En dat mag zomaar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:03 schreef mootie het volgende:
Huub heeft Anouk uitgenodigd voor een half uur, mams komt dan ook een half uur. Een verrassing voor Claire.
Yep, maar 30 punten bijleggen en samen Anouk uitnodigen kan natuurlijk niet, maar dat is ook heel logisch.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij wil weten hoe laat, denk ik..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaag toch? Is dat niet meestal op een donderdag? Hoe laat is toch afhankelijk van hoe de pet van de FEBO staat?
Brian weet ook wel dat de ronde een farce is, qua stemming. De kans op (weer) een deceptie is natuurlijk groot. Maar sinds K1 denkt "winnaar" Brian helemáál dat-ie overal boven staat. Als hij niets kalmerends krijgt van tevoren, en ze pakken het goéd aan... laat ze maar low gaan, onder de gordel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Ik ga voor de laatste optie.
Nee, ze willen Jaap pakken met wat op die USB stick staat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Brian: Tijdens de ontslagronde moet Jaapie rode oortjes krijgen, dan zegt hij niks meer.
Zijn ze nu bang voor Jaap of wat?
sterker nog..... ik hoop er zelfs opquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is heerlijk wakker worden met Jewscky, houdt iedereen scherp.![]()
Denk je echt? Ik ben bang dat het een grote deceptie gaat worden of het einde van DGK. Het kan 2 kanten op.
Ik ga voor de laatste optie.
En toch ga ik voor dit scenario, geniet nu al.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:15 schreef Gert het volgende:
Uiteraard doet hij alsóf, maar voor Brian (die toch al kookt omdat zijn snol om de drie zinnen een 'achterlijke hoer' genoemd werd die zich 'anaal laat nemen door een criminele leugenaar') moet het lijken alsof het écht is. Run, Forrest Huub, Run !![]()
Maar ja.. leuk scenario maar het zal wel weer niet inderdaad.
Zeker om de knop te testen, hij doet het iig nog!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:24 schreef jassy het volgende:
SL op 1 en 2
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Dus Brian heeft nu de usb stick van Jaap bekeken.
Dan ook maar een brief naar binnen, gelijk met de ontslagronde, met een fikse boete voor Brian.
Kan jij er niet voor zorgen dat het wel mag dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Plan van huub en Jaap om eric mee te laten praten in de stemronde zal vast niet doorgaan.
Amanda in de stress kan natuurlijk niet..
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.
Dan is het alsnog aan achter om er een oordeel over te vellen, al is het schenden van briefgeheim wel echt een overtreding.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.
De positie van Brian en Amanda heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Omdat er nu iemand van de Febo precies gaat zeggen wat de plannen zijn namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef fredfik het volgende:
en we mogen de plannen weer niet horen gvd
HiHaHooligans, rellen in de kooi?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond.
![]()
![]()
![]()
Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.quote:
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik mijn afspraak voor vanavond af ga zeggen
Bij Voorbaat Dank!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er geen SL volgt ga ik mijn best doen.
Waarom is hij de lul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:35 schreef schatje het volgende:
Huub is weer de lul vanavond.
Leuk vooruitzicht.
En weer een SL.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wilde net jouw streams gaan lenen. Samen met die inhetveldspringer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |