De euforische stemming is toch duidelijk voorbij, beetje tokkelen, er wordt geen woord meer gesproken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af!! Zou Brian nu doorhebben dat hij mooi genaaid is, door hedda zomaar gratis en voor niets langer te laten blijven bij Huub.
Zie je wel dat ik heel oprecht positief over hem kan zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
IK lig wel dubbel van jou post!!! Cola over me toetsenbord!!!
nou!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
We kunnen lullen wat we willen, maar we hebben op een twisted manier wél veel lol om Brian.
![]()
![]()
Een plaatje zegt meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af!! Zou Brian nu doorhebben dat hij mooi genaaid is, door hedda zomaar gratis en voor niets langer te laten blijven bij Huub.
't is stil aan de overkant...'t is stil aan de overkantquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
De euforische stemming is toch duidelijk voorbij, beetje tokkelen, er wordt geen woord meer gesproken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens brengt hij verslag uit waarin hij zegt dat hij als enige positieve kritiek kreeg?
That's the spirit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef STAP01 het volgende:
Amanda is pissed off! He HOER! ZENDER OM!
Alsof iemand had verwacht dat hij in een verslag de credits naar een ander zou laten gaan....quote:
Pas geleden zei ze ook al tegen Huub dat hij Lieke had geslagen onder het dekbedquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:02 schreef Marieke_B het volgende:
super Mannie...wat zijn we weer geweldig
Die 2 zitten echt in de omgekeerde wereld.
De zonnebril van Mike terwijl hij die opmerking maakt..quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:01 schreef Varen het volgende:
Mike vraagt aan Huub wat hij nu voelt, nu Hedda geweest is.
[ afbeelding ]
Een engelenstemmetje is hààr niet gegeven..........quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef tho_Omas het volgende:
Mannie blèèert zooooooo
Dat geluid nu dan!!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een engelenstemmetje is hààr niet gegeven..........
Nu dus maar wachten op het moment dat Brian zijn vuist in Amanda plant................aard van het beestje dus....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef mootie het volgende:
Ah we zijn weer in de koeliekoeliekoeliefase aangeland, gezellie.
kotsend! Het lijken verdomme wel een stel kleutersquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef mootie het volgende:
Ah we zijn weer in de koeliekoeliekoeliefase aangeland, gezellie.
Kwa gedrag en hersencapaciteit zeer zeker...en verder...niets...quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
kotsend! Het lijken verdomme wel een stel kleuters
Ik vrees dat de bacterien zich vergroeid hebben tussen de pruik en het kleine stukje echte haar.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
ik hoop dat die pruik van d'r kop valt met dat gestoei
nope de 2 iq loze liggen in bed, de rest hangt, zit en staat in de keukenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen..nothing changed?
Tja, euforie bij Brian en Amanda....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen..nothing changed?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:38 schreef fossil_fossil het volgende:
ik wil streams op huub en claire die in de chill aan het praten zijn!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |