quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tussen jou en mij niet, Manu, jij was de eerste romanticus
De Bijenkorf op zaterdag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben zaterdag in amsterdam, 'verstop' wel ff een veldflesje in de bijenkorf (in dat bed met de rode sprei vlakbij de nespresso-counter).
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lucht je hart, mijn pm - box verteld andere dingen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
misschien stuur ik je wel een "lucht m'n hart-pm", dan kun je zelf overwegen of je dat dan hier plaatst.
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Mis je nu al, Manuquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben weer even slapen, tot over een paar uur
http://www.youtube.com/watch?v=jhpSQCoCow8
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef willem-jozef het volgende:
dat jij je pm-box als machtsmiddel denkt te kunnen gebruiken was me al duidelijk..
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft trouwens geen nut, mag toch niet op het forum geplaatst worden.
Heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Jij zou toch zwijgen, of gaat je lul alweer steigeren bij de gedachte aan mij?
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je weer gezopen?
Ik had het tegen WJ, niet tegen jou.
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
OK Kurt?baasquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:47 schreef Gert het volgende:
Yo Eefje... de oorlog is voorbij.![]()
M.a.w: hou eens op met ruzie zoeken ./ maken.
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:45 schreef Lobasca het volgende:
Als jij zuipt ben ik je geile geile kankersnol, waar je anderen later voor beschuldigd om het door te lullen..
Valt wel mee hoor.quote:En nee, ik ben nuchter, des te gemakkelijker jou aan te pakken
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..quote:
De enige naar wie ik 'luister' is Gert, die heeft geen bijbedoelingenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..
Af en toe?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had idd mazzel dat ik af en toe dronken was, nu moet je het weer met de afdankertjes doen.
[..]
Valt wel mee hoor.
Oh, probeer je daarom nog steeds mij te bellen om dat te vertellen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Er is maar één afdanker en dat ben jijMaar dat heb je al vaker gehoord, een knap gebitje zal daar geen verbetering in brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |