Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:20 schreef mootie het volgende:
Brian weer verkeerd afgeluister bij Jaap een Huub net. Heeelemaal fout.
Ja, Brian maakt er van dat er een groot plan is en dat ze niet verbaasd moeten opkijken als er ineens een brandbrief van Jaaps mam komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had het over een brief sturen naar zijn moeder en wachten op antwoord toch?
Yes!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik was net te laat met luisteren, ging dat over het gesprek in de keuken tussen Huub en Jaap?
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
B: Zij heeft last van woedeaanvallen en door naar mij te kijken heeft ze zich leren beheersen.
Bij mij iig wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:33 schreef Gert het volgende:
Goh, dat werkt voor 90% van de streamers juist precies andersom.
Wat is het toch ook een debielo, met haar tiaraquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
Wat zijn we goed samen hè?
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Amanda de brief van de vader van Claire gelezen?
Ze hadden zelf ook post van Gabyquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft ook een kaart van Gaby gelezen.....WTF?????
Pfff, pammetjestijd hier.quote:
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnljk alvast voor de ontslgronde voor vanavondquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Waarom heeft zij dat kroontje weer op? Het aftakelen is begonnen...
Leuke foto.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij iig wel.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Maar ja.. die kléine mogelijkheid dat Brian zich zo op laat naaien dat hij uit de pan flipt en zichzelf diskwalificeert hè...
Dat haar van Amanda, ik was al bijna weer vergeten hoe het voor prikkelpruikje eruit zag. Ook drie keer niks. Wel meesterlijk filmpje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kwam deze tegen, staat onder mijn favo's maar ik was 'm helemaal vergeten. Over een idioot gesproken en dit is ook het moment dat Amanda een pump in Huub's schouder plant. OT, I know, maar de streams zijn toch ruk.
Brian flipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |