Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Brian weer verkeerd afgeluister bij Jaap een Huub net. Heeelemaal fout.
Ja, Brian maakt er van dat er een groot plan is en dat ze niet verbaasd moeten opkijken als er ineens een brandbrief van Jaaps mam komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?
Yes!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
B: Zij heeft last van woedeaanvallen en door naar mij te kijken heeft ze zich leren beheersen.
Bij mij iig wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.
Wat is het toch ook een debielo, met haar tiaraquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
Wat zijn we goed samen hè?
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Amanda de brief van de vader van Claire gelezen?
Ze hadden zelf ook post van Gabyquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????
Pfff, pammetjestijd hier.quote:
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnljk alvast voor de ontslgronde voor vanavondquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...
Leuke foto.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Maar ja.. die kléine mogelijkheid dat Brian zich zo op laat naaien dat hij uit de pan flipt en zichzelf diskwalificeert hè...
Dat haar van Amanda, ik was al bijna weer vergeten hoe het voor prikkelpruikje eruit zag. Ook drie keer niks. Wel meesterlijk filmpje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.
Brian flipt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.
Brian flipt.
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat stukje waarbij Brian, Huub ff van die stoel flipt blijft prachtig.
Die was ook best heftig ja, zijn daar toen nog sancties voor gekomen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian flipt.
Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????quote:
Die Brian heeft het goed voor elkaar.Hem aanpakken betekent gewoon extra personeel nodig ,dus mag niemand wat doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.
Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Ik zou zeggen, beste bewaking: take no prisoners.
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef Gert het volgende:
Dat-ie Jaap met z'n 200 kilo zo effe eraf kiepert, vind ik indrukwekkender.
Echt, ik hoop dat de bewaking wat "middelen" ter beschkking heeft. voor het geval dát. Want als die gast lijp in z'n kop wordt vanavond, dan is dat bloedlink. Bere-sterk is-ie wél.
Ik zou zeggen, beste bewaking: take no prisoners.
Als je deze "wonderlijke" verschijning aanschouw, snap je wel waarom zij de verantwoording over alle miljonairskleding heeft gekregen van de schimquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is!! Dit is er verzorgd uitzien ????
dat verzin je toch nietquote:
Ik luister liever naar het pianospel van Huub dan het ordinaire geblér van die snol.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.quote:
en tja.... laten we het over het opvouwen van vieze kleding van amanda die ze later dan weer aantrekt maar niet hebben... of haar pruik.... het 1-minuutdouchje van haar etc....... Echt waat amanda....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda is weer aan het klagen over de kleding van claire, dat claire elke dag hetzelfde aan heeft... volgens mij heeft amanda een bord voor haar kop, want ik zie claire toch elke dag een ander iets aan hebben... kijk dat het allemaal zwart is, daar heeft ze gelijk in... maar voor de rest.....
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, wat briljant gemixt haha. 'Ik ben klaar, ik ben klaar, ik ben klaar om zelfmoord te plegen, te plegen, te plegen'.
Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
Jaap wil volgens mij met Eric over het geprek met Cora praten en is bang dat VV dingen uit zijn verband rukt, waardoor Cora en moeders over de zeik raken.
quote:Mooi weer of niet; Brian kan het toch niet laten om even wat speurwerk te verrichten. En met succes! “Ik heb net Huub en Jaap even afgeluisterd. Jaap vertelde dat hij een brief aan zijn moeder wil schrijven en dat hij daarop zo snel mogelijk een reactie wil krijgen. Hij wilde alleen niet dat het in de Villa Vandaag terecht kwam, daarom doet hij het stiekem”, zegt Brian tegen Mike en Amanda. “Dus als hij binnenkort met een l*lverhaal over thuis komt, dan weten we dat het bullsh*t is?”, vraagt Amanda en Brian bevestigt dit. Tja jongens, er is weinig dat níet op Villa Vandaag terecht komt!
echt die paramix... helemaal super gedaan! prachtig..... die goede oude tijd.....zucht....quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.
Paramix
Bedreigingen.
Sorry, ik het weet ,OT maar de streams zijn nog steeds ruk.
Sukkels, allemaal!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even terug op je post moots en wel hierom.![]()
[..]
Misschien is het handig je ondertitel te veranderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag die tering RAT nu OVERLIJDEN,graag,
KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:45 schreef Jewscky1 het volgende:
HOKJE mag die tering RAT nu OVERLIJDEN,graag,
Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De FEBO moet inmiddels toch op de hoogte zijn gezien deze filmpjes.
Paramix
Bedreigingen.
Sorry, ik het weet ,OT maar de streams zijn nog steeds ruk.
Wil je aandacht ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT DE FAMILIE DAT ERG VINDT ZOU VINDEN,RATTEN MOETEN IN HET RIOOL.![]()
Zeker weten, dat bleek ook wel uit dat kapsalon-filmpje van laatst, na dat gevecht. Dat 'zij' weten dat het over is als hij flipt. Dus doen ze er alles aan om hem niet te laten flippenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geweldig die urban remix. Zo kennen we ons crimineeltje weer. Geloof ook best dat de redactie bang is voor die gast en ze hem daarom een hand boven zijn hoofd houden.
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
Wat een negativiteit allemaal....RAT dit RAT dat...![]()
Eric komt ook mijn neus uit...maar hij kan er ook weinig aan doen dat hij zo'n teringlijer is.
Ging om Anoek toch, waarover Huub zei dan nodigen we haar samen uit omdat Claire er 30 tekort kwam?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)
Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.
Hokje bedankt weer.
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.
[ afbeelding ]
Dat zal ongetwijfeld niet mogen. Want dan doen ze ook samen met punten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
Nou dan nodigt Huub haar toch uit, dan kan hij via Claire's punten bellen, net als Eric die belde voor Huub, probleem opgelost?
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens,kots ik ook van,maar waar ik het meest van kots is die RIOOLRAT,vreemde is dat ze meteen door hebben wie ik bedoel,met de RAT.![]()
De eerste controle wees uit dat hij 32 gaatjes heeft. Handig toch, je gebit even laten renoveren terwijl je in dat hok zit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:18 schreef blomst het volgende:
Heeft mike kiespijn?
er lag een kaartje in de Chill of zo...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
van mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
er lag een kaartje in de Chill of zo...
kaartje van de FEbo?
Ik zie het nut er echt niet van in ,waarom ze Brian en Amanda zo voortrekken.Of ze doen het om de streamers over de zeik te helpen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, het voortrekken neemt keer op keer meer bizarre vormen aan. Hoe kunnen ze het achter aan zichzelf verkopen, vraag ik me wel eens af. Niet te vaak hoor, wees gerust.
ook @Mootie,quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Eric belt kost het toch geen ceepees? Als gastspeler heb je wat dat betreft vrijspel maar dat zal niet mogen, dat is alleen weggelegd voor B en A. Behalve als het een verhaallijntje betreft, Huub en Hedda, dan weer wel.
Fotosoep er een plaatje van de Keileweg achter en ze is precies op haar plek!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
Wederom zeg ik niks.
[ afbeelding ]
Nee Brian is lekker bezig!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:24 schreef T-lex het volgende:
Huub heeft weer even tv gemaakt (met claire lopen) en kruipt weer gelijk achter de piano. Weer verder waar hij gebleven was...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:43 schreef jassy het volgende:
"Wij hebben Lentekriebels, Groetjes van de FEBO"
Stond in de brief OP de taart.
Noemt de redactie zichzelf nu echt FEBO???????
Kaartje van Desii (?) van Fok die in de chill lag, maar HCJE denken dat het van Selene komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:28 schreef joanie het volgende:
Hoe weten Brian & Amanda dat het andere team Amanda op de ontslagstoel willen zetten. Dmv het telefoongesprek met Selene?
O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja héél vreemd, na een paar maanden posten over die RAT en z'n SILICONESNOL.
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
O ,je weet het ook al? heel goed vindt het toch fijn, dat je het ook van mij bij houdt.
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts zijn een stukje herkenbaarheid in de COS. Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
Nog niets geroepen over wanneer de ontslagronde plaats gaat vinden?
Ik heb zo'n voorgevoel dat het uit de hand gaat lopen. Dit keer écht.
Hij wil weten hoe laat, denk ik..quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
Ze ziet eruit als een verlepte, dronken vrouw van middelbare leeftijd die dertig jaar later op een schoolreünie alsnog Queen of the prom wil worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Debietje gaat in de Chill zitten met het "Alles is liefde" boekje en wacht op de andere debiel.
[ afbeelding ]
Klopt. Ik las iets van half 10 in een eerdere COS, maar dat was volgens mij slechts een gok.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij wil weten hoe laat, denk ik..
Ben het met je eens dat ik wel eens te grof ben,maar ik weet dan niet meer hoe ik mij uit moet drukken,zo boos ben ik dan op die RAT,en op het HOKJE,dat kleine schopje van Nena,en dan de rest wat die RIOOLRAT allemaal uithaaldquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
Je gaat je gang maar hoor, al is het soms net iets té grof. Maar je posts vormen "een stukje" herkenbaarheid in de COS.
Moet er meestal wel om lachen, want je brengt "meneer" Kubatz in drie letters terug tot zijn essentie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |