vind jij dat trainingsarbeid???quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Opgenomen in je trainingsschema? En dat is dus die ene keer per veertien dagen iets harder zweten
Yep, na een uur was ik echter op 2/3 van de route en ik zag het niet zitten om nog een half uur tot 3 kwartier onderweg te zijn (het was toen al 17.30) dus toen heb ik een shortcut genomen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle gekheid op Versabommies stokje......lekker gewandeld?
Ik word oudquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik neuken zo 1900.....tegenwoordig hebben Fok en zo.....
Hoe was die vraag trouwens bedoelt, lo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tijdens het neuken gaat de fles pas openEn wanneer heb jij voor het laatsat geneukt?
Nah, in ieder geval ben je gezon bezig geweest......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Om 15.00 weg, van 16.30 tot 17.50 gewandeld om 20.15 weer thuis en tussendoor alleen maar in de auto gezeten en op zoek geweest naar wat ik hebben moest
Ja dat wel..... ik denk dat t morgen maar een korte route gaat worden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, in ieder geval ben je gezond bezig geweest......
Schattig prijsje ook, denk ik dan.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel..... ik denk dat t morgen maar een korte route gaat worden.
En ik heb onderweg toch wel het meest schattige huisje wat je kunt bedenken aan een kruising van 2 bospaden gevonden..... echt helemaal![]()
![]()
ben jij een beetje leuk ?quote:
Het stond niet te koop ofzo, maar dat weerhoudt mij er niet van er verliefd op te wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schattig prijsje ook, denk ik dan.....
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
truste doed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
Trusten WJquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
welterust ieders
trust!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....
Slaap lekker allen......![]()
We beppen de volgende keer verder Leandra...........slaap lekker strakkies....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stond niet te koop ofzo, maar dat weerhoudt mij er niet van er verliefd op te worden
Nee ik ben een sjaggie bitchquote:
Oh.. jij gaat ook al??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker WJ....ik ga met je mee.....
Slaap lekker allen......![]()
ohw leuk! spelen?quote:
Tief dan ff lekker op en ga je nest inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen......![]()
Kon nog net voor 't slapen gaan.....
PM delenquote:
waarom dat ? begrijp 'm niet ....maar wil best wat delen hoorquote:
och man een storm en roestige pik in een gesloten fles water geloof ikquote:
Roestridder.nl biedt uitkomstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
och man een storm en roestige pik in een gesloten fles water geloof ik
Nog nietsquote:
belangrijk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roestridder.nl biedt uitkomst
[ afbeelding ]
Truste jij equivalent van Kribbet!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niets![]()
Ik stel voor dat jij eens ff flink gaat rellen over het ParaCentrale nametopic dat ik voor je geopend had en wat al dicht was voor je er zelf in kon posten...
Doe je best, dan lees ik het morgen allemaal wel terug![]()
Truste all![]()
![]()
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog niets![]()
Ik stel voor dat jij eens ff flink gaat rellen over het ParaCentrale nametopic dat ik voor je geopend had en wat al dicht was voor je er zelf in kon posten...
Doe je best, dan lees ik het morgen allemaal wel terug![]()
Truste all![]()
![]()
FFS!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:41 schreef versabommie het volgende:
deze lutser is mijn favo : http://www.youtube.com/watch?v=rTWxM_RBWy4
Wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste jij equivalent van Kribbet!
die gast die continu om een ban voor mij zat te jankenquote:
Fuck, ook dat nog.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:49 schreef versabommie het volgende:
je hebt trouwens een video-reply:
http://www.youtube.com/watch?v=OV-ooyw2Qtc
Met de multipla!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef versabommie het volgende:
die gast die continu om een ban voor mij zat te janken
Soms benj e wel een lekker dingquote:
Als ik jou was zou ik gaan staken, dat is de trend hier toch ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, ook dat nog.
Blijkt ze toch een kerel te zijn.
echt, zo sneu voor die knul!quote:
Terwijl jij altijd heel liev bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gast die continu om een ban voor mij zat te janken
Krijg ik wel doorbetaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan staken, dat is de trend hier toch ?
Ja! vooral als het om lunches met modjes gaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terwijl jij altijd heel liev bent![]()
Jij welquote:
Hij had ook kanker, toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt, zo sneu voor die knul!![]()
en gewoon vrolijk blijven ondanks die auto he
Cool dan bagger ik nog ff doorquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! vooral als het om lunches met modjes gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |