quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef Ziet het volgende:
wat is brian aan het doen?
wat schuiven ze in jaap zijn schoenen??
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
Hoe weten die ratten dat del op de ontslagstoel zit?
Plasma zeker weer? Flens weer in de bocht?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
Dat hij aan hen verteld zou hebben dat die slet op de stoel zit.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef Scandalous het volgende:
Wat belde Amanda nou door en waarom was het zo hilarisch?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan humoristisch doen over het feit dat ze op de stoel komt.
Ze belde voor een nieuw lingeriesetje voor morgen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:27 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan het helemaal hilarisch maken. Tjongejonge, wat zullen we om ze gaan lachen morgen. Want die twee hebben toch zo'n geweldig gevoel voor humor
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
Verlopig weten ze weer dat Amanda op de stoel zit ????? Vandaar die roze jurk met goude schoentjes. Dat zal toch wel even lachen zijn. Zit Amanda morgen in haar beste rose op de ontslag stoel.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:32 schreef Ziet het volgende:
mike mag niet meer teveel drinken van brian... hij moet scherp blijven
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Scandalous het volgende:
B: Bereid je erop voor dat ze je op je 8 uur gaan aanspreken, zodat je met humor erop kan reageren
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para voor morgen.Hij gaat grapjes maken.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
Ze hebben die kaart niet gevonden, die heeft Huub net laten liggen. Huub heeft een kaart gehad met Hedda en hem erop. Die liet hij aan Hedda zien in het begin van de avond. Toen hij naar boven ging met Hedda, heeft hij die kaart laten liggen. Brain is zo lief om hem bij zijn bed neer te zetten, zodat hij niet verloren gaat..... Brain en Amanda weten nu dat Amanda morgen op de ontslag stoel zit. Dat vond Amanda heel leuk en heeft hier voor een mooie roze jurk en goude schoenen aangevraagd.
Ze bespreken nu hoe ze dat nu aan gaan pakken. Natuurlijk begrijpen ze best wel, wat er morgen al dan niet gevraagd of gezegt gaat worden. Ze bereiden zich gewoon helemaal voor.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
B: Je moet gewoon zeggen "was dat het?" "Heb jij klaar nu?"
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef Scandalous het volgende:
Brian oefent alvast Amanda's antwoorden?
'Alsof jij bepaald wat er met mij gebeurt? Hou je kop erover! Waar is je intelligentie gebleven Jaap?'
ze zitten zich al aardig op te fokken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef 2live het volgende:
En dan Eric aanspreken op zijn kleding.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef Disana het volgende:
Ik had dit in de OP meegenomen als ik het helemaal mee had gekregen... ik vroeg me al af wat ze bedoelden met 'dit schuiven we Jaap of Claire in de schoenen'.
Maar ze hebben dus aan persoonlijk bezit gezeten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:44 schreef trettie het volgende:
Ik zou graag willen dat ze nu het filmpje mochten zien waar Brian op de bank zit, want hij heeft het weer eens over Jaap die op de bank zat en er de hele tijd doorheen tetterde.
Meneer is voor het gemak weer even vergeten hoe het ging toen hij zelf op de bank zat. dus Febo filmpje graag voor Brian mag dat toch wel!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:44 schreef fossil_fossil het volgende:
brian en amanda; we gaan vanaf morgenvroeg clair onder druk zetten met de woorden; vanavond ga je je mond open doen he....
volgens brian zal claire dan savonds op het moment dat zij haar zegje mag doen bijna niet uit haar woorden kunnen komen...
nu maakt mike vechtbewegingen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef coldstar het volgende:
Hedda zegt, dat Huub nog geen steek veranderd is. Huub vind dit niet zo leuk en zegt iets wat geiriteerd....dat is niet waar. Hedda zegt, ik ken je echt lager als vandaag. Eric het ouwe wijf bemoeit zich er ook weer mee. Hij zegt gewoon nou nee hoor Hedda. Opoe....
Hedda verteld dat Huub er een relatie op na hield toen hij nog een relatie met Hedda had.....Wat een heerlijk eerlijke man is die Huub toch....als je het maar gewoon eerlijk zegt allemaal...hahahaha
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef 2live het volgende:
Huub ging met Hedda hetzelfde om, vreemd gaan en er naderhand pas eerlijk over zijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn de relaties van Huub aan het bespreken. Volgens mij heeft alles in die relatie bestaan uit met een ander en weer met een ander....leugens en niet meer dan rottigheid. En Claire blijft maar schaapachtig lachen. Liefde maakt echt blind.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze een eigen kapsalonnetje thuis had, en extensions dinges had geleerd.. Hedda: Oh dan was je wel jong
Amanda: jaja veel meegemaakt he
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef coldstar het volgende:
Weer begint Hedda over een middenstandsdiploma....Amanda zegt dat is er toch niet meer?????
Amanda is toch echt niet zo dom.....je hebt gelijk het middenstansdiploma is er niet meer. Dit heet al heel lang AOV (Algemene Ondernemers Vaardigheden) en die heb je alleen nog mar nodig voor hele speciale beroepen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef fredfik het volgende:
de rat staat weer af te luisteren
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:25 schreef FSR het volgende:
Waarom luisterd die smeerpijp nou af, hij heeft de Febo toch ??
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef miesy het volgende:
erik en claire hebben het over brian, dat hij een loser is, dat hij zich achter amanda schuilt,
en meer van dat soort waarheden.
en brian kruipt als de rat die hij is, vluchtend over de grond weer snel weg.
die kan duidelijk niet goed tegen kritiek.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:54 schreef mootie het volgende:
En daar zit ie dan te pingelen....... met zn vriendin met stinkpruik op bed. Zomaar Huub 2 uur gratis bezoek gegeven .
KUT HE!!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af!! Zou Brian nu doorhebben dat hij mooi genaaid is, door hedda zomaar gratis en voor niets langer te laten blijven bij Huub.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Amanda: We zijn weer geslaagd en hun niet.
Hmmm.... ach ja..... tis Amanda.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef mootie het volgende:
Earth to Brian en Amanda!!!!
Amanda en Brian denken dat Claire het echt vreselijk vond dat haar dinertje werd verstoord.
Voor zover ik heb kunnen zien vond Claire het een hele leuke avond en heeft het haar ook goed gedaan om met Hedda te praten.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:52 schreef Ziet het volgende:
huub vertelt claire alles zoals het gegaan is.
het gesprek met hedda en de gevoelens daarbij.
ik kan me in deze helemaal voorstellen dat claire dit zich helemaal voor kan stellen en het zelfs mooi vind. Ze vindt hedda oprecht een leuke meid.
Zij zegt nogmaals dat het fijn was dat jaap uit kwam leggen hoe brian die stemming aanvroeg, om haar te laten blijven slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:06 schreef Varen het volgende:
De lichtjes gingen uit, bed tijd
En daar de inspiratie voor de TT.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid aan de ontbijttafel. Zo te zien is Amanda de achterkant van heur haar weer vergeten te stylen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef Dementor het volgende:
Van de Tien website "Weet je wat? Ik ga gewoon een speciale jurk bestellen. Dan kan ik zeggen dat ik er wel goed uit wil zien tijdens mijn ontslagronde!”, bedenkt Amanda. Brian is het natuurlijk roerend eens met zijn vriendin. Zouden Huub, Jaap en Claire onder de indruk zijn van deze verkleedtruc? Ach, wie de jurk past, trekke hem aan…"
Kansloos!
Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef Leandra het volgende:
Nope, maar ze moeten het wel echt laten lijken... als ze hem het idee geven dat ze echt een kans hebben dan wordt het alleen maar leuker als Amanda vanavond uit haar dak vliegt van alle verwijten.
En dan maar eens zien hoe rustig Brian blijft
Precies , maar schijnbaar moeten ze iemand minimaal 4 maanden de kans geven voor ze bij de casting kunnen toegeven dat het een dikke miscast is geweestquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
damn, weer zo'n verspilde ontslagronde. Pleur die Claire er toch op, dat is de enige persoon die er door een ontslagronde eventueel uit zou vliegen...
Maar wat maak ik me weer druk, het is toch weer helemaal vooraf bepaald...
Die kaart lag gewoon op die twee te wachten!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat Brian het gelezen heeft op een kaart van Huub, lijkt me sterk maar goed.
Dat werd haast een gevecht Huub terugduwen in de bank ik weet niet of daar nog een filmpje van is, maar een ding weet ik wel, De beelden waren niet mooi!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde Brian ook weer toen hij op de ontslagstoel zat? Werd ie toen para?
Sterruf jonguh! Echt! Je moeder! Was het dat? Pijpslet! Jij kan niet met vrouwen omgaan! Vieze flikker! Vuile vetzak!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe hard de koppen van Huub en Brian tegen elkaar beuken vanavond. Kan ook niet wachten op het geloei van Amanda. Ik kan nu ook al voorspellen wat ze allemaal gaat zeggen.
Ik moet nog zo lachen om dat valentijnsuitje vorig jaar, dat ze jankend en stampvoetend wegliep omdat ze het niet ging krijgen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe hard de koppen van Huub en Brian tegen elkaar beuken vanavond. Kan ook niet wachten op het geloei van Amanda. Ik kan nu ook al voorspellen wat ze allemaal gaat zeggen.
'Och, wat maak je je druk, jonguh! Voel je je aangevallen?? Doe eens RUSTIG!! Oehoe!! Oooooh!! Ach!!'quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterruf jonguh! Echt! Je moeder! Was het dat? Pijpslet! Jij kan niet met vrouwen omgaan! Vieze flikker! Vuile vetzak!
Kijk.... dat dus, en dan zijn er nog mensen die roepen dat het zinloos is Amanda op de ontslagstoel te zetten??quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Ja en toen gingen ze haar nog kalmeren ook en kreeg ze alsnog de stemming. Leuk dat Rogier toch niet wilde komen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet nog zo lachen om dat valentijnsuitje vorig jaar, dat ze jankend en stampvoetend wegliep omdat ze het niet ging krijgen...
Ik denk eerder dat ze heel rustig blijft....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterruf jonguh! Echt! Je moeder! Was het dat? Pijpslet! Jij kan niet met vrouwen omgaan! Vieze flikker! Vuile vetzak!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk.... dat dus, en dan zijn er nog mensen die roepen dat het zinloos is Amanda op de ontslagstoel te zetten??
Als het een beetje leuk gaat, en Brian moet als laatste, dan zou het misschien zelfs nog wel zo kunnen zijn dat Brian ondertussen zo pissig op Amanda is, omdat ze weer eens onophoudelijk tekeer gegaan is, dat hij haar er misschien (in een vlaag van verstandsverbijstering) wel uitstemt
Oh ja! Dat was leuk! Helemaal verbolgen omdat ze - koud binnen in de kooi - dat uitje niet in haar gore schoot kreeg geworpen. Was dat ook niet de eerste aanvaring met Natasia?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef noekje het volgende:
Ja en toen gingen ze haar nog kalmeren ook en kreeg ze alsnog de stemming. Leuk dat Rogier toch niet wilde komen.Wat een afgang.
Doen!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bijna geneigd om alleen voor vanavond streams aan te schaffen. Bijna.
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat hij na de vlaag denkt,' Oh wacht even..!'
Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
Dan doen ze het gewoon nog een keer over toch...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.
Heb ik dat goed zo?
En als dat zo is, dan heeft brian de regels overtreden. Een kaart naar de slaapkamer brengen tot daar aan toe, maar iemand z'n post lezen blijft bij mij nog steeds de regels overtreden omdat de geschreven tekst altijd prive is, ook al verplaats je de drager van de tekst.
Maar goed, er zal wel niks mee gedaan worden omdat brian niks zelf kan..
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.
We krijgen dan wel weer een verse millionair, maar das niet erg imo
Je hoeft niets te lezen, het plaatje zegt genoeg aan de voorkant van de kaart.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??
Als je al moet kijken naar de naam van degene aan wie hij gericht is (om te weten op welk nachtkastje je hem, behulpvaardig als je bent, moet leggen) dan is de kans groot dat je zelfs ongewild iets van de text meekrijgt.
Maar andersom zou Huub het ook niet laten het even te lezen, en die info zou hij absoluut niet naast zich neerleggen. Volgens mij is het dus zeker niet "per ongeluk" geweest dat Huub een kaart met zulke "gevoelige informatie" heeft laten slingeren.
Verbluffend die gelijkenis!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Amanda vanavond gewoon veel plezier heeft op de ontslagstoel...die ligt in een deuk denk ik...ze gaat zich helemaal uitdossen en trekt alles van de tegenstanders in het belachelijke.
Ze pakt ff lekker uit vanavond...en....maakt tv
True.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
Geen goed zonder kwaad, geen zwart zonder wit.
Ik geloof dat je het concept niet begrijpt...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.
Heb ik dat goed zo?
helemaal mee eens!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Brian hoeft ook niet weg. Als ie in de finale maar compleet op zijn bek gaat. Zozeer, dat het kwartje bij hem uiteindelijk ook valt en hij zich beseft wat een enorme loser hij is.
De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.![]()
B&A gingen steeds in de chill zitten....dus als ze die kaart daar zouden laten liggen. Dan is de link naar die kaart snel gelegd natuurlijk door HJCE. Dus heeft Brian hem ff "opgeruimd", zodat ze er in kunnen gooien dat ze die info van Jaap hebben. Best slim...
Ik snap de metafoor nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:
Tis als een vol glas leeg drinken en hem vanaf het aanrecht naar de tafel brengen.
Als huub dan kont en hij ziet dat er uit gedronken is, en Brian zegt 'maar ik heb hem alleen maar verplaatst' dan verraad hij zichzelf.
Als hij het glas had laten staan had iedereen het gedaan kunnen hebben, sterker nog, Huub had het waarschijnlijk niet eens door gehad en gedacht hem zelf leeggedronken te hebben...
Als Brian zodirect ook nog eens al het water op gaat kotsen (ontslagronde), tja...
Gvd ik heb streams en ik kan vanavond niet kijken!!! Wil je ze lenen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Dan gaat hij door het lint en wordt er uit gestuurd vanwege bovenmatig geweld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat hij na de vlaag denkt,' Oh wacht even..!'
Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...
Waar die kaart zich bevind maakt niet uit. Dan had Brian de kaart op de orginele plek moete laten liggen.
Maar nee, hij moest zichzelf indekken natuurlijk. de schijnheil die hij is..
Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.
Door hem in de slaapkamer te leggen...kan kamp HJCE die link niet direct leggen.
B&A in Chill + kaart in chill met die info = reden
Brian had het er over dat door de kaart weg te leggen, Huub er niet aan zou denken dat ze daar die info vandaan hebben. Huub kan hem zelf op de automatische piloot op z'n nachtkastje gelegd hebben of bijivoorbeeld Dimi. Als Huub dan naar de kaart zou komen vragen als B&A in de Chill zouden zitten. Zouden ze zeggen dat Dimo hem opgeruimd had.
Heeft niks met sporen uitwissen te maken...als je bedoeld dat hij die kaart gelezen heeft. Want als je je post laat slingeren mag een ander dat gewoon lezen. Je mag het alleen niet kwijt of stuk maken.![]()
Als ze dan toch elkaars post mogen lezen kan Brian ook gewoon 'dan moet Huub zijn post maar niet laten slingeren' als argument aanvoeren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.
Het lijkt mij dat Jaap eerder geloofd wordt dan Brian en Amanda
De boksmythequote:
Die Brian gaat gewoon zichzelf verraden want hij vindt dit zo groots dat ie wel even gaat zeggen hoe hij dat geflikt heeft, en hoe Huub zo stom kon zijn!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze dan toch elkaars post mogen lezen kan Brian ook gewoon 'dan moet Huub zijn post maar niet laten slingeren' als argument aanvoeren.
goh wie is dat die flens ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze heel rustig blijft....
Al een poos, sinds ze 100% garantie van Dikke Flens hebben, zijn ze alleen nog maar euforisch, en maken geen woorden meer vuil...
En dit leverd alleen maar beter tv materiaal op voor ze... en daarmee kunnen ze weer beter gepromote worden, en HJC in eenkwaad daglicht....
Kortom, ze kunnen alles doen, alles maken, en zeker zich niet druk hoeven te maken, ze genieten van een super dekking...
+1.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Brian: We kregen escort-begeleiding.
En rent hij al juichend om de tafel van blijdschap over deze baan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
Nou, Mikey mag 2 maanden op proef als bijrijder op een vuilniswagen.
en een tv show met alleen huubquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oe! Da's wel heel verleidelijk! Hoe laat begint die ontslagronde normaliter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:23 schreef dieenebart het volgende:
+1.
Zullen we samen een avondje streamen?
Brian vindt het interessanter dan Mikey.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
En rent hij al juichend om de tafel van blijdschap over deze baan?
omgquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
Nou, Mikey mag 2 maanden op proef als bijrijder op een vuilniswagen.
dan noemen we het een stage.....toch ?quote:
Die wordt door haar collega's direct bij het grofvuil gezet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Nomrc2 het volgende:
en als het niet lukt mag amanda het proberen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
En rent hij al juichend om de tafel van blijdschap over deze baan?
Amanda was er toch bijquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Brian: We kregen escort-begeleiding.
Ja wil ik ook weten! Ik hoop half 10, na wie is de Molquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Da's wel heel verleidelijk! Hoe laat begint die ontslagronde normaliter?
Ja dat is ie ook denk ik maar daar gaat ie niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:24 schreef Desii het volgende:
Denk echt dat jullie Huub teveel credits geven..... hij is gewoon die kaart vergeten op te ruimen
Wat mij betreft rond een uurtje of vier:)quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Da's wel heel verleidelijk! Hoe laat begint die ontslagronde normaliter?
Als je naar Cc wil zou ik zeker de puch van PeterNB even lenen. Dan haal je het wel, voor 9 uur vanavond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat mij betreft rond een uurtje of vier:)
I don't know. Iemand?
En is het ver fietsen, denk je?
Dan ben ik nog aan het werk ...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef dieenebart het volgende:
Wat mij betreft rond een uurtje of vier:)
I don't know. Iemand?
En is het ver fietsen, denk je?
Vooral icm heur haar, een bling ding op een bos stro, te sneu.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal klaar voor de ontslagronde. Wat een debiel is het ook met dat kroontje.![]()
Zonder kroontje ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja en wij vinden dat Brian zich zo goed kan verwoorden!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat hij het prettig vindt dat Mikey alles zo goed kan verwoorden.![]()
Mikey heeft zijn bek niet opengetrokken tijdens het gesprek en als hij wat zegt versta je hem niet.
Oke, vooruit dan maar ........ 1,2,3 en GOquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag ik twee minuten de kooi in ,ik beloof dat ik die RIOOLRAT niets aan doe.zou niet durven,want een k1 vechter moetje voorzichtig mee zijn,AUB Laat me erin.
bof jij ffquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef TwiNNijN het volgende:
bij mij valt net het geluid weg (bij Mikey en Amanda)...
Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Brian weer verkeerd afgeluister bij Jaap een Huub net. Heeelemaal fout.
Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Brian weer verkeerd afgeluister bij Jaap een Huub net. Heeelemaal fout.
Ja, Brian maakt er van dat er een groot plan is en dat ze niet verbaasd moeten opkijken als er ineens een brandbrief van Jaaps mam komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?
Yes!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
B: Zij heeft last van woedeaanvallen en door naar mij te kijken heeft ze zich leren beheersen.
Bij mij iig wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.
Wat is het toch ook een debielo, met haar tiaraquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
Wat zijn we goed samen hè?
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Amanda de brief van de vader van Claire gelezen?
Ze hadden zelf ook post van Gabyquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????
Pfff, pammetjestijd hier.quote:
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnljk alvast voor de ontslgronde voor vanavondquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...
Leuke foto.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Maar ja.. die kléine mogelijkheid dat Brian zich zo op laat naaien dat hij uit de pan flipt en zichzelf diskwalificeert hè...
Dat haar van Amanda, ik was al bijna weer vergeten hoe het voor prikkelpruikje eruit zag. Ook drie keer niks. Wel meesterlijk filmpje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.
Brian flipt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.
Brian flipt.
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat stukje waarbij Brian, Huub ff van die stoel flipt blijft prachtig.
Die was ook best heftig ja, zijn daar toen nog sancties voor gekomen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian flipt.
Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????quote:
Die Brian heeft het goed voor elkaar.Hem aanpakken betekent gewoon extra personeel nodig ,dus mag niemand wat doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.
Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Ik zou zeggen, beste bewaking: take no prisoners.
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.
Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Ik zou zeggen, beste bewaking: take no prisoners.
Als je deze "wonderlijke" verschijning aanschouw, snap je wel waarom zij de verantwoording over alle miljonairskleding heeft gekregen van de schimquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????
dat verzin je toch nietquote:
Ik luister liever naar het pianospel van Huub dan het ordinaire geblér van die snol.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.quote:
en tja.... laten we het over het opvouwen van vieze kleding van amanda die ze later dan weer aantrekt maar niet hebben... of haar pruik.... het 1-minuutdouchje van haar etc....... Echt waat amanda....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda is weer aan het klagen over de kleding van claire, dat claire elke dag hetzelfde aan heeft... volgens mij heeft amanda een bord voor haar kop, want ik zie claire toch elke dag een ander iets aan hebben... kijk dat het allemaal zwart is, daar heeft ze gelijk in... maar voor de rest.....
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.
Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
Jaap wil volgens mij met Eric over het geprek met Cora praten en is bang dat VV dingen uit zijn verband rukt, waardoor Cora en moeders over de zeik raken.
quote:Mooi weer of niet; Brian kan het toch niet laten om even wat speurwerk te verrichten. En met succes! “Ik heb net Huub en Jaap even afgeluisterd. Jaap vertelde dat hij een brief aan zijn moeder wil schrijven en dat hij daarop zo snel mogelijk een reactie wil krijgen. Hij wilde alleen niet dat het in de Villa Vandaag terecht kwam, daarom doet hij het stiekem”, zegt Brian tegen Mike en Amanda. “Dus als hij binnenkort met een l*lverhaal over thuis komt, dan weten we dat het bullsh*t is?”, vraagt Amanda en Brian bevestigt dit. Tja jongens, er is weinig dat níet op Villa Vandaag terecht komt!
echt die paramix... helemaal super gedaan! prachtig..... die goede oude tijd.....zucht....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.
Paramix
Bedreigingen.
Sorry, ik het weet ,OT maar de streams zijn nog steeds ruk.
Sukkels, allemaal!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.![]()
[..]
Misschien is het handig je ondertitel te veranderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag die tering RAT nu OVERLIJDEN,graag,
KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag die tering RAT nu OVERLIJDEN,graag,
Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.
Paramix
Bedreigingen.
Sorry, ik het weet ,OT maar de streams zijn nog steeds ruk.
Wil je aandacht ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.![]()
Zeker weten, dat bleek ook wel uit dat kapsalon-filmpje van laatst, na dat gevecht. Dat 'zij' weten dat het over is als hij flipt. Dus doen ze er alles aan om hem niet te laten flippenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
Wat een negativiteit allemaal....RAT dit RAT dat...![]()
Eric komt ook mijn neus uit...maar hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo'n teringlijer is.
Ging om Anoek toch, waarover Huub zei dan nodigen we haar samen uit omdat Claire er 30 tekort kwam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)
Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.
Hokje bedankt weer.
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.
[ afbeelding ]
Dat zal ongetwijfeld niet mogen. Want dan doen ze ook samen met punten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.![]()
De eerste controle wees uit dat hij 32 gaatjes heeft. Handig toch, je gebit even laten renoveren terwijl je in dat hok zit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef blomst het volgende:
Heeft mike kiespijn?
er lag een kaartje in de Chill of zo...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
van mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
er lag een kaartje in de Chill of zo...
kaartje van de FEbo?
Ik zie het nut er echt niet van in ,waarom ze Brian en Amanda zo voortrekken.Of ze doen het om de streamers over de zeik te helpen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, het voortrekken neemt keer op keer meer bizarre vormen aan. Hoe kunnen ze het achter aan zichzelf verkopen, vraag ik me wel eens af. Niet te vaak hoor, wees gerust.
ook @Mootie,quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.
Fotosoep er een plaatje van de Keileweg achter en ze is precies op haar plek!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
Wederom zeg ik niks.
[ afbeelding ]
Nee Brian is lekker bezig!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef jassy het volgende:
"Wij hebben Lentekriebels, Groetjes van de FEBO"
Stond in de brief OP de taart.
Noemt de redactie zichzelf nu echt FEBO???????
Kaartje van Desii (?) van Fok die in de chill lag, maar HCJE denken dat het van Selene komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts zijn een stukje herkenbaarheid in de COS. Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
Nog niets geroepen over wanneer de ontslagronde plaats gaat vinden?
Ik heb zo'n voorgevoel dat het uit de hand gaat lopen. Dit keer écht.
Hij wil weten hoe laat, denk ik..quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
Ze ziet eruit als een verlepte, dronken vrouw van middelbare leeftijd die dertig jaar later op een schoolreünie alsnog Queen of the prom wil worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Debietje gaat in de Chill zitten met het "Alles is liefde" boekje en wacht op de andere debiel.
[ afbeelding ]
Klopt. Ik las iets van half 10 in een eerdere COS, maar dat was volgens mij slechts een gok.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij wil weten hoe laat, denk ik..
Ben het met je eens dat ik wel eens te grof ben,maar ik weet dan niet meer hoe ik mij uit moet drukken,zo boos ben ik dan op die RAT,en op het HOKJE,dat kleine schopje van Nena,en dan de rest wat die RIOOLRAT allemaal uithaaldquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
En dat mag zomaar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:03 schreef mootie het volgende:
Huub heeft Anouk uitgenodigd voor een half uur, mams komt dan ook een half uur. Een verrassing voor Claire.
Yep, maar 30 punten bijleggen en samen Anouk uitnodigen kan natuurlijk niet, maar dat is ook heel logisch.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij wil weten hoe laat, denk ik..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
Brian weet ook wel dat de ronde een farce is, qua stemming. De kans op (weer) een deceptie is natuurlijk groot. Maar sinds K1 denkt "winnaar" Brian helemáál dat-ie overal boven staat. Als hij niets kalmerends krijgt van tevoren, en ze pakken het goéd aan... laat ze maar low gaan, onder de gordel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Ik ga voor de laatste optie.
Nee, ze willen Jaap pakken met wat op die USB stick staat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Brian: Tijdens de ontslagronde moet Jaapie rode oortjes krijgen, dan zegt hij niks meer.
Zijn ze nu bang voor Jaap of wat?
sterker nog..... ik hoop er zelfs opquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.![]()
Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Ik ga voor de laatste optie.
En toch ga ik voor dit scenario, geniet nu al.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
Uiteraard doet hij alsóf, maar voor Brian (die toch al kookt omdat zijn snol om de drie zinnen een 'achterlijke hoer' genoemd werd die zich 'anaal laat nemen door een criminele leugenaar') moet het lijken alsof het écht is. Run, Forrest Huub, Run !![]()
Maar ja.. leuk scenario maar het zal wel weer niet inderdaad.
Zeker om de knop te testen, hij doet het iig nog!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef jassy het volgende:
SL op 1 en 2
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Dus Brian heeft nu de usb stick van Jaap bekeken.
Dan ook maar een brief naar binnen, gelijk met de ontslagronde, met een fikse boete voor Brian.
Kan jij er niet voor zorgen dat het wel mag dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Plan van huub en Jaap om eric mee te laten praten in de stemronde zal vast niet doorgaan.
Amanda in de stress kan natuurlijk niet..
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.
Dan is het alsnog aan achter om er een oordeel over te vellen, al is het schenden van briefgeheim wel echt een overtreding.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.
De positie van Brian en Amanda heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Omdat er nu iemand van de Febo precies gaat zeggen wat de plannen zijn namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef fredfik het volgende:
en we mogen de plannen weer niet horen gvd
HiHaHooligans, rellen in de kooi?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.
![]()
![]()
![]()
Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.quote:
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggen
Bij Voorbaat Dank!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.
Waarom is hij de lul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:35 schreef schatje het volgende:
Huub is weer de lul vanavond.
Leuk vooruitzicht.
En weer een SL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.
Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef fossil_fossil het volgende:
en weer sl....
Bij Jaap en Huub. Jaap lult teveel volgens de SL man/vrouw. Hij durft tenminste. Go Jaap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef kahaarin het volgende:
Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?
Bij wie komt de SL steeds dan?
tegen mij zeker? Dankjewel, misschien is Jaap toch ingeseind en maakt hij alles wat op de stick staat nu al openbaar, dan weet iig Huub van hoe en wat, dan kunnen ze B&A met z'n tweeën aanpakken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef TwiNNijN het volgende:
huub en jaap
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen:@:@:@
Echt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen:@:@:@
Die foto's staan toch niet op Jaap's USB Stick? Ik denk dat die twee gewoon foto's aan het kijken zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
Ze zullen wel toestemming van de Febo hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
Jij weet hoe het werkt, mag dit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe het werkt, mag dit?
[ afbeelding ]
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Mda Sherylin, B en A snuffelen in de computer.
http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http
Dus toch, het vermoeden bestond hier al.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.
Maar goed in de villa bevind zich een wifi verbinding waarmee Brian op zijn PSP spelinfo kan binnen krijgen.
nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.![]()
Hallo FEBO, en nu?
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus toch, het vermoeden bestond hier al.
Zelfs dat doen ze niet meer hoeft ook niet meer we weten toch al hoe het eindigen gaat????quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.
Daarom zit hij natuurlijk 's nachts elke keer op dat ding als niemand het kan zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
Wat een toffe gast is het toch, zo eerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
Informatie overload, haar brein kon alles wat er op de stick stond niet aan, ze moet nu ff inde slaapstand om af te koelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:03 schreef blomst het volgende:
Amanda is moe?
\Brian heeft de boel al besodemietert met Internet en nu dit weer, wat is dat toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
Is het geen plaatje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef mootie het volgende:
En debieleke ligt, met kroontje en al, in bed..... tuuuuuuuurlijk.
En je kunt het alleen maar door valsspelen. groetjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
BRIAN! JE BENT DE GROOTSTE KNEUS OOIT IN EEN RLS.
Alsof die kneusjes ook maar enigszins openheid van zaken durven te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
DGK-redactie, willen jullie even inloggen misschien? Wij hebben een paar vragen.
Maar hij staat wel in het Guiness Book of Records, als langstzittende ooit in een RLS. Waarom niet liggend en horizontaal afgevoerd, of komt dat nog?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
BRIAN! JE BENT DE GROOTSTE KNEUS OOIT IN EEN RLS.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef petraa het volgende:
Als Dementor weet dat er wifi is in de kooi, weet de redaktie het toch ook. Dan laten ze Brian toch niet hele dagen met die psp zitten, gezien zijn verleden met notepads. Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van!
Vooralsnog geloof ik geen zak van wat jij zegt! Iedereen kan zeggen dat hij/zij achtergrond info heeft!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie denk je dat die wifi spot er neer heeft gezet, sinterklaas?
En hoe die PSP is binnengekomen, de kerstman?
Geloof het ook niet.Waarom zou Brian dat mogen en die anderen weer niet.Ik weet dat ze Brian in alles helpen ,maar dit lijkt me stug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie denk je dat die wifi spot er neer heeft gezet, sinterklaas?
En hoe die PSP is binnengekomen, de kerstman?
+1quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat wifi verhaal pas als ik bewijs heb.
Niet dat het me zou verbazen als het wel waarheid blijkt te zijn.
Omdat DGK geen eerlijk spel is, ik ga wat dingen publiceren over een tijdje maar dan wel mooi via een website die ik update in openbare ruimtes..quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof het ook niet.Waarom zou Brian dat mogen en die anderen weer niet.Ik weet dat ze Brian in alles helpen ,maar dit lijkt me stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |