Welnee, ik heb zo'n derdewereldkindje geadopteerdquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelul, je hebt gewoon 1 van je kinderen uit een stukgelopen huwelijk non-stop acher een oud computertje gezet..
Slaapkopquote:
Goed puntquote:
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, probeer je daarom nog steeds mij te bellen om dat te vertellen?
*Serveertquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:57 schreef Copycat het volgende:
Was er nog koffie?
Ik ben nog helemaal niet klaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was hard zwemmen met die vliezen van je .........
Geilquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukken
Een beetje lokeend heeft z'n zaakjes voor elkaar....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet klaar
Hou jij ze ff in toom
Over een uur kan het los
Eigenlijk geilen we allemaal op jouquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij wel![]()
Soury krijgt er ook een natte spleet van![]()
Eerst vond ik het vervelend dat je mij stalkte, sinds het laatste telefoontje heb ik pas een bloedhekel aan je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
t was vorige week, waar je weer met beschuldigen kwam, die je niet on-line wilde plaatsen..oftewel..die zijn er niet.. wie moet hier nu zijn 'dignety' bewaken, jij of ik? Je bent een kneus, die als 'ie bezopen is, het wijf waar die de grootst mogelijke hekel aan heeft belt, om zich op af te rukken
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
Zucht...
En het publiek verzamelt zich weer.![]()
Lobasca: kappen, en ook niet meer reageren. Komopjekannut.
Soury is tof.....heeft d'r keuken ook helemaal op orde na vanavond.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk geilen we allemaal op jou![]()
quote:
Dank, goed sterk!quote:
Niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:05 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet de bedoeling dan van deze scherts?
Ik geloof dat ik het steeds meer begin te begrijpen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:08 schreef APK het volgende:
Niet mijn bedoeling.
Ik zou het liever helemaal laten rusten, maar maar madame staat weer eens op repeat.
Duh ik heb het weer in ut zelfde laatje geproptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury is tof.....heeft d'r keuken ook helemaal op orde na vanavond.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |