op vol ook wel geinig, net als op besaid, nieuwnieuws en geen stijlquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zag het, was mij te link
Goed hoor, en op vol?
Besaid?quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
op vol ook wel geinig, net als op besaid, nieuwnieuws en geen stijl![]()
beetje variatie erin houden he ...
kom ik ergens niet ?quote:
Nou heb ik net een paar weken gelee die ban gehad, heb je het gemistquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
Dus bij deze nog 1 laatste reactie.
[..]
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
[..]
gewoon te weinig vrouwelijke modjes en fa's dat was het!quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:12 schreef PC eend het volgende:
Ik las trouwens ergens dat jij helemaal niet zo een bijzondere user was![]()
Snap er geen hol van dat ze je weer toelaten
Allemaal de schuld van Jaapie overigens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:12 schreef versabommie het volgende:
Nou heb ik net een paar weken gelee die ban gehad, heb je het gemist![]()
bleek dat je ongelijk had, twee keer tubgirl was meer dan voldoende
ja, ik kom 1 keer op voor een ammerdammer en zie hoe god mij direct straft!quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jaapie overigens.
Is flugel er nog wel eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 03:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon te weinig vrouwelijke modjes en fa's dat was het!
Schande
geen idee..ik mis ze wel...mijn vangnet met het knappe gezichtquote:
Nee die groupies zijn erger dan hemzelfquote:Op donderdag 28 februari 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jaapie overigens.
Je kunt lullen wat je wilt, maar hij was wel een trendwatcher en -setter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:15 schreef versabommie het volgende:
ja, ik kom 1 keer op voor een ammerdammer en zie hoe god mij direct straft!
achja vroeger enzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar hij was wel een trendwatcher en -setter.
Viel mee, iets over een bankstel ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:19 schreef versabommie het volgende:
begreep er geen tering van maar was wel elke keer loos hier ?
Het is belangrijker waar die tubgirl strooikaarten gaan landenquote:
Lobasca schijnt 1 jaar internet te hebben en is hier de grootste rellertquote:Op donderdag 28 februari 2008 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja vroeger enzo
Hoest hier met de rellen? begreep er geen tering van maar was wel elke keer loos hier ?
Oh, geen zelfmoordgroupies?quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:21 schreef PC eend het volgende:
Het is belangrijker waar die tubgirl strooikaarten gaan landen
Maar hopelijk gewoon in de tuin van yvonne
Die van Jaapie denken nog wel een klein beetje naquote:
Jammer, maar dan kan ik iig rustig naar bed om over de ex-vriendin van de ex-keeper van Den Haag te gaan dromen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:24 schreef PC eend het volgende:
Die van Jaapie denken nog wel een klein beetje na
Dan zou ik mijn billen maar bij elkaar knijpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, maar dan kan ik iig rustig naar bed om over de ex-vriendin van de ex-keeper van Den Haag te gaan dromen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:47 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Begin de dag met een dansje
http://www.youtube.com/watch?v=BZ56pOwgR6E
![]()
Moest er vanochtend opeens aan denken.
Kunnen we Zucchero voortaan gewoon apart posten...die heeft in zijn eentje kwaliteit genoeg voor 3..quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Drie generaties......
http://www.youtube.com/watch?v=Thz1H6dx9b0
Zucchero is ok....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we Zucchero voortaan gewoon apart posten...die heeft in zijn eentje kwaliteit genoeg voor 3..
http://nl.youtube.com/watch?v=UAj_lV7VUwg
Grand dame....dan kom ik toch hier uit...( vooral na ongeveer minuut 5 !!)quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
Daar ben ik het dan weer wat minder mee eens.
Maar dat maakt niet uit, want verschil van smaak geeft kleur.
Doet u mij deze grand dame maar: http://www.youtube.com/watch?v=OrW-x6LVThs
Ja, las het ook. Natuurlijk een lutser van een vent, maar heb toch wel medelijden met die gast.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef versabommie het volgende:
Lees net dat Joran vd Sloot is opgenomen in een gekkehuisch![]()
voor geen centimeter. Al is hij nog zo onschudig als de pest, door zijn liegen zit zo'n moeder wel al hoelang is het nu helemaal stukquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, las het ook. Natuurlijk een lutser van een vent, maar heb toch wel medelijden met die gast.
Ik ga eens even googlen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, las het ook. Natuurlijk een lutser van een vent, maar heb toch wel medelijden met die gast.
Mogguh Noekje.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Morning!
![]()
[..]
Ik ga eens even googlen.
Het is een raar verhaal, waarbij mijn grootste weerzin op dit moment uitgaat naar Peter die ik nogal rancuneus vind.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor geen centimeter. Al is hij nog zo onschudig als de pest, door zijn liegen zit zo'n moeder wel al hoelang is het nu helemaal stuk
Two wrongs don't make a right. Ik vind ze allebei weerzinwekkend. Het is natuurlijk ook geen wedstrijdje, als je voor Joran bent, dan ben je tegen Peter en vice versa.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een raar verhaal, waarbij mijn grootste weerzin op dit moment uitgaat naar Peter die ik nogal rancuneus vind.
Dat is juist Noekje, maar ook een prutser als Joran heeft recht op een normale bejegening. Als er door P. R. de V. een volksgerecht aan het ontstaan is, dan ga ik toch maar even voor Joran staan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right. Ik vind ze allebei weerzinwekkend. Het is natuurlijk ook geen wedstrijdje, als je voor Joran bent, dan ben je tegen Peter en vice versa.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Polonium-120 het volgende:
ik zeg het je toch eerlijk Patrick!
Als hij zich echt heeft laten opnemen vanwege de mediahype dan zie ik hem er nog voor aan om het bewust zo te spelen opdat hij nog ergens een schadevergoeding van kan krijgen. 'Kijk, zo erg was ik eraan toe dankzij ....' Waarbij zijn moeder haar tranen niet kan bedwingen in de rechtzaal vanwege het grote onrecht wat haar zoon is aangedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is juist Noekje, maar ook een prutser als Joran heeft recht op een normale bejegening. Als er door P. R. de V. een volksgerecht aan het ontstaan is, dan ga ik toch maar even voor Joran staan.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Patrick, die ongeveer 10 keer op een avond verteld dat hij een eerlijk zakenman is.....
Mijn gevoel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Als hij zich echt heeft laten opnemen vanwege de mediahype dan zie ik hem er nog voor aan om het bewust zo te spelen opdat hij nog ergens een schadevergoeding van kan krijgen. 'Kijk, zo erg was ik eraan toe dankzij ....' Waarbij zijn moeder haar tranen niet kan bedwingen in de rechtzaal vanwege het grote onrecht wat haar zoon is aangedaan.
Erg zwartgallig, ik weet het maar ik geef die jongen geen cent mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |