Een engelenstemmetje is hààr niet gegeven..........quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef tho_Omas het volgende:
Mannie blèèert zooooooo
Dat geluid nu dan!!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een engelenstemmetje is hààr niet gegeven..........
Nu dus maar wachten op het moment dat Brian zijn vuist in Amanda plant................aard van het beestje dus....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef mootie het volgende:
Ah we zijn weer in de koeliekoeliekoeliefase aangeland, gezellie.
kotsend! Het lijken verdomme wel een stel kleutersquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef mootie het volgende:
Ah we zijn weer in de koeliekoeliekoeliefase aangeland, gezellie.
Kwa gedrag en hersencapaciteit zeer zeker...en verder...niets...quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
kotsend! Het lijken verdomme wel een stel kleuters
Ik vrees dat de bacterien zich vergroeid hebben tussen de pruik en het kleine stukje echte haar.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
ik hoop dat die pruik van d'r kop valt met dat gestoei
nope de 2 iq loze liggen in bed, de rest hangt, zit en staat in de keukenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen..nothing changed?
Tja, euforie bij Brian en Amanda....quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen..nothing changed?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:38 schreef fossil_fossil het volgende:
ik wil streams op huub en claire die in de chill aan het praten zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |