Zeker weten, dat bleek ook wel uit dat kapsalon-filmpje van laatst, na dat gevecht. Dat 'zij' weten dat het over is als hij flipt. Dus doen ze er alles aan om hem niet te laten flippenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
Wat een negativiteit allemaal....RAT dit RAT dat...![]()
Eric komt ook mijn neus uit...maar hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo'n teringlijer is.
Ging om Anoek toch, waarover Huub zei dan nodigen we haar samen uit omdat Claire er 30 tekort kwam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)
Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.
Hokje bedankt weer.
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.
[ afbeelding ]
Dat zal ongetwijfeld niet mogen. Want dan doen ze ook samen met punten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.![]()
De eerste controle wees uit dat hij 32 gaatjes heeft. Handig toch, je gebit even laten renoveren terwijl je in dat hok zit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef blomst het volgende:
Heeft mike kiespijn?
er lag een kaartje in de Chill of zo...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
van mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
er lag een kaartje in de Chill of zo...
kaartje van de FEbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |