Af en toe zijn ze best aardig. Af en toe he!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:45 schreef trettie het volgende:
Dank U hokje
wies dronken lorrie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
en ik wil ook niet luisteren naar erik die een praatje probeert te maken met dronken lorrie
Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:48 schreef trettie het volgende:
Als jullie nou bij de andere dingen die we vragen ook zo goed luisteren zijn jullie echt een TOPHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!
jenssen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:48 schreef trettie het volgende:
Als jullie nou bij de andere dingen die we vragen ook zo goed luisteren zijn jullie echt een TOPHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijk
Mijn dank ook, mijn dank ook, mijn dank ook!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijk
Ik denk dat onderschat word.... vergeet niet dat mentor Brian deze arme sloeber bijna persoonlijk uit de goot heeft gehaald, daarbij aan werk en aan woonruimte geholpen heeft. Ondertussen heeft god Mike ook al aan het daten gezet...quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:38 schreef yellowfirst het volgende:
De enige rol van Mike in de DGK: het overdragen van informatie van de ene naar de andere...dat was het...
Als het "hokje" dat ook vindt, dan komen we nog ergens.............quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:51 schreef trettie het volgende:
Hij heeft wat geleerd van zijn drinken!
Dan praat ie n.l. veel gemakkelijker.
Nou ik vind dat ie dan helemaal niet meer te pruimen en te vesrstaan is!!!!
Dat is waar.............Brian kan, dankzij Mike, zich een mensenverbeteraar voelen........en zo overkomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat onderschat word.... vergeet niet dat mentor Brian deze arme sloeber bijna persoonlijk uit de goot heeft gehaald, daarbij aan werk en aan woonruimte geholpen heeft. Ondertussen heeft god Mike ook al aan het daten gezet...
Mike is een publiciteitsstunt voor Brian, net als dat boksgala, om hem aan een grotere populariteit te helpen...
Tenminste zo zie ik het.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja dan aanbid ik de redactie op mijn knieen
+ 1quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja dan aanbid ik de redactie op mijn knieen
en van Stap!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef trettie het volgende:
Dus HOKJE pretty pretty please mag hij weg?????????????
xxxxxxxxxxxxx trettie
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
die twee dingen
en we hebben helemáál niks meer te zeiken
Iets teveel....morgen weer een uitje als straf voor de streamersquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????
nou zoveel is het niet, toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????
Als ik tussen die andere dwazen zou wonen, zou ik wel heel veel frisse lucht nodig hebben.........quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:01 schreef Ziet het volgende:
oh huub heeft nog even een emo momentje op het bordes
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:09 schreef trettie het volgende:
Kunnen we dan op zijn minst een leuke stemming krijgen morgen?
Een voor een gratis operatie van Brian en Amanda?
Dan mag zij zijn stembanden en hij haar stembanden, lijkt het misschien nog een beetje kerel voortaan.
is ie bang in het donker dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef trettie het volgende:
Omdat Jaap eigenlijk niet alleen durft te slapen, hij wil ook altijd dat het licht aanblijft.
trustels!quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:19 schreef Ziet het volgende:
truste allemaal, ik ga ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |