abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57029995
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mijn gevoel?

1. Die knul is op stap zonder dat pa het weet en dan overkomt hem dit, een meisje sterft onder z'n handen.
2. In paniek, angst voor niet al te betrouwbare justitie en pa (met zijn functie) maakt hij een fout en belt voor hulp niet zijn beste adviseur.
3. Zijn hulp komt met een luizige oplossing en die knul (sukkel) gaat er in mee

En dan is er geen "way out" meer, althans heel lastig. Er zijn dan ook nog allerlei krachten die aan zo'n knul gaan trekken. Justitie, ouders, media.......waarbij het steeds lastiger wordt om wel de waarheid te vertellen.

Ook dat hele schadevergoeding verhaal, dat komt echt niet uit de koker van hemzelf. Dat is hem ingefluisterd door pa en advocaten, kan niet missen. Hij is te stom om dat zelf te verzinnen. Gewoon een speelbal geworden van alles en iedereen.
Dit zou zo de waarheid kunnen zijn. Mijn gevoel zegt wel iets anders maar je kunt niks uitsluiten natuurlijk.
Wat mij het meest trof waren zijn uitspraken over haar. Geen greintje empathie of respect. Dan kun je een speelbal zijn geworden maar dat je zo gevoelloos praat over iemand die in jouw bijzijn is gestorven, maakt dat ik hem een oprechte hond vind. Niet dat hij daardoor publiekelijk opgehangen dient te worden maar het maakt wel dat ik geen greintje medelijden voor hem kan opbrengen.
Go hard or go home
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:09:51 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57030371
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit zou zo de waarheid kunnen zijn. Mijn gevoel zegt wel iets anders maar je kunt niks uitsluiten natuurlijk.
Wat mij het meest trof waren zijn uitspraken over haar. Geen greintje empathie of respect. Dan kun je een speelbal zijn geworden maar dat je zo gevoelloos praat over iemand die in jouw bijzijn is gestorven, maakt dat ik hem een oprechte hond vind. Niet dat hij daardoor publiekelijk opgehangen dient te worden maar het maakt wel dat ik geen greintje medelijden voor hem kan opbrengen.
Dat dus, ik kan er best in meegaan dat zij bij "toeval" is overleden, ik kan er ook nog in meegaan dat hij vervolgens iets stoms gedaan heeft (waarbij hij IMHO absoluut geholpen is door iemand die heel dichtbij hem staat) maar de onbeschofte manier waarop hij over haar praat is te gek voor woorden.

Hoe zo'n ongeluk het ook was dat zij doodging, ze heeft hem niets aangedaan. Om haar dus een hoer en weet ik veel te noemen slaat niet alleen nergens op, het is ronduit onbeschoft.

Ik denk trouwens niet dat Joran dom is, hij is absoluut intelligent (voor zo lang het nog duurt als hij in dit tempo blijft blowen) en hij is heel gehaaid, maar het ontbreekt hem aan fatsoen en karakter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57030489
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus, ik kan er best in meegaan dat zij bij "toeval" is overleden, ik kan er ook nog in meegaan dat hij vervolgens iets stoms gedaan heeft (waarbij hij IMHO absoluut geholpen is door iemand die heel dichtbij hem staat) maar de onbeschofte manier waarop hij over haar praat is te gek voor woorden.
Strikt genomen is het onbeschoft hoe hij over haar spreekt. Maar als onvolwassene, in de auto van een gewezen? crimineel, opkijkend naar hem, het "wij stoere mannen onder elkaar" gevoel, kan ik mij ook dat nog wel voorstellen.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:02 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57030596
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Strikt genomen is het onbeschoft hoe hij over haar spreekt. Maar als onvolwassene, in de auto van een gewezen? crimineel, opkijkend naar hem, het "wij stoere mannen onder elkaar" gevoel, kan ik mij ook dat nog wel voorstellen.
Mwah, daar ga ik dus niet zo in mee.... je gaat een verhaal zoals hij verteld heeft niet zitten verzinnen, al helemaal niet als je al verdachte was/bent in diezelfde zaak.

Dat er stoer geluld wordt snap ik, zeker van zo'n post-puber, maar dan nog: wat er gebeurd is moet indruk op hem gemaakt hebben, juist het feit dat hij er zo over praat maakt voor mij dat hij geen scruples heeft, en van iemand die zo gevoelloos kan doen verbaast een actie als het doodtrappen van een meisje wat niet wil me ook niet.... moet je, behalve het lijk, wel ff je bebloedde K-Swiss wegwerken.

Dit voelt voor mij een beetje aan alsof er een fietser tegen mijn auto knalt en dat niet overleeft, en waarbij ik dus geen schuld heb omdat ik er niets aan kon doen. Het lijkt me dat ik daar over 20 jaar nog van onder de indruk ben, en dan ga je dus niet zitten blaten dat die kuthoer niet uitkeek voor ze overstak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57030672
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit voelt voor mij een beetje aan alsof er een fietser tegen mijn auto knalt en dat niet overleeft, en waarbij ik dus geen schuld heb omdat ik er niets aan kon doen. Het lijkt me dat ik daar over 20 jaar nog van onder de indruk ben, en dan ga je dus niet zitten blaten dat die kuthoer niet uitkeek voor ze overstak.
Ik zou ze niet graag de kost geven die uit een soort van "wegduwen" of "verwerken" of "frustratie" vermoedelijk wel dat soort uitspraken doen.

Edit: of uit stoerdoenerij als je bij mensen zit die ook heel wat op hun kerfstok hebben
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:30:00 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57030828
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou ze niet graag de kost geven die uit een soort van "wegduwen" of "verwerken" of "frustratie" vermoedelijk wel dat soort uitspraken doen.

Edit: of uit stoerdoenerij als je bij mensen zit die ook heel wat op hun kerfstok hebben
Kee, maar als het uit frustratie, verwerken of wegduwen is, dan is het dus wel gebeurd....

We hebben het hier over een jongen die tegen de rest van de wereld met droge ogen zit te verkondigen dat hij er helemaal niets mee te maken had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57031005
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kee, maar als het uit frustratie, verwerken of wegduwen is, dan is het dus wel gebeurd....
Ja, 't is wel gebeurd.....Ik pleit hem dan ook geenszins vrij. Vindt alleen dat hij buitenproportioneel behandeld wordt.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:01 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57031387
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't is wel gebeurd.....Ik pleit hem dan ook geenszins vrij. Vindt alleen dat hij buitenproportioneel behandeld wordt.
Ik vind dat hij nu na zijn bekentenis niet had moeten blijven liegen.. er is een moment dat je de waarheid moet bekennen, en als je dat gedaan hebt en het is naar buiten gekomen dan moet je daarna niet meer blijven lullen.
Dat irriteert me het meest. Hij heeft het toegegeven het is bekend, kom nu ook maar met de rest van de gegevens.

Dat hij de afgelopen 3 jaar z'n mond gehouden heeft, is vervelend voor de nabestaanden, maar het is nou eenmaal zo dat je je zelf niet hoeft te beschuldigen, dat hoef je een direct familielid niet eens. Dus hoe vervelend het ook is, das jammer, maar dat kan ik hem niet verwijten. Je hebt nou eenmaal het recht je mond te houden over je eigen misdaden.

Maar nu hij dat niet meer heeft gedaan, en zichzelf wel beschuldigd heeft van eea (al was het alleen maar het wegwerken van het lijk) vind ik het wel genoeg geweest, nu weer teruggaan naar het stoïcijnse "ik weet van niets, ik heb er niets mee te maken gehad, ik zat maar wat te blaten bij Patrick in de auto" stoort me mateloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:01:54 #259
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_57031603
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zolang hij niet bekent dat zijn vader de schuldige is geweest moet men maar zo lang en hard mogelijk op 'm inbashen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_57031738
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zolang hij niet bekent dat zijn vader de schuldige is geweest moet men maar zo lang en hard mogelijk op 'm inbashen!
Jups....nagels uittrekken, vierendelen, pek er overheen, stenigen, etc....

Edit: ze moeten hem als attractie op marktpleinen zetten.....
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:15:58 #261
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_57031882
Er is vast en zeker een omschrijving voor de geestelijke afwijking van die retard, ventje heeft ze duidelijk niet op een rijtje. Wat was het ook weer? Pathologische leugenaar ? Beetje stoer doen met zn pappiamento of weet ik hoe het heet. Vond het een intens triest mannetje
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:15:59 #262
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_57031883
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups....nagels uittrekken, vierendelen, pek er overheen, stenigen, etc....

Edit: ze moeten hem als attractie op marktpleinen zetten.....
dagje schavot zal hem goed doen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:56:56 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57032874
NMNS nog in de buurt??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57032898
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef Leandra het volgende:
NMNS nog in de buurt??
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:12:43 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57033237
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog wat zinnigs van plan vandaag??
Duurde ff, moest ff een was wegwerken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57033296
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nog wat zinnigs van plan vandaag??
Duurde ff, moest ff een was wegwerken
Ja, ik ga zo boodschappen doen en ik wil aan de tuin.....
dat wil ik de hele week al

Hoezo? je wil toch niet wandelen hé...
pi_57033326
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En kut...ik moet nog strijken ook......
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:18:02 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_57033384
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

En kut...ik moet nog strijken ook......
Strijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57033396
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef APK het volgende:

[..]

Strijken.
Psies......
pi_57033422
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef APK het volgende:

[..]

Strijken.
Doe jij dat nooit....?
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:20:13 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57033441
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Die had je snel door, je bent iig lekker alert vandaag
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:21:21 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_57033467
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Doe jij dat nooit....?
Ik ben toch geen nicht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57033472
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die had je snel door, je bent iig lekker alert vandaag
Hoeveel kilometer had je in gedachten en waar?
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:21:29 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57033473
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit....?
Zelfs ik strijk vrijwel nooit...... alleen als het echt, echt, echt moet... gelukkig heb ik niet zoveel blouses, en is een deel daarvan ook nog "kreukblouse" dus die horen ongestreken
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')