Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef fossil_fossil het volgende:
en weer sl....
Bij Jaap en Huub. Jaap lult teveel volgens de SL man/vrouw. Hij durft tenminste. Go Jaap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef kahaarin het volgende:
Zijn B&A nu steeds over de inhoud van de USB-stick aan het praten oid?
Bij wie komt de SL steeds dan?
tegen mij zeker? Dankjewel, misschien is Jaap toch ingeseind en maakt hij alles wat op de stick staat nu al openbaar, dan weet iig Huub van hoe en wat, dan kunnen ze B&A met z'n tweeën aanpakken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef TwiNNijN het volgende:
huub en jaap
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen:@:@:@
Echt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
dit is toch potverdorie helemaal schoftig, zitten gewoon dingen van jaap zijn usb stick te wissen:@:@:@
Die foto's staan toch niet op Jaap's USB Stick? Ik denk dat die twee gewoon foto's aan het kijken zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
Ze zullen wel toestemming van de Febo hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef grazygirl het volgende:
Jij weet hoe het werkt, mag dit?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Dat is vernietiging van persoonlijk bezit...
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet hoe het werkt, mag dit?
[ afbeelding ]
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:52 schreef Margo37 het volgende:
Mda Sherylin, B en A snuffelen in de computer.
http://nl.youtube.com/watch?v=XgjhbcoEnCA&eurl=http
Dus toch, het vermoeden bestond hier al.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.
Maar goed in de villa bevind zich een wifi verbinding waarmee Brian op zijn PSP spelinfo kan binnen krijgen.
nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.![]()
Hallo FEBO, en nu?
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus toch, het vermoeden bestond hier al.
Zelfs dat doen ze niet meer hoeft ook niet meer we weten toch al hoe het eindigen gaat????quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
nu gaan ze even wachten tot ze de informatie hebben gebruikt en dan worden B&A vermanend toegesproken.
Daarom zit hij natuurlijk 's nachts elke keer op dat ding als niemand het kan zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
Wat een toffe gast is het toch, zo eerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
Informatie overload, haar brein kon alles wat er op de stick stond niet aan, ze moet nu ff inde slaapstand om af te koelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:03 schreef blomst het volgende:
Amanda is moe?
\Brian heeft de boel al besodemietert met Internet en nu dit weer, wat is dat toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
Is het geen plaatje?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef mootie het volgende:
En debieleke ligt, met kroontje en al, in bed..... tuuuuuuuurlijk.
En je kunt het alleen maar door valsspelen. groetjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
BRIAN! JE BENT DE GROOTSTE KNEUS OOIT IN EEN RLS.
Alsof die kneusjes ook maar enigszins openheid van zaken durven te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
DGK-redactie, willen jullie even inloggen misschien? Wij hebben een paar vragen.
Maar hij staat wel in het Guiness Book of Records, als langstzittende ooit in een RLS. Waarom niet liggend en horizontaal afgevoerd, of komt dat nog?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
BRIAN! JE BENT DE GROOTSTE KNEUS OOIT IN EEN RLS.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef petraa het volgende:
Als Dementor weet dat er wifi is in de kooi, weet de redaktie het toch ook. Dan laten ze Brian toch niet hele dagen met die psp zitten, gezien zijn verleden met notepads. Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van!
Vooralsnog geloof ik geen zak van wat jij zegt! Iedereen kan zeggen dat hij/zij achtergrond info heeft!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie denk je dat die wifi spot er neer heeft gezet, sinterklaas?
En hoe die PSP is binnengekomen, de kerstman?
Geloof het ook niet.Waarom zou Brian dat mogen en die anderen weer niet.Ik weet dat ze Brian in alles helpen ,maar dit lijkt me stug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie denk je dat die wifi spot er neer heeft gezet, sinterklaas?
En hoe die PSP is binnengekomen, de kerstman?
+1quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat wifi verhaal pas als ik bewijs heb.
Niet dat het me zou verbazen als het wel waarheid blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |