quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst vond ik het vervelend dat je mij stalkte, sinds het laatste telefoontje heb ik pas een bloedhekel aan je.
Ik was inderdaad een kneus dat ik de een na laatste keer nadat ik je keihard gedumpt had de telefoon opnam omdat jij je kans zag omdat ik gedronken had ja.![]()
Nu ben je voorgoed gedumpt, pijnlijk hè?
En sindsdien is het er hier ook veel gezelliger op geworden, je zou bijna een oorzakelijk verband vermoeden.
Ga lekker door, negatieve aandacht is ook aandacht.
Wees dan eens slimmer...je kan ut....en zeg niets meer......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling.
Ik zou het liever helemaal laten rusten, maar maar madame staat weer eens op repeat.
oohh..Kurt.. alleen voor jou zwijg ik.. de rioolratten komen vanzelf wel boven drijven.. iets met rotte tandjes en in geen jaren een wijf geneuktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
Zucht...
En het publiek verzamelt zich weer.![]()
Lobasca: kappen, en ook niet meer reageren. Komopjekannut.
Goed bezig juist, ga zo door (nog een kwartier of 3quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wees dan eens slimmer...je kan ut....en zeg niets meer......![]()
Sorry duck....
Wat heeft Eric hier mee te makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oohh..Kurt.. alleen voor jou zwijg ik.. de rioolratten komen vanzelf wel boven drijven.. iets met rotte tandjes en in geen jaren een wijf geneukt
Waar moet mijn pik anders stijf van worden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:12 schreef Lobasca het volgende:
iets met geile sletjes waar je pik stijf van wordt,,
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Waar moet mijn pik anders stijf van worden?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOO ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!![]()
![]()
![]()
Bommie!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOO ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!:D:D:D
Dat was jij dus, maar daar krijg ik nu geen stijve meer van.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?
Zit je nu weer in de verkeerde scquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een wijf wat wel op je ziekelijke fantasie in wil gaan?
Graag.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef yvonne het volgende:
En toch, is het genant, en mag het eik best weleens stoppen, toch.
Oh God, ik heb ook zo'n laatje, erger!quote:
Hey beeb, kom jij hier vaker?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef yvonne het volgende:
En toch, is het genant, en mag het eik best weleens stoppen, toch.
Nee geen tijd voor deze soap is leukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:24 schreef versabommie het volgende:
iemand nog een goed boek gelezen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey beeb, kom jij hier vaker?
Is er een pakje fristi in je broekzak gescheurd, of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:25 schreef versabommie het volgende:
Hey beeb, kom jij hier vaker?
Is er een pakje fristi in je broekzak gescheurd, of ben je blij me te zien?
Ik vertaal het even voor de rest, liefje:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |