WTF?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Leandra het volgende:
In sommige gevallen is dat idd jammer, hoewel de moeder van het kind van het kinderzitje achterin waarschijnlijk geen flauw idee heeft dat haar man z'n auto parkeert op een parkeerplaats die grenst aan een kinderspeelplaats en een rolstoelwandelpad (!!!) om vervolgens mensen die op dat rolstoelwandelpad aan het wandelen zijn lastig te vallen door in hun zicht en naar hun gericht met zichzelf te gaan lopen spelen...
Om dat tot 3 keer toe op verschillende punten van het wandepad te herhalen
Moet je een slagzin schrijven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben alweer verder dan voorheen met die tekst!
Nou, ik was er rolstoelvrij aan het wandelen, maar ik had het rolstoelwandelpad die dag gekozen omdat ik herstellende was van een griepje en het dus niet zag zitten om minimaal 3 km door een bos te banjeren, een geasfalteerd rolstoelpad leek me wat beter in de staat waarin ik toen was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Nee, een magazine volschrijven.quote:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Je lul laten zien aan rolstoelers?
Ik mag er eigenlijk niet om lachen, maar wat een bizarre mensen lopen er toch rond.
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, een magazine volschrijven.
En ondertussen bekvechten in FB.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
Wil je er over praten ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. misschien wil hij alleen maar laten zien dat die van hém het lekker nog wél doet.
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
Ik zou um in zijn achteruit zettenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
Volgens mij moet je zelf ziek in je hoofd zijn om zoiets te bedenken.
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch blijft het lullig als je rolstoelers een stok in hun spaken steekt......
rellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer helemaal nergens over.
[..]
nu moest ik lachenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is in ieder geval knap lullig, zo'n rolstoeler kan nergens heen...
Dan hebben ze altijd Lea nog....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef APK het volgende:
[..]
En behoorlijk kut als er helemaal geen rolstoelers voorbij komen.
Ja, 'k zag het beeldend voor mij.....in dat mulle zand, en maar verwoed draaien aan het linkerwiel waarbij die potloodventer met een smerige grijns mee zit lopen.......en dan ook nog op ooghoogte.....quote:
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.quote:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, drie mods die ik niet kende weg en daarna ook nog een goede omdat 'ie aan het relpoeder zat.
Soms moeten ze nog even snel hun quotum halen, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan was Remlof daar niet. Die begint pas bij bannen af te remmen na de vijftiende binnen een uur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |