HF ??
De APK verloopt op 21-11-2008.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef Leandra het volgende:
Kale vent die waarschijnlijk rossig haar heeft gehad en een Volvo V40 rijdt??
70-HT-HF Tenminste... in oktober nog wel
In het begin kon je er via de rdw ook de namen van de eigenaars bij vinden, maar dat hebben ze toch maar afgeschaft.quote:
Jammer, anders hadden we Bommie er op af kunnen sturen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
In het begin kon je er via de rdw ook de namen van de eigenaars bij vinden, maar dat hebben ze toch maar afgeschaft.
In sommige gevallen is dat idd jammer, hoewel de moeder van het kind van het kinderzitje achterin waarschijnlijk geen flauw idee heeft dat haar man z'n auto parkeert op een parkeerplaats die grenst aan een kinderspeelplaats en een rolstoelwandelpad (!!!) om vervolgens mensen die op dat rolstoelwandelpad aan het wandelen zijn lastig te vallen door in hun zicht en naar hun gericht met zichzelf te gaan lopen spelen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, anders hadden we Bommie er op af kunnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |