Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
Dan doen ze het gewoon nog een keer over toch...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.
Heb ik dat goed zo?
En als dat zo is, dan heeft brian de regels overtreden. Een kaart naar de slaapkamer brengen tot daar aan toe, maar iemand z'n post lezen blijft bij mij nog steeds de regels overtreden omdat de geschreven tekst altijd prive is, ook al verplaats je de drager van de tekst.
Maar goed, er zal wel niks mee gedaan worden omdat brian niks zelf kan..
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog bet er zou zijn als hij voordat hij moet stemmen helemaal over de rooie gaat en een camera sloopt ofzo. Dan is z'n stem niet meer nodig, en zijn we van allebij verlost.
We krijgen dan wel weer een verse millionair, maar das niet erg imo
Je hoeft niets te lezen, het plaatje zegt genoeg aan de voorkant van de kaart.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??
Als je al moet kijken naar de naam van degene aan wie hij gericht is (om te weten op welk nachtkastje je hem, behulpvaardig als je bent, moet leggen) dan is de kans groot dat je zelfs ongewild iets van de text meekrijgt.
Maar andersom zou Huub het ook niet laten het even te lezen, en die info zou hij absoluut niet naast zich neerleggen. Volgens mij is het dus zeker niet "per ongeluk" geweest dat Huub een kaart met zulke "gevoelige informatie" heeft laten slingeren.
Verbluffend die gelijkenis!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Amanda vanavond gewoon veel plezier heeft op de ontslagstoel...die ligt in een deuk denk ik...ze gaat zich helemaal uitdossen en trekt alles van de tegenstanders in het belachelijke.
Ze pakt ff lekker uit vanavond...en....maakt tv
True.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
Geen goed zonder kwaad, geen zwart zonder wit.
Ik geloof dat je het concept niet begrijpt...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Biran en Amanda weg, betekent ook dat het programma ten einde is. Iedereen kan hier nog zo hard op Brian lopen schelden, maar Huub is niets zonder een tegenstander als Brian.
Geen goed zonder kwaad, geen zwart zonder wit.
Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.
Heb ik dat goed zo?
helemaal mee eens!!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Brian hoeft ook niet weg. Als ie in de finale maar compleet op zijn bek gaat. Zozeer, dat het kwartje bij hem uiteindelijk ook valt en hij zich beseft wat een enorme loser hij is.
De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou, daarom heeft hij hem niet op het nachtkastje verplaats.![]()
B&A gingen steeds in de chill zitten....dus als ze die kaart daar zouden laten liggen. Dan is de link naar die kaart snel gelegd natuurlijk door HJCE. Dus heeft Brian hem ff "opgeruimd", zodat ze er in kunnen gooien dat ze die info van Jaap hebben. Best slim...
Ik snap de metafoor nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:
Tis als een vol glas leeg drinken en hem vanaf het aanrecht naar de tafel brengen.
Als huub dan kont en hij ziet dat er uit gedronken is, en Brian zegt 'maar ik heb hem alleen maar verplaatst' dan verraad hij zichzelf.
Als hij het glas had laten staan had iedereen het gedaan kunnen hebben, sterker nog, Huub had het waarschijnlijk niet eens door gehad en gedacht hem zelf leeggedronken te hebben...
Als Brian zodirect ook nog eens al het water op gaat kotsen (ontslagronde), tja...
Gvd ik heb streams en ik kan vanavond niet kijken!!! Wil je ze lenen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bijna geneigd om alleen voor vanavond streams aan te schaffen. Bijna.
Dan gaat hij door het lint en wordt er uit gestuurd vanwege bovenmatig geweld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat hij na de vlaag denkt,' Oh wacht even..!'
Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
De kaart is verplaatst, ze hebben informatie...
Waar die kaart zich bevind maakt niet uit. Dan had Brian de kaart op de orginele plek moete laten liggen.
Maar nee, hij moest zichzelf indekken natuurlijk. de schijnheil die hij is..
Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je snapt hem niet....als ze hem in de chill hadden laten liggen en ze gaan er zelf lekker naast zitten. Dan is natuurlijk duidelijk dat ze die info van de kaart hebben, als Huub bijvoorbeeld die Chill in komt.
Door hem in de slaapkamer te leggen...kan kamp HJCE die link niet direct leggen.
B&A in Chill + kaart in chill met die info = reden
Brian had het er over dat door de kaart weg te leggen, Huub er niet aan zou denken dat ze daar die info vandaan hebben. Huub kan hem zelf op de automatische piloot op z'n nachtkastje gelegd hebben of bijivoorbeeld Dimi. Als Huub dan naar de kaart zou komen vragen als B&A in de Chill zouden zitten. Zouden ze zeggen dat Dimo hem opgeruimd had.
Heeft niks met sporen uitwissen te maken...als je bedoeld dat hij die kaart gelezen heeft. Want als je je post laat slingeren mag een ander dat gewoon lezen. Je mag het alleen niet kwijt of stuk maken.![]()
Als ze dan toch elkaars post mogen lezen kan Brian ook gewoon 'dan moet Huub zijn post maar niet laten slingeren' als argument aanvoeren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap de hele ingewikkeldheid van dit complot niet. Als Jaap vanavond gewoon ontkent dat hij het doorgeluld heeft is het hele argument toch weg.
Het lijkt mij dat Jaap eerder geloofd wordt dan Brian en Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |