abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:13:40 #1
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57030449
Vervolg van: [COS #3347] Hedda bijna gratis op bezoek

Brian en Amanda zijn natuurlijk op de hoogte gesteld van de plannen om Amanda op de stoel te zetten, ze hebben er een hele poos over gepraat en St.Brian heeft zijn schatje natuurlijk duidelijk gecoacht, haar liefdevol verteld wat ze moet doen en laten.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is brian aan het doen?
wat schuiven ze in jaap zijn schoenen??
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:

Hoe weten die ratten dat del op de ontslagstoel zit?
Plasma zeker weer? Flens weer in de bocht?
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:

Dat hij aan hen verteld zou hebben dat die slet op de stoel zit.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef Scandalous het volgende:
Wat belde Amanda nou door en waarom was het zo hilarisch?
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:

Ze gaan humoristisch doen over het feit dat ze op de stoel komt.
Ze belde voor een nieuw lingeriesetje voor morgen
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan het helemaal hilarisch maken. Tjongejonge, wat zullen we om ze gaan lachen morgen. Want die twee hebben toch zo'n geweldig gevoel voor humor
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
Verlopig weten ze weer dat Amanda op de stoel zit ????? Vandaar die roze jurk met goude schoentjes. Dat zal toch wel even lachen zijn. Zit Amanda morgen in haar beste rose op de ontslag stoel.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:32 schreef Ziet het volgende:
mike mag niet meer teveel drinken van brian... hij moet scherp blijven
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Scandalous het volgende:
B: Bereid je erop voor dat ze je op je 8 uur gaan aanspreken, zodat je met humor erop kan reageren
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para voor morgen.Hij gaat grapjes maken.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
Leuk he? Hij is helemaal opgedraaid

(Mazaru)
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Ze hebben die kaart niet gevonden, die heeft Huub net laten liggen. Huub heeft een kaart gehad met Hedda en hem erop. Die liet hij aan Hedda zien in het begin van de avond. Toen hij naar boven ging met Hedda, heeft hij die kaart laten liggen. Brain is zo lief om hem bij zijn bed neer te zetten, zodat hij niet verloren gaat..... Brain en Amanda weten nu dat Amanda morgen op de ontslag stoel zit. Dat vond Amanda heel leuk en heeft hier voor een mooie roze jurk en goude schoenen aangevraagd.

Ze bespreken nu hoe ze dat nu aan gaan pakken. Natuurlijk begrijpen ze best wel, wat er morgen al dan niet gevraagd of gezegt gaat worden. Ze bereiden zich gewoon helemaal voor.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
B: Je moet gewoon zeggen "was dat het?" "Heb jij klaar nu?"
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
Brian oefent alvast Amanda's antwoorden?
'Alsof jij bepaald wat er met mij gebeurt? Hou je kop erover! Waar is je intelligentie gebleven Jaap?'
ze zitten zich al aardig op te fokken.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef 2live het volgende:
En dan Eric aanspreken op zijn kleding.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef Disana het volgende:

Ik had dit in de OP meegenomen als ik het helemaal mee had gekregen... ik vroeg me al af wat ze bedoelden met 'dit schuiven we Jaap of Claire in de schoenen'.

Maar ze hebben dus aan persoonlijk bezit gezeten.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:44 schreef trettie het volgende:
Ik zou graag willen dat ze nu het filmpje mochten zien waar Brian op de bank zit, want hij heeft het weer eens over Jaap die op de bank zat en er de hele tijd doorheen tetterde.
Meneer is voor het gemak weer even vergeten hoe het ging toen hij zelf op de bank zat. dus Febo filmpje graag voor Brian mag dat toch wel!
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:44 schreef fossil_fossil het volgende:
brian en amanda; we gaan vanaf morgenvroeg clair onder druk zetten met de woorden; vanavond ga je je mond open doen he....
volgens brian zal claire dan savonds op het moment dat zij haar zegje mag doen bijna niet uit haar woorden kunnen komen...

nu maakt mike vechtbewegingen

(Mazaru)

Mannie zit tijdens het gesprek in haar charmante paaldans out-fit:

(Varen)

Ondertussen:
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef coldstar het volgende:
Hedda zegt, dat Huub nog geen steek veranderd is. Huub vind dit niet zo leuk en zegt iets wat geiriteerd....dat is niet waar. Hedda zegt, ik ken je echt lager als vandaag. Eric het ouwe wijf bemoeit zich er ook weer mee. Hij zegt gewoon nou nee hoor Hedda. Opoe....

Hedda verteld dat Huub er een relatie op na hield toen hij nog een relatie met Hedda had.....Wat een heerlijk eerlijke man is die Huub toch....als je het maar gewoon eerlijk zegt allemaal...hahahaha
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef 2live het volgende:
Huub ging met Hedda hetzelfde om, vreemd gaan en er naderhand pas eerlijk over zijn.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn de relaties van Huub aan het bespreken. Volgens mij heeft alles in die relatie bestaan uit met een ander en weer met een ander....leugens en niet meer dan rottigheid. En Claire blijft maar schaapachtig lachen. Liefde maakt echt blind.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze een eigen kapsalonnetje thuis had, en extensions dinges had geleerd.. Hedda: Oh dan was je wel jong
Amanda: jaja veel meegemaakt he

(Varen)
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef coldstar het volgende:
Weer begint Hedda over een middenstandsdiploma....Amanda zegt dat is er toch niet meer?????

Amanda is toch echt niet zo dom.....je hebt gelijk het middenstansdiploma is er niet meer. Dit heet al heel lang AOV (Algemene Ondernemers Vaardigheden) en die heb je alleen nog mar nodig voor hele speciale beroepen.

(Varen)
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef fredfik het volgende:
de rat staat weer af te luisteren

(Varen)
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:25 schreef FSR het volgende:
Waarom luisterd die smeerpijp nou af, hij heeft de Febo toch ??
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef miesy het volgende:
erik en claire hebben het over brian, dat hij een loser is, dat hij zich achter amanda schuilt,
en meer van dat soort waarheden.
en brian kruipt als de rat die hij is, vluchtend over de grond weer snel weg.
die kan duidelijk niet goed tegen kritiek.
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:54 schreef mootie het volgende:
En daar zit ie dan te pingelen....... met zn vriendin met stinkpruik op bed. Zomaar Huub 2 uur gratis bezoek gegeven .

KUT HE!!!!
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af!! Zou Brian nu doorhebben dat hij mooi genaaid is, door hedda zomaar gratis en voor niets langer te laten blijven bij Huub.

(Varen)

Mislukt, Hedda is lekker lang gebleven en gaat weer naar huis, missie gefaald!
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Amanda: We zijn weer geslaagd en hun niet.

Hmmm.... ach ja..... tis Amanda.

(Varen)
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Earth to Brian en Amanda!!!!

Amanda en Brian denken dat Claire het echt vreselijk vond dat haar dinertje werd verstoord.
Voor zover ik heb kunnen zien vond Claire het een hele leuke avond en heeft het haar ook goed gedaan om met Hedda te praten.
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:52 schreef Ziet het volgende:
huub vertelt claire alles zoals het gegaan is.
het gesprek met hedda en de gevoelens daarbij.
ik kan me in deze helemaal voorstellen dat claire dit zich helemaal voor kan stellen en het zelfs mooi vind. Ze vindt hedda oprecht een leuke meid.
Zij zegt nogmaals dat het fijn was dat jaap uit kwam leggen hoe brian die stemming aanvroeg, om haar te laten blijven slapen.

(Varen)
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:06 schreef Varen het volgende:
De lichtjes gingen uit, bed tijd

(Beequeen)
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid aan de ontbijttafel. Zo te zien is Amanda de achterkant van heur haar weer vergeten te stylen.
En daar de inspiratie voor de TT.
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef Dementor het volgende:
Van de Tien website "Weet je wat? Ik ga gewoon een speciale jurk bestellen. Dan kan ik zeggen dat ik er wel goed uit wil zien tijdens mijn ontslagronde!”, bedenkt Amanda. Brian is het natuurlijk roerend eens met zijn vriendin. Zouden Huub, Jaap en Claire onder de indruk zijn van deze verkleedtruc? Ach, wie de jurk past, trekke hem aan…"

Kansloos!
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef Leandra het volgende:

Nope, maar ze moeten het wel echt laten lijken... als ze hem het idee geven dat ze echt een kans hebben dan wordt het alleen maar leuker als Amanda vanavond uit haar dak vliegt van alle verwijten.
En dan maar eens zien hoe rustig Brian blijft
Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners

[ Bericht 18% gewijzigd door kahaarin op 28-02-2008 12:37:58 ]
be nice or go away
pi_57030471
Zow, aardig wat quotes.
pi_57030476

Thnx Kahaarin, en zo snel zo'n geweldige OP
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57030484
Super!!!
pi_57030493
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
damn, weer zo'n verspilde ontslagronde. Pleur die Claire er toch op, dat is de enige persoon die er door een ontslagronde eventueel uit zou vliegen...

Maar wat maak ik me weer druk, het is toch weer helemaal vooraf bepaald...
Precies , maar schijnbaar moeten ze iemand minimaal 4 maanden de kans geven voor ze bij de casting kunnen toegeven dat het een dikke miscast is geweest
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:15:27 #6
145755 kahaarin
pi_57030494
Cos is nog onder constructie, ik zag dat de andere vol was, tussentijdse invoering dus.
be nice or go away
pi_57030507
Kahaarin.... de gekste
wat een OP
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 11:17:15 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_57030535
Mooie OP kahaarin

Hij mag gewoon blijven liggen? Oeps, tuurlijk, kindje van God hè?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:17:35 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57030544
Hoe reageerde Brian ook weer toen hij op de ontslagstoel zat? Werd ie toen para?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57030557
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik las in de COS dat Brian het gelezen heeft op een kaart van Huub, lijkt me sterk maar goed.
Die kaart lag gewoon op die twee te wachten!
Ik hoop dat die twee later goed terugkijken en zichzelf terugzien als ze weer eens denken de tegenpartij een geweldige mokerslag te hebben toegediend,dus heel euforisch rondlopen en zichzelf op de borst slaan, en dan zien dat de tegenpartij nergens op rageerd maar vrolijk doorlacht en bezig blijft met waar ze mee bezig waren.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57030611
Nou, ik ben benieuwd hoe hard de koppen van Huub en Brian tegen elkaar beuken vanavond. Kan ook niet wachten op het geloei van Amanda. Ik kan nu ook al voorspellen wat ze allemaal gaat zeggen.
Go hard or go home
pi_57030636
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Brian ook weer toen hij op de ontslagstoel zat? Werd ie toen para?
Dat werd haast een gevecht Huub terugduwen in de bank ik weet niet of daar nog een filmpje van is, maar een ding weet ik wel, De beelden waren niet mooi!!!!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:23:14 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57030669
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe hard de koppen van Huub en Brian tegen elkaar beuken vanavond. Kan ook niet wachten op het geloei van Amanda. Ik kan nu ook al voorspellen wat ze allemaal gaat zeggen.
Sterruf jonguh! Echt! Je moeder! Was het dat? Pijpslet! Jij kan niet met vrouwen omgaan! Vieze flikker! Vuile vetzak!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:24:07 #14
130755 Kinga
versier hier
pi_57030679
quote:
Ik moet nog zo lachen om dat valentijnsuitje vorig jaar, dat ze jankend en stampvoetend wegliep omdat ze het niet ging krijgen...
pi_57030704
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sterruf jonguh! Echt! Je moeder! Was het dat? Pijpslet! Jij kan niet met vrouwen omgaan! Vieze flikker! Vuile vetzak!
'Och, wat maak je je druk, jonguh! Voel je je aangevallen?? Doe eens RUSTIG!! Oehoe!! Oooooh!! Ach!!'
Dit allemaal op volume 10 met de rode vlekken in haar nek want zij maakt zich niet druk.
Go hard or go home
pi_57030710
quote:
Kijk.... dat dus, en dan zijn er nog mensen die roepen dat het zinloos is Amanda op de ontslagstoel te zetten??

Als het een beetje leuk gaat, en Brian moet als laatste, dan zou het misschien zelfs nog wel zo kunnen zijn dat Brian ondertussen zo pissig op Amanda is, omdat ze weer eens onophoudelijk tekeer gegaan is, dat hij haar er misschien (in een vlaag van verstandsverbijstering) wel uitstemt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57030732
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik moet nog zo lachen om dat valentijnsuitje vorig jaar, dat ze jankend en stampvoetend wegliep omdat ze het niet ging krijgen...
Ja en toen gingen ze haar nog kalmeren ook en kreeg ze alsnog de stemming. Leuk dat Rogier toch niet wilde komen. Wat een afgang.
Go hard or go home
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:26:27 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57030736
Ik ben bijna geneigd om alleen voor vanavond streams aan te schaffen. Bijna.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:26:32 #19
168159 FSR
Just myself
pi_57030737
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze heel rustig blijft....
Al een poos, sinds ze 100% garantie van Dikke Flens hebben, zijn ze alleen nog maar euforisch, en maken geen woorden meer vuil...
En dit leverd alleen maar beter tv materiaal op voor ze... en daarmee kunnen ze weer beter gepromote worden, en HJC in eenkwaad daglicht....
Kortom, ze kunnen alles doen, alles maken, en zeker zich niet druk hoeven te maken, ze genieten van een super dekking...
When exist, things are inévitable
pi_57030764
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk.... dat dus, en dan zijn er nog mensen die roepen dat het zinloos is Amanda op de ontslagstoel te zetten??

Als het een beetje leuk gaat, en Brian moet als laatste, dan zou het misschien zelfs nog wel zo kunnen zijn dat Brian ondertussen zo pissig op Amanda is, omdat ze weer eens onophoudelijk tekeer gegaan is, dat hij haar er misschien (in een vlaag van verstandsverbijstering) wel uitstemt
en dat hij na de vlaag denkt,' Oh wacht even..!'
Go hard or go home
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:27:48 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57030769
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef noekje het volgende:

Ja en toen gingen ze haar nog kalmeren ook en kreeg ze alsnog de stemming. Leuk dat Rogier toch niet wilde komen. Wat een afgang.
Oh ja! Dat was leuk! Helemaal verbolgen omdat ze - koud binnen in de kooi - dat uitje niet in haar gore schoot kreeg geworpen. Was dat ook niet de eerste aanvaring met Natasia?
pi_57030778
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Doen!!
Go hard or go home
pi_57030854
Ik denk dat Amanda vanavond gewoon veel plezier heeft op de ontslagstoel...die ligt in een deuk denk ik...ze gaat zich helemaal uitdossen en trekt alles van de tegenstanders in het belachelijke.

Ze pakt ff lekker uit vanavond...en....maakt tv
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_57030860
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:48 #25
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57030874
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.

Heb ik dat goed zo?

En als dat zo is, dan heeft brian de regels overtreden. Een kaart naar de slaapkamer brengen tot daar aan toe, maar iemand z'n post lezen blijft bij mij nog steeds de regels overtreden omdat de geschreven tekst altijd prive is, ook al verplaats je de drager van de tekst.

Maar goed, er zal wel niks mee gedaan worden omdat brian niks zelf kan..
pi_57030905
Waarom ging Brian zich ineens weer omkleden?
Hij had een spijkerbroek en een wit overhemd aan...net loopt hij ineens in een pak.
Moet er tv gemaakt worden?!

Ondertussen is James er ook, dus daarvoor zal het niet zijn.
Amanda gaat paard rijden.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:33:49 #27
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57030922
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.

We krijgen dan wel weer een verse millionair, maar das niet erg imo
pi_57030926
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan doen ze het gewoon nog een keer over toch...
plasma: 'sorry jongens de audio is kut, morgen nog een keer"
pi_57030978
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.

Heb ik dat goed zo?

En als dat zo is, dan heeft brian de regels overtreden. Een kaart naar de slaapkamer brengen tot daar aan toe, maar iemand z'n post lezen blijft bij mij nog steeds de regels overtreden omdat de geschreven tekst altijd prive is, ook al verplaats je de drager van de tekst.

Maar goed, er zal wel niks mee gedaan worden omdat brian niks zelf kan..
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??

Als je al moet kijken naar de naam van degene aan wie hij gericht is (om te weten op welk nachtkastje je hem, behulpvaardig als je bent, moet leggen) dan is de kans groot dat je zelfs ongewild iets van de text meekrijgt.

Maar andersom zou Huub het ook niet laten het even te lezen, en die info zou hij absoluut niet naast zich neerleggen. Volgens mij is het dus zeker niet "per ongeluk" geweest dat Huub een kaart met zulke "gevoelige informatie" heeft laten slingeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:37:19 #30
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57030988
Ik vind sowieso dat brian er uit moet. Met alles wat hij geflikt heeft...

Eigen initiatief is ver te zoeken bij deze gast in het spel en nog maar te zwijgen over alle tripjes die hij naar buiten krijgt.

zo kan ik het ook wel volhouden in het huis...

Z'n neukertje eruit trappen daarintegen zou hem niet bepaalt helpen...

Dat gaat dus ook niet gebeuren...
pi_57031018
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.

We krijgen dan wel weer een verse millionair, maar das niet erg imo
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
Geen goed zonder kwaad, geen zwart zonder wit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:40:16 #32
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57031050
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??

Als je al moet kijken naar de naam van degene aan wie hij gericht is (om te weten op welk nachtkastje je hem, behulpvaardig als je bent, moet leggen) dan is de kans groot dat je zelfs ongewild iets van de text meekrijgt.

Maar andersom zou Huub het ook niet laten het even te lezen, en die info zou hij absoluut niet naast zich neerleggen. Volgens mij is het dus zeker niet "per ongeluk" geweest dat Huub een kaart met zulke "gevoelige informatie" heeft laten slingeren.
Je hoeft niets te lezen, het plaatje zegt genoeg aan de voorkant van de kaart.

Misschien heeft Huub de kaart wel expres laten liggen JUIST om die rat erin te luizen!

Dat klinkt wel aannemelijker.

En dat Huub hetzelfde zou doen, mwoah... Ik denk dat Huub al lang door had dat Brian het expres had laten liggen. Maar als dat niet zo was, dan had hij hem zeker gelezen, maar hem niet naar z'n bed gebracht om hemzelf niet verdacht te maken...
pi_57031075
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Amanda vanavond gewoon veel plezier heeft op de ontslagstoel...die ligt in een deuk denk ik...ze gaat zich helemaal uitdossen en trekt alles van de tegenstanders in het belachelijke.

Ze pakt ff lekker uit vanavond...en....maakt tv
Verbluffend die gelijkenis!!!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:41:23 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57031083
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:

Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
True.
Brian hoeft ook niet weg. Als ie in de finale maar compleet op zijn bek gaat. Zozeer, dat het kwartje bij hem uiteindelijk ook valt en hij zich beseft wat een enorme loser hij is.
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:42:28 #35
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57031115
quote:

[..]

Ik geloof dat je het concept niet begrijpt...
Iedereen is tegenstander van elkaar in het huis...
Er kan maar 1 winaar zijn...

Juist omdat vele mensen zoals jij denken, ook in het huis en op de redactie, is DGK zo'n kut programma geworden.

Tis soap..
pi_57031122
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:

Heb ik dat goed zo?
Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.

B&A gingen steeds in de chill zitten....dus als ze die kaart daar zouden laten liggen. Dan is de link naar die kaart snel gelegd natuurlijk door HJCE. Dus heeft Brian hem ff "opgeruimd", zodat ze er in kunnen gooien dat ze die info van Jaap hebben. Best slim...
pi_57031125
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

True.
Brian hoeft ook niet weg. Als ie in de finale maar compleet op zijn bek gaat. Zozeer, dat het kwartje bij hem uiteindelijk ook valt en hij zich beseft wat een enorme loser hij is.
helemaal mee eens!!!!!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:45:41 #38
145755 kahaarin
pi_57031199
Op=klaar.

@Kinga, ik wilde de mensen die moeten teruglezen de briljante conversatie tussen B&A niet onthouden.

Bedankt iedereen!
be nice or go away
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:47:46 #39
130524 Sonique
occasional streamer
pi_57031242
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:

[..]

Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.

B&A gingen steeds in de chill zitten....dus als ze die kaart daar zouden laten liggen. Dan is de link naar die kaart snel gelegd natuurlijk door HJCE. Dus heeft Brian hem ff "opgeruimd", zodat ze er in kunnen gooien dat ze die info van Jaap hebben. Best slim...
De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...

Waar die kaart zich bevind maakt niet uit. Dan had Brian de kaart op de orginele plek moete laten liggen.

Maar nee, hij moest zichzelf indekken natuurlijk. de schijnheil die hij is..

Brian heeft geen pokerface op die manier...

Tis als een vol glas leeg drinken en hem vanaf het aanrecht naar de tafel brengen.
Als huub dan kont en hij ziet dat er uit gedronken is, en Brian zegt 'maar ik heb hem alleen maar verplaatst' dan verraad hij zichzelf.
Als hij het glas had laten staan had iedereen het gedaan kunnen hebben, sterker nog, Huub had het waarschijnlijk niet eens door gehad en gedacht hem zelf leeggedronken te hebben...

Als Brian zodirect ook nog eens al het water op gaat kotsen (ontslagronde), tja...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sonique op 28-02-2008 11:52:59 ]
pi_57031347
Er gaat wel iets gebeuren zo te horen aan Palma, allemaal netjes en Jaap na de middag zwarte schoenen en etc, Brian die zich om moest kleden.

Goedemorgen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:54:41 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57031426
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:

Tis als een vol glas leeg drinken en hem vanaf het aanrecht naar de tafel brengen.
Als huub dan kont en hij ziet dat er uit gedronken is, en Brian zegt 'maar ik heb hem alleen maar verplaatst' dan verraad hij zichzelf.
Als hij het glas had laten staan had iedereen het gedaan kunnen hebben, sterker nog, Huub had het waarschijnlijk niet eens door gehad en gedacht hem zelf leeggedronken te hebben...

Als Brian zodirect ook nog eens al het water op gaat kotsen (ontslagronde), tja...
Ik snap de metafoor niet .
pi_57031455
quote:
Gvd ik heb streams en ik kan vanavond niet kijken!!! Wil je ze lenen?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:56:22 #43
145755 kahaarin
pi_57031459
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Dan gaat hij door het lint en wordt er uit gestuurd vanwege bovenmatig geweld?
be nice or go away
pi_57031573
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:

[..]

De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...

Waar die kaart zich bevind maakt niet uit. Dan had Brian de kaart op de orginele plek moete laten liggen.

Maar nee, hij moest zichzelf indekken natuurlijk. de schijnheil die hij is..
Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.
Door hem in de slaapkamer te leggen...kan kamp HJCE die link niet direct leggen.

B&A in Chill + kaart in chill met die info = reden

Brian had het er over dat door de kaart weg te leggen, Huub er niet aan zou denken dat ze daar die info vandaan hebben. Huub kan hem zelf op de automatische piloot op z'n nachtkastje gelegd hebben of bijivoorbeeld Dimi. Als Huub dan naar de kaart zou komen vragen als B&A in de Chill zouden zitten. Zouden ze zeggen dat Dimo hem opgeruimd had.

Heeft niks met sporen uitwissen te maken...als je bedoeld dat hij die kaart gelezen heeft. Want als je je post laat slingeren mag een ander dat gewoon lezen. Je mag het alleen niet kwijt of stuk maken.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:08:36 #45
130755 Kinga
versier hier
pi_57031713
Daar heb je die vieze vent die Natasia neukte weer.
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:10:05 #46
130755 Kinga
versier hier
pi_57031744
Ja hoor, daar hebben we mentor Brian weer.
pi_57031758
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:

[..]

Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.
Door hem in de slaapkamer te leggen...kan kamp HJCE die link niet direct leggen.

B&A in Chill + kaart in chill met die info = reden

Brian had het er over dat door de kaart weg te leggen, Huub er niet aan zou denken dat ze daar die info vandaan hebben. Huub kan hem zelf op de automatische piloot op z'n nachtkastje gelegd hebben of bijivoorbeeld Dimi. Als Huub dan naar de kaart zou komen vragen als B&A in de Chill zouden zitten. Zouden ze zeggen dat Dimo hem opgeruimd had.

Heeft niks met sporen uitwissen te maken...als je bedoeld dat hij die kaart gelezen heeft. Want als je je post laat slingeren mag een ander dat gewoon lezen. Je mag het alleen niet kwijt of stuk maken.
Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.
Het lijkt mij dat Jaap eerder geloofd wordt dan Brian en Amanda
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:14:29 #48
130755 Kinga
versier hier
pi_57031850
Brian moest zich dus omkleden in pak omdat ie in beeld komt.

Ze proberen echt dat crimineeltje op iets beters te laten lijken.
pi_57031917
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.
Het lijkt mij dat Jaap eerder geloofd wordt dan Brian en Amanda
Als ze dan toch elkaars post mogen lezen kan Brian ook gewoon 'dan moet Huub zijn post maar niet laten slingeren' als argument aanvoeren.
pi_57031932
Weer het boksverhaal
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:19:51 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57031975
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:18 schreef mootie het volgende:
Weer het boksverhaal
De boksmythe .
In Brians beleving zal ie inmiddels wel Mohammed Ali in Zaïre verslagen hebben. Met twee handen op zijn rug gebonden.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:21:10 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_57032013
Brian: We kregen escort-begeleiding.
― Mark Twain
pi_57032055
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ze dan toch elkaars post mogen lezen kan Brian ook gewoon 'dan moet Huub zijn post maar niet laten slingeren' als argument aanvoeren.
Die Brian gaat gewoon zichzelf verraden want hij vindt dit zo groots dat ie wel even gaat zeggen hoe hij dat geflikt heeft, en hoe Huub zo stom kon zijn!!!!!
pi_57032056
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef FSR het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze heel rustig blijft....
Al een poos, sinds ze 100% garantie van Dikke Flens hebben, zijn ze alleen nog maar euforisch, en maken geen woorden meer vuil...
En dit leverd alleen maar beter tv materiaal op voor ze... en daarmee kunnen ze weer beter gepromote worden, en HJC in eenkwaad daglicht....
Kortom, ze kunnen alles doen, alles maken, en zeker zich niet druk hoeven te maken, ze genieten van een super dekking...
goh wie is dat die flens ?
die heb nog nooit gezien op de streams
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_57032072
quote:
+1.

Zullen we samen een avondje streamen?
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:24:07 #56
145755 kahaarin
pi_57032077
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:

Wat is dat? Een prostituee aan beide zijden naast je?
be nice or go away
pi_57032099
Denk echt dat jullie Huub teveel credits geven..... hij is gewoon die kaart vergeten op te ruimen
pi_57032130
Nou, Mikey mag 2 maanden op proef als bijrijder op een vuilniswagen.
pi_57032166
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
En rent hij al juichend om de tafel van blijdschap over deze baan?
pi_57032170
quote:

[..]

en een tv show met alleen huub

LOL

die ligt niet zo goed bij de tv kijkers
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:27:45 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57032171
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:23 schreef dieenebart het volgende:

+1.

Zullen we samen een avondje streamen?
Oe! Da's wel heel verleidelijk! Hoe laat begint die ontslagronde normaliter?
pi_57032186
Ik vind wel dat de 'werkgever' erg hmmmm terughoudend is. Hij bouwt wel veel voorbehoudjes in. 2 Maanden proeftijd ipv 1 bijvoorbeeld.
pi_57032193
ze moeten van Mikey af vandaar dar er haast wordt gezet om hem aan het werk te helpen.
pi_57032209
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Verida het volgende:

[..]

Brian vindt het interessanter dan Mikey.
pi_57032211
quote:
2 Maanden proeftijd ipv 1 bijvoorbeeld.
Wat dus niet toegestaan is!
pi_57032229
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
omg
en als het niet lukt mag amanda het proberen
pi_57032235
En Brian zit er bij alsof hij alles geregeld is!! Walgelijk!
pi_57032249
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef jassy het volgende:

[..]

Wat dus niet toegestaan is!
dan noemen we het een stage.....toch ?
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:31:32 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57032281
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Nomrc2 het volgende:
en als het niet lukt mag amanda het proberen
Die wordt door haar collega's direct bij het grofvuil gezet.
pi_57032313
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Verida het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:36:22 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_57032392
Ton gaat Mikey ook begeleiden wat huisvesting en sociale contacten betreft. Brian is er maar druk mee hè?
― Mark Twain
pi_57032414
3 keer te laat en het is einde verhaal. In de villa lukt het Mike wel om op tijd te komen, als hij zelfstandig woont en doorzuipt zoals nu...... mwoah....
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:40:13 #73
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_57032470
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda was er toch bij
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja wil ik ook weten! Ik hoop half 10, na wie is de Mol
pi_57032484
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:24 schreef Desii het volgende:
Denk echt dat jullie Huub teveel credits geven..... hij is gewoon die kaart vergeten op te ruimen
Ja dat is ie ook denk ik maar daar gaat ie niet van wakker liggen.
Brian maakt er een groter punt van.
pi_57032490
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat mij betreft rond een uurtje of vier:)

I don't know. Iemand?

En is het ver fietsen, denk je?
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:41:38 #76
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57032498
Ze moeten die tering RAT achter die vuilniswagen zetten.
pi_57032525
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:

[..]

I don't know. Iemand?

Als je naar Cc wil zou ik zeker de puch van PeterNB even lenen. Dan haal je het wel, voor 9 uur vanavond.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:45:59 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_57032600
Brian zegt dat hij het prettig vindt dat Mikey alles zo goed kan verwoorden.

Mikey heeft zijn bek niet opengetrokken tijdens het gesprek en als hij wat zegt versta je hem niet.
― Mark Twain
pi_57032642
Ontslagronde is meestal rond 9 uur, maar HJEC weten ook al dat Amanda het weet omdat ze belde in de private voor gouden pumps en een jurk omdat ze voor het eerst op de bank zat, ze denken dat het van Selene komt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:49:47 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57032689
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:

I don't know. Iemand?

Dan ben ik nog aan het werk ...
Ligt eraan waar je vandaan komt. Als je nu eerst naar Pa Claire gaat, valt het reuze mee! En je mag met je voeten op de bank!
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:50:09 #81
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57032699
HOKJE mag ik twee minuten de kooi in ,ik beloof dat ik die RIOOLRAT niets aan doe.zou niet durven,want een k1 vechter moetje voorzichtig mee zijn,AUB Laat me erin.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:50:21 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_57032707
De mentor en zijn dankbare protegé.

― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 12:54:14 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_57032805
Amanda is helemaal klaar voor de ontslagronde. Wat een debiel is het ook met dat kroontje.
Zonder kroontje ook natuurlijk.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:55:37 #84
145755 kahaarin
pi_57032836
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal klaar voor de ontslagronde. Wat een debiel is het ook met dat kroontje.
Zonder kroontje ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Vooral icm heur haar, een bling ding op een bos stro, te sneu.
be nice or go away
pi_57032897
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat hij het prettig vindt dat Mikey alles zo goed kan verwoorden.

Mikey heeft zijn bek niet opengetrokken tijdens het gesprek en als hij wat zegt versta je hem niet.
Ja en wij vinden dat Brian zich zo goed kan verwoorden!!!!!!
pi_57032926
Eric tegen Claire: Wat ziet Amanda er weer uit...
pi_57032976
Claire: Wat een kutstem...
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:01:40 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_57032982
Mikey tegen Amanda: Wat heb je veel littekens op je benen.
A: Ja, deze is van Eric, hij gooide mij het zwembad in. ( En de rest is van Brian, dat doet hij onder de dekens)
― Mark Twain
pi_57033032
Amanda: Geloof jij?
Mike: Ja..Geloof jij?
Amanda: Ja... (in haar zelf )
pi_57033185
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag ik twee minuten de kooi in ,ik beloof dat ik die RIOOLRAT niets aan doe.zou niet durven,want een k1 vechter moetje voorzichtig mee zijn,AUB Laat me erin.
Oke, vooruit dan maar ........ 1,2,3 en GO
pi_57033194
bij mij valt net het geluid weg (bij Mikey en Amanda)...
pi_57033227
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef TwiNNijN het volgende:
bij mij valt net het geluid weg (bij Mikey en Amanda)...
bof jij ff
pi_57033244
ik vond het anders een heeeeeeeeell boeiend gesprek zo..op de achtergrond
pi_57033283
Mike weer stoer verhaal over 2 mannen met vleesmessen voor zn deur die zn strot door wilden snijden.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:17:42 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_57033375
Maakt ie tv?

― Mark Twain
pi_57033394
Yep, Amanda weer vergeten de achterkant te kammen.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:20:20 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_57033446
Moet de rest zijn mond houden als Brian en Amanda tv maken?

― Mark Twain
pi_57033452
Brian weer verkeerd afgeluister bij Jaap een Huub net. Heeelemaal fout.
pi_57033503
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:17 schreef beequeen het volgende:
Maakt ie tv?

[ afbeelding ]
spring...

ofwel zijn mislukte rap,... jump around, jump around en get drowned
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:23:24 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_57033528
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?
― Mark Twain
pi_57033561
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?
pi_57033636
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?
Ja, Brian maakt er van dat er een groot plan is en dat ze niet verbaasd moeten opkijken als er ineens een brandbrief van Jaaps mam komt.

Jaap wil volgens mij met Eric over het geprek met Cora praten en is bang dat VV dingen uit zijn verband rukt, waardoor Cora en moeders over de zeik raken.
pi_57033655
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?
Yes!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:29:52 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_57033746
José brengt de groeten over van Nesrin, een fan van B en A.

B: Zij heeft last van woedeaanvallen en door naar mij te kijken heeft ze zich leren beheersen.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 13:33:13 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57033845
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:

B: Zij heeft last van woedeaanvallen en door naar mij te kijken heeft ze zich leren beheersen.
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:34:23 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57033870
Brian fungeerde als afschrikwekkend kijkje in haar eventuele toekomst. Een soort Ebenezer Scrooge, maar dan anders.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:35:37 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_57033903
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:

Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.
Bij mij iig wel.

Wat zijn we goed samen hè?

― Mark Twain
pi_57033906
Amanda: Claire woont in die zwarte broek..
Is mevrouw haar eigen pruikje vergeten?Wat woont daar?
pi_57033914
Ja daaaaaaaaag Amanda moet van achter bijhouden of de rest wel goed gekleed gaat.

Brian heeft het weer over de kleding van Eric en Claire, die van Claire stinkt volgens hem naar vis.
pi_57033934
Weer vertelt Brian een verhaal verkeerd door, over de brief van Bram, die niet van Bram was.
pi_57033954
Waarom heeft Amanda de brief van de vader van Claire gelezen?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:37:59 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_57033968
Amanda: Claire heeft weer die zwarte broek aan.
Brian: Dat is inmiddels een visbroek, zo ruikt hij wrs.

Nou Brian, volgens mij was jij degene die tegen Amanda zei dat ze naar vis ruikt.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:38:38 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57033985
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bij mij iig wel.

[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een debielo, met haar tiara .
En maar afgeven op andersmans hygiëne, reukloos voor hun eigen stank.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:38:56 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_57033992
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Amanda de brief van de vader van Claire gelezen?
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????
― Mark Twain
pi_57034014
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????
Ze hadden zelf ook post van Gaby
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:40:33 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_57034033
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:39 schreef mootie het volgende:

Ze hadden zelf ook post van Gaby
Pfff, pammetjestijd hier.
Maar die brief van Claire's vader dan?
― Mark Twain
pi_57034037
quote:

[..]

Bij mij iig wel.

[ afbeelding ]
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 13:45:47 #118
184769 crew  Deisyy
pi_57034151
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef cobain94 het volgende:

[..]

Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...
Dat is waarschijnljk alvast voor de ontslgronde voor vanavond Volgens mij heeft ze ook een toepasselijk roze jurkje en zou ze om zilveren muilen vragen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 13:47:22 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57034184
quote:

[..]

Bij mij iig wel.

[ afbeelding ]
Leuke foto.
Ik krijg alleens ineens zin om iets stuk te maken, heel raar.

Kan iemand het even melden zodra er iets concreets wordt gezegd over het aanvangstijdstip van de ontslagronde?
Hele grote kans dat het bij wat schelden en superieur doen blijft. Maar ja.. die kléine mogelijkheid dat Brian zich zo op laat naaien dat hij uit de pan flipt en zichzelf diskwalificeert hè...
Trouwens, als Amanda maar pissed genoeg is, gaat ze ook slaan en met dingen gooien. Alleen is zelfs hete koffie over iemand heenkieperen niet genoeg voor een enkeltje trailerpark.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:47:30 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_57034187
Ik zeg niks.

― Mark Twain
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 13:49:53 #121
184769 crew  Deisyy
pi_57034251
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg niks.

[ afbeelding ]
Tjonge jonge jonge, wat zie ze er weer uit.

Ze heeft haar roze jurk voor vanavond dus al aan (heb hier ff geen streams).

Zo jammer dat ik het moet missen vanavond.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:51:30 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57034292
Die riem ook.
Vlag op een modderschuit is nog te complimenteus.
pi_57034297
Zie ik ineens "Brian wint Gouden Kooi" staan op MSN
Je kunt dus stemmen op je favoriet
http://battle.nl.msn.com/Geldzaken/StarsBattles.aspx?cateId=312
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 13:53:00 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_57034344
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Gert het volgende:

Maar ja.. die kléine mogelijkheid dat Brian zich zo op laat naaien dat hij uit de pan flipt en zichzelf diskwalificeert hè...
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.

Brian flipt.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:57:07 #125
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57034463
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:

Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.

Brian flipt.
Dat haar van Amanda, ik was al bijna weer vergeten hoe het voor prikkelpruikje eruit zag. Ook drie keer niks. Wel meesterlijk filmpje.
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 14:03:26 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57034631
quote:

[..]

Brian flipt.

"Op vrouwen spugen! Op vrouwen spugen!"
Dat "vrouwen", en dan dat meervoud dat nergens op slaat. Dramaqueen.
Daar werd onze guardian angel douchewand-crimineel woedend om.
En toegegeven: ik zou zelf óók liever een glas rode wijn over me heen krijgen en vuile kankerhoer genoemd worden, dan een fluim in m'n gezicht krijgen.
pi_57034702
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:57 schreef Smash-it het volgende:

[..]
Wel meesterlijk filmpje.
Dat stukje waarbij Brian, Huub ff van die stoel flipt blijft prachtig.
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 14:09:00 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57034775
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat stukje waarbij Brian, Huub ff van die stoel flipt blijft prachtig.
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.
Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Ik zou zeggen, beste bewaking: take no prisoners.
pi_57034854
quote:

[..]

Brian flipt.
Die was ook best heftig ja, zijn daar toen nog sancties voor gekomen?
pi_57034931
quote:
Ik zeg niks.

[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????
pi_57034968
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Die Brian heeft het goed voor elkaar.Hem aanpakken betekent gewoon extra personeel nodig ,dus mag niemand wat doen.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:16:47 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_57034974
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:

De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.

Paramix

Bedreigingen.

Sorry, ik het weet ,OT maar de streams zijn nog steeds ruk.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:23:39 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_57035152
Zo ruk zijn de streams voor de non streamers.

Oooooh, Amanda begint over de viskraambroek van Claire, nivootje weer.
A: Je mag wel een jurkje van mij lenen.
C: Die jurkjes van jouw trek ik echt niet aan.
― Mark Twain
pi_57035186
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
pi_57035212
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????
Als je deze "wonderlijke" verschijning aanschouw, snap je wel waarom zij de verantwoording over alle miljonairskleding heeft gekregen van de schim
pi_57035220
quote:
Ik zeg niks.

[ afbeelding ]
dat verzin je toch niet

prachtig !!!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:28:02 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_57035272
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
Ik luister liever naar het pianospel van Huub dan het ordinaire geblér van die snol.
― Mark Twain
pi_57035323
amanda is weer aan het klagen over de kleding van claire, dat claire elke dag hetzelfde aan heeft... volgens mij heeft amanda een bord voor haar kop, want ik zie claire toch elke dag een ander iets aan hebben... kijk dat het allemaal zwart is, daar heeft ze gelijk in... maar voor de rest.....
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:33:12 #139
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57035417
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:

Paramix
Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.
pi_57035460
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda is weer aan het klagen over de kleding van claire, dat claire elke dag hetzelfde aan heeft... volgens mij heeft amanda een bord voor haar kop, want ik zie claire toch elke dag een ander iets aan hebben... kijk dat het allemaal zwart is, daar heeft ze gelijk in... maar voor de rest.....
en tja.... laten we het over het opvouwen van vieze kleding van amanda die ze later dan weer aantrekt maar niet hebben... of haar pruik.... het 1-minuutdouchje van haar etc....... Echt waat amanda....
pi_57035513
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.
ik ga stuk hier!! "nee..niet meer"
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:39:15 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_57035581
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef mootie het volgende:

Jaap wil volgens mij met Eric over het geprek met Cora praten en is bang dat VV dingen uit zijn verband rukt, waardoor Cora en moeders over de zeik raken.
Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.

Dank je, Brian!
quote:
Mooi weer of niet; Brian kan het toch niet laten om even wat speurwerk te verrichten. En met succes! “Ik heb net Huub en Jaap even afgeluisterd. Jaap vertelde dat hij een brief aan zijn moeder wil schrijven en dat hij daarop zo snel mogelijk een reactie wil krijgen. Hij wilde alleen niet dat het in de Villa Vandaag terecht kwam, daarom doet hij het stiekem”, zegt Brian tegen Mike en Amanda. “Dus als hij binnenkort met een l*lverhaal over thuis komt, dan weten we dat het bullsh*t is?”, vraagt Amanda en Brian bevestigt dit. Tja jongens, er is weinig dat níet op Villa Vandaag terecht komt!
― Mark Twain
pi_57035628
quote:

[..]

Paramix

Bedreigingen.

echt die paramix... helemaal super gedaan! prachtig..... die goede oude tijd.....zucht....
pi_57035643
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.
[..]
Sukkels, allemaal!
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:45:06 #145
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57035711
HOKJE mag die tering RAT nu OVERLIJDEN,graag,
pi_57035802
HOKJE mogen we weer TERUG naar de TALPATIJD ??????????? Graag!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:49:06 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_57035818
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
Misschien is het handig je ondertitel te veranderen.

Waarom blijft José dagelijks zo lang in dat hok, tv maken omdat de rest geen reet brengt?
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:49:17 #148
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57035825
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:49:41 #149
130755 Kinga
versier hier
pi_57035833
quote:

[..]

Paramix

Bedreigingen.

Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.
pi_57035915
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.
Wil je aandacht ?
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:55:14 #151
130755 Kinga
versier hier
pi_57035963
Heeft Amanda zichzelf in de spiegel gezien vandaag?
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:56:44 #152
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57036008
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Wil je aandacht ?
NEE DIE STINKRAT,HA HA HA .
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 14:57:13 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_57036024
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)

Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.

Hokje bedankt weer.
― Mark Twain
pi_57036057
Wat een negativiteit allemaal....RAT dit RAT dat...
Eric komt ook mijn neus uit...maar hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo'n teringlijer is.
pi_57036135
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Kinga het volgende:

[..]

Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.
Zeker weten, dat bleek ook wel uit dat kapsalon-filmpje van laatst, na dat gevecht. Dat 'zij' weten dat het over is als hij flipt. Dus doen ze er alles aan om hem niet te laten flippen Het is eigenlijk best zielig voor zijn tegenspelers, die moeten zien te winnen van iemand die rustig gehouden wordt met medicatie en alle hulp van de redactie.
Maar ik val in herhaling
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:04:42 #156
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57036192
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
Wat een negativiteit allemaal....RAT dit RAT dat...
Eric komt ook mijn neus uit...maar hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo'n teringlijer is.
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.
pi_57036361
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)

Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.

Hokje bedankt weer.
Ging om Anoek toch, waarover Huub zei dan nodigen we haar samen uit omdat Claire er 30 tekort kwam?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:13:32 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_57036412
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.

― Mark Twain
pi_57036464
Kuthokje, dit slaat weer nergens op dat ze Anouk niet samen mogen uitnodigen. B en A mogen dan weer wel samen doen met cp's....... apart.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:15:49 #160
145755 kahaarin
pi_57036467
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.

[ afbeelding ]
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
be nice or go away
pi_57036536
Heeft mike kiespijn?
Goedemorgen :W
pi_57036550
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Dat zal ongetwijfeld niet mogen. Want dan doen ze ook samen met punten.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:22:47 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_57036666
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:

Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 15:23:10 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57036674
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:27:38 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_57036787
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef blomst het volgende:
Heeft mike kiespijn?
De eerste controle wees uit dat hij 32 gaatjes heeft. Handig toch, je gebit even laten renoveren terwijl je in dat hok zit?
― Mark Twain
pi_57036815
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:29:54 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57036839
Sjeesus, het voortrekken neemt keer op keer meer bizarre vormen aan. Hoe kunnen ze het achter aan zichzelf verkopen, vraag ik me wel eens af. Niet te vaak hoor, wees gerust.
pi_57036873
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
er lag een kaartje in de Chill of zo...

kaartje van de FEbo?
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:31:00 #169
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57036874
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:

[..]

pi_57036990
Mikey moet gaan werken en hij is meteen ziek... ja vast.
pi_57037014
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef avonne het volgende:

[..]

er lag een kaartje in de Chill of zo...

kaartje van de FEbo?
van mij
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:37:21 #172
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57037045
Maar wees eens eerlijk ze weten meteen wie ik bedoel,met die RAT.dus ze kennen hem wel,ha ha ha
pi_57037061
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:36 schreef Desii het volgende:

[..]

van mij
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:39:58 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_57037118
Wederom zeg ik niks.

― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:40:42 #175
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037134
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_57037195
"Wij hebben Lentekriebels, Groetjes van de FEBO"

Stond in de brief OP de taart.

Noemt de redactie zichzelf nu echt FEBO???????
pi_57037197
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, het voortrekken neemt keer op keer meer bizarre vormen aan. Hoe kunnen ze het achter aan zichzelf verkopen, vraag ik me wel eens af. Niet te vaak hoor, wees gerust.
Ik zie het nut er echt niet van in ,waarom ze Brian en Amanda zo voortrekken.Of ze doen het om de streamers over de zeik te helpen.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:43:45 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037211

Taart van de Febo, die heeft lentekriebels
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:44:14 #179
145755 kahaarin
pi_57037225
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.
ook @Mootie, Da's toch niet lief? B&A wel en zij niet, ik begin een beetje richting een post van Riri te denken, , die zei: de FEBO is bewust aan het voortrekken op bepaalde punten en iedereen zal het nog wel voor zijn/haar kiezen krijgen.

Ik weet niet of achter het aandurft om Bri te gaan tegenwerken, maar misschien was dat wel het oorspronkelijke plan en durven ze nu niet meer om te schakelen.
Verhaallijnen die door B&A bedacht worden zullen in dat licht altijd wel mogen ja.

@redactie, tijd voor een andere windrichting, meer naar B&A toe wellicht?
be nice or go away
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:16 #180
145755 kahaarin
pi_57037245
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
Wederom zeg ik niks.

[ afbeelding ]
Fotosoep er een plaatje van de Keileweg achter en ze is precies op haar plek!
be nice or go away
pi_57037250
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Nee Brian is lekker bezig!
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:45:33 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_57037252
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef jassy het volgende:
"Wij hebben Lentekriebels, Groetjes van de FEBO"

Stond in de brief OP de taart.

Noemt de redactie zichzelf nu echt FEBO???????

― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:46:09 #183
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037264
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:47:29 #184
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037298
Musica Español
Come On
pi_57037300
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Kaartje van Desii (?) van Fok die in de chill lag, maar HCJE denken dat het van Selene komt.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:48:30 #186
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037316

mike praat een beetje moeilijk, hij heeft nml kiespijn
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:49:39 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037336
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:50:46 #188
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57037361
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:

[..]

O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:52:49 #189
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037400
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:53:43 #190
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57037415
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:54:25 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57037436
Nummer net op de radio dat me aan Brian en Amanda doet denken:

I know you'd like to think your shit don't stink
But lean a little bit closer
See that roses really smell like poo-poo

Outkast ftw.
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 15:55:09 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57037457
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.

Nog niets geroepen over wanneer de ontslagronde plaats gaat vinden?
Ik heb zo'n voorgevoel dat het uit de hand gaat lopen. Dit keer écht.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 15:56:02 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_57037470
Debietje gaat in de Chill zitten met het "Alles is liefde" boekje en wacht op de andere debiel.

― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:56:23 #194
145755 kahaarin
pi_57037482
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts zijn een stukje herkenbaarheid in de COS. Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.

Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
be nice or go away
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:58:24 #195
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57037535
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
Hij wil weten hoe laat, denk ik..
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:00:29 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57037584
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Debietje gaat in de Chill zitten met het "Alles is liefde" boekje en wacht op de andere debiel.

[ afbeelding ]
Ze ziet eruit als een verlepte, dronken vrouw van middelbare leeftijd die dertig jaar later op een schoolreünie alsnog Queen of the prom wil worden.
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:02:00 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57037609
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Klopt. Ik las iets van half 10 in een eerdere COS, maar dat was volgens mij slechts een gok.
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:02:46 #198
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57037623
quote:

[..]

Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.

Ben het met je eens dat ik wel eens te grof ben,maar ik weet dan niet meer hoe ik mij uit moet drukken,zo boos ben ik dan op die RAT,en op het HOKJE,dat kleine schopje van Nena,en dan de rest wat die RIOOLRAT allemaal uithaald
dat is gewoon niet te geloven,en dan ben ik BOOS.
pi_57037632
Huub heeft Anouk uitgenodigd voor een half uur, mams komt dan ook een half uur. Een verrassing voor Claire.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:04:39 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_57037645
quote:

Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.

Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Ik ga voor de laatste optie.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:05:36 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57037664
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:03 schreef mootie het volgende:
Huub heeft Anouk uitgenodigd voor een half uur, mams komt dan ook een half uur. Een verrassing voor Claire.
En dat mag zomaar?
pi_57037713
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat mag zomaar?
Yep, maar 30 punten bijleggen en samen Anouk uitnodigen kan natuurlijk niet, maar dat is ook heel logisch.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:08:40 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_57037726
Oeps, Brian en Amanda komen het kantoor binnen....Jaap en Huub moeten direct weg, Brian heeft de USB poort nodig. Mogen we meekijken?
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:09:01 #204
145755 kahaarin
pi_57037733
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Daar staat geen vaste tijd voor toch?
be nice or go away
pi_57037778
Meestal om een uur of 9.
pi_57037783
Huub is het spuugzat zo te horen.

H: Waarom veranderen ze de regels per miljonair, tenzij ze het om Brian en Amanda gaat?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:12:13 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_57037810
Brian: Tijdens de ontslagronde moet Jaapie rode oortjes krijgen, dan zegt hij niks meer.

Zijn ze nu bang voor Jaap of wat?
― Mark Twain
pi_57037829
Huub wil nu met Jaap Anouk dat half uur uitnodigen. Jaap betaalt dan de 75 punten, als investering in Claire.

Ik lig dubbel als dit wel mag, want dit is dus dezelfde constructie als Huub en Claire.
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:15:32 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57037881
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:

Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Brian weet ook wel dat de ronde een farce is, qua stemming. De kans op (weer) een deceptie is natuurlijk groot. Maar sinds K1 denkt "winnaar" Brian helemáál dat-ie overal boven staat. Als hij niets kalmerends krijgt van tevoren, en ze pakken het goéd aan... laat ze maar low gaan, onder de gordel.

Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren, als, na een uiterst kwaadaardig betoog van Huub, hij tenslotte spuugt naar Amanda. Denk aan het filmpje dat eerder werd gepost. Uiteraard doet hij alsóf, maar voor Brian (die toch al kookt omdat zijn snol om de drie zinnen een 'achterlijke hoer' genoemd werd die zich 'anaal laat nemen door een criminele leugenaar') moet het lijken alsof het écht is. Run, Forrest Huub, Run !

Maar ja.. leuk scenario maar het zal wel weer niet inderdaad.
pi_57037882
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Brian: Tijdens de ontslagronde moet Jaapie rode oortjes krijgen, dan zegt hij niks meer.

Zijn ze nu bang voor Jaap of wat?
Nee, ze willen Jaap pakken met wat op die USB stick staat.
pi_57037887
jaap vraagt....wie is de febo hahahahahaha
pi_57037888
Huub gaat eindelijk door krijgen dat Brian en Amanda worden voorgetrokken...
pi_57038018
Dus Brian heeft nu de usb stick van Jaap bekeken.
Dan ook maar een brief naar binnen, gelijk met de ontslagronde, met een fikse boete voor Brian.
pi_57038031
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.

sterker nog..... ik hoop er zelfs op
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:21:57 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_57038037
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef Gert het volgende:

Uiteraard doet hij alsóf, maar voor Brian (die toch al kookt omdat zijn snol om de drie zinnen een 'achterlijke hoer' genoemd werd die zich 'anaal laat nemen door een criminele leugenaar') moet het lijken alsof het écht is. Run, Forrest Huub, Run !

Maar ja.. leuk scenario maar het zal wel weer niet inderdaad.
En toch ga ik voor dit scenario, geniet nu al.
― Mark Twain
pi_57038058
Plan van huub en Jaap om eric mee te laten praten in de stemronde zal vast niet doorgaan.
Amanda in de stress kan natuurlijk niet..
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:23:26 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_57038061
Wat kijkt die RAT, dat zijn geen foto's en hij zegt dat hij het kan wissen.

― Mark Twain
pi_57038062
Dat is dan wel een geinig plan!

Amanda vindt dat Eric zich teveel als miljonair gedraagt. Jaap en Huub willen Eric nu machtigen om voor hen te praten tijdens de ontslagronde.
pi_57038083
SL op 1 en 2
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:24:39 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_57038100
Korte SL, Jaap en Huub in overleg.
― Mark Twain
pi_57038101
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef jassy het volgende:
SL op 1 en 2
Zeker om de knop te testen, hij doet het iig nog!
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:25:20 #222
145755 kahaarin
pi_57038116
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Dus Brian heeft nu de usb stick van Jaap bekeken.
Dan ook maar een brief naar binnen, gelijk met de ontslagronde, met een fikse boete voor Brian.
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.
be nice or go away
pi_57038127
en we mogen de plannen weer niet horen gvd
pi_57038128
En weer SL
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:26:08 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_57038141
Zo dan, SL op SL.
― Mark Twain
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:26:39 #226
184769 crew  Deisyy
pi_57038147
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Plan van huub en Jaap om eric mee te laten praten in de stemronde zal vast niet doorgaan.
Amanda in de stress kan natuurlijk niet..
Kan jij er niet voor zorgen dat het wel mag dan?
pi_57038163
in ieder geval is het plan om eric te machtigen voor hen te laten praten afgeschoten.. over dat erik erbij mag komn zitten en zich als miljonair ook mag uitspreken, daar wirdt nog naar gekeken
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:27:50 #228
184769 crew  Deisyy
pi_57038182
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.

De positie van Brian en Amanda heeft nu wel lang genoeg geduurd.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:28:01 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_57038184
We zijn weer terug.

Jaap: Amanda is een soort Natasja , goed voor de show.
― Mark Twain
pi_57038192
excuses voor de spelfouten...
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:30:09 #231
145755 kahaarin
pi_57038233
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.

De positie van Brian en Amanda heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Dan is het alsnog aan achter om er een oordeel over te vellen, al is het schenden van briefgeheim wel echt een overtreding.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:31:03 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_57038255
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond. Please let it be true , Brian flipt zoals nooit tevoren.

― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:31:26 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_57038261
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef fredfik het volgende:
en we mogen de plannen weer niet horen gvd
Omdat er nu iemand van de Febo precies gaat zeggen wat de plannen zijn namelijk
pi_57038290
BEVEILIGING!!!!!!!!
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:32:56 #235
184769 crew  Deisyy
pi_57038296
Wat zitten de matten van Amanda mooi vandaag

donderdag 28 februari 2008 @ 16:33:31 #236
145755 kahaarin
pi_57038309
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.

HiHaHooligans, rellen in de kooi?

Je gaat wel cappen toch?
be nice or go away
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:33:47 #237
184769 crew  Deisyy
pi_57038316
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.

Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggen
pi_57038357
Huub is weer de lul vanavond.

Leuk vooruitzicht .
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:36:05 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_57038369
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef kahaarin het volgende:

Je gaat wel cappen toch?
Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:37:12 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57038400
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggen
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.
pi_57038406
En weer SL.

Wat werd er verteld?
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:37:48 #242
145755 kahaarin
pi_57038411
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.
Bij Voorbaat Dank!

be nice or go away
pi_57038414
en weg zijn we weer
pi_57038428
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:35 schreef schatje het volgende:
Huub is weer de lul vanavond.

Leuk vooruitzicht .
Waarom is hij de lul.
pi_57038444
[quote]Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef jassy het volgende:
En weer SL.

Wat werd er verteld?
[/quotiets over gast spelers dat het oude bewoners zouden moeten zijn,dus...........
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:39:09 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_57038454
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

En weer een SL.

Verheug je je al?
― Mark Twain
pi_57038458
En ze zitten nu op de tuin met de SL

En weer terug
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:39:44 #248
184769 crew  Deisyy
pi_57038475
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wiesda

Beetje lullig om nu nog een etentje af te zeggen, ik zal ze naar je pm-en
pi_57038477
En weer SL JONGENS!!
pi_57038488
en weer sl....
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 16:40:36 #251
184769 crew  Deisyy
pi_57038502
Jaap is lekker bezig
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:41:28 #252
145755 kahaarin
pi_57038527
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef fossil_fossil het volgende:
en weer sl....
Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?
Bij wie komt de SL steeds dan?
be nice or go away
pi_57038545
Amanda en Brian zitten weer te glijen op foto's van zichzelf.
pi_57038555
huub en jaap
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:45:22 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_57038608
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef kahaarin het volgende:

Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?
Bij wie komt de SL steeds dan?
Bij Jaap en Huub. Jaap lult teveel volgens de SL man/vrouw. Hij durft tenminste. Go Jaap.
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:45:40 #256
145755 kahaarin
pi_57038614
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef TwiNNijN het volgende:
huub en jaap
tegen mij zeker? Dankjewel, misschien is Jaap toch ingeseind en maakt hij alles wat op de stick staat nu al openbaar, dan weet iig Huub van hoe en wat, dan kunnen ze B&A met z'n tweeën aanpakken.
be nice or go away
pi_57038684
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen :@:@:@
pi_57038708
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen :@:@:@
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...
pi_57038733
quote:
Echt?
pi_57038753
quote:
Die foto's staan toch niet op Jaap's USB Stick? Ik denk dat die twee gewoon foto's aan het kijken zijn.
pi_57038772
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ze zullen wel toestemming van de Febo hebben.
pi_57038777
of zou rat zo slim zijn om de usb te hebben laten copieren? maar ik heb ze op zeker dingen zien wissen, wordt hier toch echt pissig om, kan cora niet effe een cc naar japio doen?
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:51:56 #263
145755 kahaarin
pi_57038778
quote:
Waar is de FEBO, kom op zeg, wat is dit, als dit geen verhaallijntje is dan kan dit niet, ik begin te denken dat Jaap op de hoogte is en het goed vindt, misschien wil hij er wel uit en heeft de FEBO hem te verstaan gegeven dat hij dan een goed slot voor zichzelf moet bedenken, dan zou Mike er ook van weten of dat is zo'n kl**tzak dat Jaap wel op zijn klompen kon aanvoelen dat hij het ding wel aan B&A zou geven.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:52:00 #264
135305 beequeen
Lost.
pi_57038783
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:

Jij weet hoe het werkt, mag dit?
― Mark Twain
pi_57038798
Mda Sherylin, B en A snuffelen in de computer.

http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http
pi_57038813
ZE zijn inderdaad data aan het kopieren (Zag net een dergelijk schermpje). Ik denk dat vanavond of deze week de USB Stick plotseling weer terug is!
pi_57038814
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jij weet hoe het werkt, mag dit?
[ afbeelding ]
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.
Maar goed in de villa bevind zich een wifi verbinding waarmee Brian op zijn PSP spelinfo kan binnen krijgen.
Ojee wat zeg ik nu, ik weet zelfs de verborgen SSID (naam).

[ Bericht 8% gewijzigd door Dementor op 28-02-2008 16:58:34 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:56:21 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_57038898
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Mda Sherylin, B en A snuffelen in de computer.

http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.

Hallo FEBO, en nu?
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 16:58:02 #269
135305 beequeen
Lost.
pi_57038931
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.
Maar goed in de villa bevind zich een wifi verbinding waarmee Brian op zijn PSP spelinfo kan binnen krijgen.
Dus toch, het vermoeden bestond hier al.
― Mark Twain
pi_57038935
Ik zit op mijn werk zonder streams... met verhoogde bloeddruk de cossen te lezen.....
pi_57038945
Amanda: Ik ga ff liggen denk ik.

Owkay...
pi_57038951
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.

Hallo FEBO, en nu?
nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.
pi_57038973
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus toch, het vermoeden bestond hier al.
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
pi_57039001
je kunt zeggen wat je wilt, maar waar Amanda netjes iedere foto enigzins dr pose veranderde, staat Brian nu op 4 foto's hetzelfde erop
pi_57039016
Ehh, gaan ze vanavond weer lullen over Cora ofzo, als weerwoord? Wat moeten ze met die usb stick?

Dit is dus 'reageren met humor' ?
pi_57039023
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef TwiNNijN het volgende:

[..]

nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.
Zelfs dat doen ze niet meer hoeft ook niet meer we weten toch al hoe het eindigen gaat????
pi_57039046
En debieleke ligt, met kroontje en al, in bed..... tuuuuuuuurlijk.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:02:48 #278
145755 kahaarin
pi_57039047
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
Daarom zit hij natuurlijk 's nachts elke keer op dat ding als niemand het kan zien.

Hij was in het begin een keer helemaal agressief toen hij er mee bezig was, dat ging toen vast niet over dat pimp en ho spel maar over iets wat hij had gelezen en waar hij kwaad om werd.
be nice or go away
pi_57039058
Amanda is moe?
pi_57039089
quote:

[..]

Wat een toffe gast is het toch, zo eerlijk
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:04:44 #281
145755 kahaarin
pi_57039090
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:03 schreef blomst het volgende:
Amanda is moe?
Informatie overload, haar brein kon alles wat er op de stick stond niet aan, ze moet nu ff inde slaapstand om af te koelen.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 17:06:52 #282
135305 beequeen
Lost.
pi_57039137
quote:

\Brian heeft de boel al besodemietert met Internet en nu dit weer, wat is dat toch?
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 17:07:47 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_57039150
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef mootie het volgende:
En debieleke ligt, met kroontje en al, in bed..... tuuuuuuuurlijk.
Is het geen plaatje?

― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:08:08 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57039154
BRIAN! JE BENT DE GROOTSTE KNEUS OOIT IN EEN RLS.
pi_57039179
Huub: Mikey heeft heel veel kiespijn. Zou het geen rotstreek zijn als we hem nu wakker zouden maken?
pi_57039185
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
En je kunt het alleen maar door valsspelen. groetjes
pi_57039192
DGK-redactie, willen jullie even inloggen misschien? Wij hebben een paar vragen.
pi_57039242
Amandrag ziet er ook verlept uit zeg.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:12:41 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57039264

Er is weer post
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:13:25 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57039285
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
DGK-redactie, willen jullie even inloggen misschien? Wij hebben een paar vragen.
Alsof die kneusjes ook maar enigszins openheid van zaken durven te geven.
Die laten af en toe hun neus zien met een nietszeggende post om vervolgens weer snel met de staart tussen de benen te vertrekken.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 17:14:55 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_57039316
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Maar hij staat wel in het Guiness Book of Records, als langstzittende ooit in een RLS. Waarom niet liggend en horizontaal afgevoerd, of komt dat nog?
― Mark Twain
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:16:32 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57039349

Huub borstelt Tanner
Musica Español
Come On
pi_57039415
Als Dementor weet dat er wifi is in de kooi, weet de redaktie het toch ook. Dan laten ze Brian toch niet hele dagen met die psp zitten, gezien zijn verleden met notepads. Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van!
pi_57039456
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef petraa het volgende:
Als Dementor weet dat er wifi is in de kooi, weet de redaktie het toch ook. Dan laten ze Brian toch niet hele dagen met die psp zitten, gezien zijn verleden met notepads. Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van!

Wie denk je dat die wifi spot er neer heeft gezet, sinterklaas?
En hoe die PSP is binnengekomen, de kerstman?
pi_57039502
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Vooralsnog geloof ik geen zak van wat jij zegt! Iedereen kan zeggen dat hij/zij achtergrond info heeft!

En leuk iedereen heeft een schurft aan Brian, dan gaan we het vuurtje nog ff opstoken door te zeggen dat hij verbinding heeft met internet.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:23:43 #296
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57039526
Musica Español
Come On
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:24:10 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57039543
Ik geloof dat wifi verhaal pas als ik bewijs heb.
Niet dat het me zou verbazen als het wel waarheid blijkt te zijn.
pi_57039550
Dat wat ik zag, dat Brian post van Jaap leest, daar baal ik dus van en vind ik ook dat de FEBO moet ingrijpen! Maar tja ik weet het het is een kindje van God!
pi_57039551
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geloof het ook niet.Waarom zou Brian dat mogen en die anderen weer niet.Ik weet dat ze Brian in alles helpen ,maar dit lijkt me stug.
pi_57039571
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat wifi verhaal pas als ik bewijs heb.
Niet dat het me zou verbazen als het wel waarheid blijkt te zijn.
+1
pi_57039576
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Geloof het ook niet.Waarom zou Brian dat mogen en die anderen weer niet.Ik weet dat ze Brian in alles helpen ,maar dit lijkt me stug.
Omdat DGK geen eerlijk spel is, ik ga wat dingen publiceren over een tijdje maar dan wel mooi via een website die ik update in openbare ruimtes..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')