Of dat onder persoonlijk bezit valt weet ik niet. Huub had die kaart gewoon open en bloot laten liggen. Brain sneacky natuurlijk doet net of dat hij bang is dat die kaart misschien kwijt zal raken en zet hem bij het bed van Huub neer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dit in de OP meegenomen als ik het helemaal mee had gekregen... ik vroeg me al af wat ze bedoelden met 'dit schuiven we Jaap of Claire in de schoenen'.
Maar ze hebben dus aan persoonlijk bezit gezeten.
Hij valt steeds weer makkelijk in zijn oude rol..........quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Mike is dus gewoon weer straalbezopen.
Slaap lekker Ruudquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jouw wekkertje op 6, die van mij op 5.![]()
Truste Fok
Truste Ruudjequote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok
Dat is hopeloos. Daar is geen redden meer aan. Tenzij ze aan euthanasie denkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze achter al SOS-hulpdienst gebeld?
Trust Ruud, slaap lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok
Truste Ruudquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok
Trusten Ruudquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok
"Ik moet het zeggen..wij zijn SUBLIEM"quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:
Skattie! Ik moet het zeggen!! Wij zijn super, wij zijn geweldig!! We zijn ze zeven stappen voor.
Jij bent ook geweldig! Met je dansen!! In de kapsalon. Dat is heeeeeeeeeel goed!!! Wij zijn fantastisch.
[ afbeelding ]
Morgen weer ruzie!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:
Skattie! Ik moet het zeggen!! Wij zijn super, wij zijn geweldig!! We zijn ze zeven stappen voor.
Jij bent ook geweldig! Met je dansen!! In de kapsalon. Dat is heeeeeeeeeel goed!!! Wij zijn fantastisch.
[ afbeelding ]
Laat ik het zo zeggen; als ze nu nog de illusie heeft dat het met haar anders verloopt dan ben je idd dom!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn de relaties van Huub aan het bespreken. Volgens mij heeft alles in die relatie bestaan uit met een ander en weer met een ander....leugens en niet meer dan rottigheid. En Claire blijft maar schaapachtig lachen. Liefde maakt echt blind.
Daar wordt je toch misselijk van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Ik moet het zeggen..wij zijn SUBLIEM"
Er kwam al een beetje kots in m'n mondquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar wordt je toch misselijk van?
Straks geeft die haar weer een knal onder het dekbed. Heeft ze morgen weer een gekneusde rib van het 'paaldansen'quote:
Ik spoel ook al met een glas wijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Er kwam al een beetje kots in m'n mond
Ik zal je nog even bijschenken, je zal het nodig hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik spoel ook al met een glas wijn
Als je te vaak naar die twee luistert, zou je haast alcoholist wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je nog even bijschenken, je zal het nodig hebben
te laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je te vaak naar die twee luistert, zou je haast alcoholist worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |