Recente updates + foto'squote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef raulbouli het volgende:
Zo ik zal mijn auto er eens op zetten. Wellicht zijn sommige termen echt een raadsel, maar als je iets niet weet/snapt kan je het altijd vragen. Ow en flamen mag daar kick ik op![]()
Hij was standaard..D15B7 motor met 102pk en 6750 toeren.. met lichte mods.. inmiddels geswapped naar B16A2 motor met 160pk en 8250 toerenmet de nodige remkracht thanks to Honderdelen.nl
Lijstje met verdere plannen:
Motorisch:
- Hytech replica header
- TestPipe/catvervanger of complete headerback uitlaatlijn 2,5"
- Nokkenassen ben ik nog niet over uit.
- Cam gears idem, nog niet over uit.
- Skunk2/Edelbrock intlaat(welke weet ik nog niet afhankelijk van de plannen)
- Titanium Retainers + klepveren/schotels etc (valvetrain) merk nog niet over uit.
- Grotere injectoren 310cc
- Lichtgewicht vliegwiel
- Exedy organic koppeling
- ECU laten afstellen met Crome of eCtune
Exterieur:
- Paintjob..kleur blifjt geheim
- Carbon kofferbakklep
- Carbon dak....ligt aan prijs...
- stootstrips weghalen
- carbon voorlip
- Civic EK sideskirts monteren
- verder nog andere dingen..
- Airduct ipv de mistlampen.
Interieur:
- Integra DB8 achterbank..
- Oliedruk meter
- Olie Temp meter
- JDM sIR Gauge
- JDM Kachelunit
- Electrische Ramen (ligt klaar)
- Deurpanelen bekleden met rode stof (ligt klaar)
Onderstel/Chasis:
- PasswordJDM 3-point Strutbar voor
- PasswordJDM Strutbar achter
- PasswordJDM trunkbar achter
- B-Pillar
Wat pics van de grootste vorderingen tot nu toe:
De swap:
Oude eruit:
[ afbeelding ]
D15 vs B16
[ afbeelding ]
En toen zat die goed:
[ afbeelding ]
Remmerijswap:
ITR klauw vs DXi klauw:
[ afbeelding ]
282mm schijf vs 240mm schijf:
[ afbeelding ]
Achter gemonteerd:
[ afbeelding ]
Voor gemonteerd:
[ afbeelding ]
En met 17" velg ervoor:
[ afbeelding ]
Speclijst tot nu toe:
Car Brand: Honda
Car Type: EJ2 Civic Coupé
Car Age: 1994
Car Motor: B16A2 1.6 DOHC vtec 160 bhp
Driving Mechanism: FWD
Color: Green BG-29-P3
Engine:
B16A2
Top Fuel Carbon intake
OBX Cat-back mid section and muffler.
Volt Stabilizer
Blox Short Shifter
PU Engine mount rubbers
Exterior:
Spoon Style Carbon Mirrors
Custom made rearbumper.
Custom Trunk shaved & cleaned
Amber Corners
DC2 side repeaters
Mugen style V2 Frontlip
Mugen style Sideskirts
MS design rearlip
Carbon Hood
Suspension:
Apex X-Force full coiloverset
Enkei RS 7 rims 17 inch. with 205/40/17 tires (2 toyo & 2 dunlop)
Front Strutbar (up)
Rear Strutbar (up+down)
VTI Subframe + swaybar
VTI Fuseelichamen
Remmerij:
VTI hoofdremcilinder
Voorzijde: ITR Brakes met Rover SZ 180 282mm schijven + Ferodo DS2500
Achterzijde: Civic 88-00 Schijfremmenswap naar 238mm
Interiour:
Indiglow gauges Aquamarine
Blox Bronze Shift Knob
OEM Lux. Console
OEM handrestconsole
OEM coin pocket
EK9 Recaro Seats (red)
Broadway Mirror 300mm
Wat random pics (zijn wel wat gedateerd, blindering is er inmiddels af):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krachtbron die vele mensen doen verbazen...
[ afbeelding ]
Op jaf sta ik dit jaar, ik doe alleen (nog) niet mee met sprinten en/of circuit want onderstel is nog niet naar mijn zin.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:30 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hol lederHoe krijg je het verzonnen. Hij heeft een mooi stukje geschreven. Ik heb moeten lachen.
Is je auto op het jappen festival te bewonderen? Zullen ook wel veel praatpeekaa's daar staan. Heb er al zin in
Zuchtquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef GateWayX het volgende:
Kijk maar uit anders gaat je topic straks weer op slot.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef GateWayX het volgende:
Kijk maar uit anders gaat je topic straks weer op slot.
Licht vliegwiel komt er zowiezo wel in, vooral met het sprinten straks en circuitrijden. Dat auto sneller afremt op de motor e.d. is idd een nadeel, maar dat neem ik maar voor lief.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:28 schreef Feitosa het volgende:
Lichtgewicht vliegwiel heeft ook zijn nadelen. Spint makkelijker op, maar de mindere massa wordt ook weer sneller vertraagd.
Ik zou dat laten als ik jou was. Laten balanceren is wel een aanrader.
Wat cams betreft kan ik je deze lui aanraden: http://www.catcams.co.uk/index.asp
Naja, wat je wilt. deze info komt wel van iemand die al z,n hele leven in de raceindustie zit en voor menig kampioen heeft gewerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:27 schreef raulbouli het volgende:
Door jullie wordt ik straks een slechte user.. en krijg ik hier ook een ban, net zoals op alle andere forums
[..]
Licht vliegwiel komt er zowiezo wel in, vooral met het sprinten straks en circuitrijden. Dat auto sneller afremt op de motor e.d. is idd een nadeel, maar dat neem ik maar voor lief.
Nokkenassen zijn der in overvloed voor mijn auto.
Ik heb momenteel deze op het oog Skunk2 stage "tuner series"
Intake Duration/ Lift: 264°/ 11.9
Exhaust Duration/ Lift: 259°/ 11.0
Die zijn op dit moment perfect voor mijn plannen, ik ga immers niet de kleppen vervangen, slechts de klepveren & schotels en standaard compressie dus ze mogen niet te scherp zijn. Anders krijg ik weer meer nadelen hehe
Ik hoor graag advies, don't get me wrong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naja, wat je wilt. deze info komt wel van iemand die al z,n hele leven in de raceindustie zit en voor menig kampioen heeft gewerkt.
Ga er verder ook niet op in. Succes met je project iig.
Nou, het nadeel in een race van een licht vliegwiel is verlies van momentum.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ik hoor graag advies, don't get me wrong.
Wat is dan een groot nadeel van een licht vliegwiel in mijn positie dan ?
En welke nokken raad je me dan aan, wetende dat compressie niet gaat veranderen, maar der alleen bol-ons op mijn blok komen en upgraded valvetrain.
idemdito.. + tvpquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:26 schreef Malle_beer het volgende:
Wat is er bij bovenstaande auto gebeurt dan?![]()
Da komt nog wel... eerst keuring zien door te komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef PNG het volgende:
Zet hem eerst eens op kenteken.
Scheelt bij ongeluk pakweg 35.000 euro.
[ afbeelding ]
Dat is nijmegen iddquote:Op zondag 2 maart 2008 19:26 schreef spearhead het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v130/Bouli/DSCF2997-1.jpg
Komt me zo bekend voor... Is dat Nijmegen?
Die bovenste nietquote:Op zondag 2 maart 2008 15:25 schreef bietelboer het volgende:
Stage One Tuning!
civicclubholland
fok
automaxx
eg-squad
civic-eg
hondaperformermence
honda-fanatics
jdc-tuning
En dat is nog maar een kleine greep van de forums waar die aap op zit
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef raulbouli het volgende:![]()
![]()
jij was toch admin daar ?
Mag ik geunbanned worden svp
broodje meeuw.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef PNG het volgende:
Vooral niet botsen tegen een meeuw.
Zit je nl dwars door je linkerkoplamp met je linkervoorhoofd, en zet hem op kenteken.
Noujah bijna op kenteken dan, ben der mee bezig. rdw is niet de snelste organisatie ter wereldquote:Op woensdag 12 maart 2008 03:33 schreef PNG het volgende:
Nou dat is dan net niet broodje kabouter:
http://nl.youtube.com/watch?v=WyFkL_TEBDg&NR=1
En zo slecht had ik ook niet verwacht.
Als je ding echt met blok op kenteken hebt gezet, diep respect.
Konijnen raken is ook geen pretjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef PNG het volgende:
Vooral niet botsen tegen een meeuw.
Zit je nl dwars door je linkerkoplamp met je linkervoorhoofd, en zet hem op kenteken.
Duitser!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Konijnen raken is ook geen pretje [ afbeelding ].
Jep voor het huis ! Sloten heb ik er nu uitgehaald... dus volgende die het probeerd kan draaien tot dat die een ons weegt.. auto gaat nu alleen nog open met druk op afstandsbediening..quote:Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
WTF. Waar heb je je auto staan dan? Voor het huis?
ook eerste gedachte.. maar voor de rest, hele-hele-maardanookecht-hele mooie, strakke civicquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:21 schreef tevebe het volgende:
Lijkt alsof de achtervelgen iets verder naar buiten mogen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef raulbouli het volgende:
Ik heb dempers die erop berekent zijn idd (Apex X-force schroefset) Camber is idd erg lekker heb ik nu ervaren, achter moet die nog stuk omlaag... interieur gaat er helemaal uit op voorkant na (dus alles vanaf de achterkant van de voorste stoelen) gewichtsbesparing.
Strakke achterklep is vanaf het begin af aan al niet mijn ding geweest, dus die wordt binnenkort eindelijk vervangen door carbon fiber achterklep met originele achter bumper...
andere voorlip is ook onderweg...
En binnenkort maar eens wat motorische upgrades... als eerst zowiezo andere uitlaatlijn... 2,5" heeft dit blok echt nodig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef raulbouli het volgende:
25KG minder, dat is al heel wat !!
hoop ook nog een kilo of 4/5 te winnen door die bittumen matten eruit te slopen..
Dan maar wat meer herrie![]()
Voorzijde van interieur blijft wel gewoon zitten De baas moet nog wel een beetje luxe hebben
Ja dat klopt wel.. maar 4 of 5 kg gaat echt niet zo'n rol spelen hoor,, niet eens een tiende van een secquote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik denk dat je wel meer gewicht bespaart met de bitumen matten eruit bikken.
In de Supra zat er meer dan 10kg (ik meen 13 of 14kg) van die rommel in!
In de MR2 zat er ook al ruim 5kg in.
@ Turquaz52
Waarom niet allebij?
Dan heb je 8/10kg te pakken!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Koppelloze hondablokjes.. elke kilo scheelt voor mijn blok
Ik merk al een goed verschil bij een bijna lege tank en volle tank !
hoe groot is je dan je tank?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:35 schreef raulbouli het volgende:
60KG dan moet ik mijn metalen opschroefpenis thuis laten tijdens de ritjes
Dat mag sowieso welquote:Op donderdag 3 april 2008 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik was ook een beetje te optimistisch
jeweet
![]()
Maar waarom meer herrie voor maar 4/5KG? Ga zelf op dieeet en val gauw 4/5KG af..
Ja, kwam in de buurtquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef bietelboer het volgende:
Waar was je nou gister op zandvoort? je durfde niet hé
post es wat pics mann...quote:Op maandag 14 april 2008 13:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
![]()
Auto is gestript![]()
Volgende keer ik zandvoooort, mits de dinero's het toelaten![]()
Auto staat nu stuk hoger, dus dat moet ook aangepast worden
Hmm, extra plaats voor *uhumm* boodschapen aka kratten bierquote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef raulbouli het volgende:
Andere koplampen doe ik nooit... enige wat er dan gebeurt is slechte pasvorm en kut lichtbeeld
wat pics geschoten van mijn...uhm..."interieur" tis nog vies... erg vies... maar dat komt gelukkig allemaal goed.. ook de bituten moeten eruit worden gehaald, gaatjes dichtlassen etc en schuren en overspuiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochtenquote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Youp het volgende:
2 graden negatief camber voor, zal wel redelijk nerveus rechtuit rijden niet?
Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..quote:Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochten![]()
@turquaaaz: andere koplampen zijn echt allemaal slecht.. allemaal slechte pasvorm.. anders had ik allang mooi setje erin zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 14 april 2008 23:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumperquote:Op maandag 14 april 2008 23:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van je
Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdtquote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumper
Als dat wrak van je nog niet weggeroest isquote:Op maandag 14 april 2008 23:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdt
Neuh heb ik pas van het weekend leeggehaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:39 schreef garnage-patrick het volgende:
ej, stond je ook zo met JAF erbij? met die lege achterkant?
zoja, dan heb ik me kop nog in je kofferbak gestoken
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
idd... meteen maar eens een fatsoenlijke koppeling monterenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef bietelboer het volgende:
Maare boeiliiiemans, binnekort maar eens het lucht gereedschappneumatische zaag op die bak los laten
Zolang hij nog steeds met zn luie reet op de helpdesk zit zal 't wel meevallenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef bietelboer het volgende:
Maare hoeveel kilo ben JIJ nu afgevallen met het strippen van je kofferbak?
Haha wat een ellende. Blij dat ik dat zinkende schip verlaten hebquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Ach beetje roest hoort er bijquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
Hoooooooooooooooooooooooooooon-tjik-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ach beetje roest hoort er bij![]()
Civic komt nog steeds lekker van zijn plek![]()
Van de week een fiat bravo/brava (ofzo) weg gereden op velperbroek, nou is dat op zich niks bijzonders...maar ik had nog een auto ambulance achter de civic hangen
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
Optrekken met slippende koppeling...je voet op je koppeling laten liggen tijdens het rijden...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Turquaz52 het volgende:
En nu jij, Jij hebt dus echt een kk hard afgetrapte civic gehad (onwaarschijnlijk) dat jij een idioot bent om met slippende koppeling op te trekken en te langzaam (ont)koppelt is jouwn probleem.. koppakking uitblazen lukt een cup wagen niet eens terwijl het met verlaagde compressies zijn en gevlakte kop + stalen koppaking.. dus wat jij er mee deed weet ik niet.. maar errug goed heb je wel je best gedaan, knap![]()
zelfs dan nogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijden
quote:Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC COUPE 1.5 LSI E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK Info 03-10-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 12-04-2008
BPM Klik hier voor informatie ¤ 3802
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 22-07-1994
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 22-07-1994
Wacht op keuren Nee
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef bietelboer het volgende:
damn 365000km![]()
Dat gaat mijn Olie boot niet redden
Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
olieboot? maar 1x olieververst in 3/4 jaar, en daarna alleen maar (dat weer wel) Beste van de beste olie dr in (duurste iig) en altijd v-power getankt in duitsland.. voor de rest geen onderhoud, geen bougies, geen filters, geen distributsieriem, v-snaar of dergelijke..
![]()
![]()
Als je iemand kent met een coupe VTI/VTEC die hem in de bingo heeft.. meld het dan ff,, hij zoekt weer un civic
365000 is niet zo bijzonder hoor...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zelfs dan nog![]()
Zoals eerder gezegt.. Mijn oom die trok elke morgen of het nou gevroren had of geregend of warm op van stationair tot aan 7000 toeren langzaam op puur vanwegen het geluid![]()
![]()
Niks warm rijden, gas er op..![]()
En toch 365000km gehaald en nog tuft ie door (@ nieuwe eigenaar + zo te zien al 6 maandjes gekeurd!!)):
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bier![]()
Btw, Coupé is niet in VTI uit gevoerd...alleen in ESI helaas
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Zo 1 hebben ze gekocht, afgekeurde schietschijf
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:29 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
365000 is niet zo bijzonder hoor...
Op die van mijn oom staat er 732.xxx.
Keep up the good work!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die nou volgespoten met de krk crew?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:08 schreef raulbouli het volgende:
jaah lekka spuituh met de krk crew hehahahaheheaheaheaheahea
Coupé VTI bestaat wel, ik heb der ook 1WHHAhaGhAGhAl;llkjxzhc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan het interieur terug en zet een goeie turbo setup op die b16quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maakt niet uit!
Zolang hij er maar harder door gaat
Wehehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staangeen porum man die zooi er uit.
Jouw kofferbak is veel mooierquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staangeen porum man die zooi er uit.
Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?quote:
Sinds wanneer zijn Thaise meisjes lekker dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?
importeer dan meteen een B16b (licht) 180PK, of een H22a (zwaar) 210PK..quote:
En een stuk goedkoperquote:Op maandag 2 juni 2008 12:48 schreef raulbouli het volgende:
Turquaz52 Das te makkelijk, das niet leuk... heb ik wel aan gedacht overigens
Bietelknoeder 200bhp is wel een doel idd...
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En een stuk goedkoperOf wat dacht je van de nieuwe K series?
![]()
Ik ken wel een leuk adresje als je aan N/A onderdelen wilt komen.
Zoals Trottleboddies e.d.![]()
Eventuele Vermogentest op een rem*![]()
(*krukas vermogenbank)
pm me maar als je intresse hebt?![]()
heb ook contact via via met een persoon die honda motoren tuned N/A
Prijzen zijn altijd overeen te komenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorMaar eerst wat upgrades en afstelwerk, alvorens ik wat runs ga doen
![]()
Intresse heb ik altijd, mits de prijzen mooi zijn
Die heb ik al 2 jaarquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef raulbouli het volgende:
Ze zijn vies... heel erg vies... wacht maar todat jij goede remmen hebt en ferodo blokjes
Wat goede remmen ?quote:
je werkt tovh niet in beek toevallig he?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Hij werkt in Nijmegenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
je werkt tovh niet in beek toevallig he?
nice !quote:
Voor je eigen auto of voor dat raghok voor 't circuit? (doe daar eens een topic over openenquote:
* fathank Schrijft in agendaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:42 schreef bietelboer het volgende:
Hij staat volgende week hier op de stoep, kom dan maar kijken
Je hebt waarschijnlijk in een stock Coupé gereden :-) Dingen zijn lomp en sturen helemaal niet lekker... zonder modificaties hehe..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef _Drake_ het volgende:
hehe eindelijk iemand die een fatsoenlijke airbox gebruikt ipv van een stom stuk alu bleerpijp.
Goed werk, auto is alleen niet mijn ding. Heb wel eens in een coupe gereden maar het kon mij niet bekeren.Maarja ik ben iemand van de kleine gooi en smijtauto's (denk aan kleine franse meuk en mini's )
Een goede extra upgrade zou een quick steering rack zijn gezien standaard de stuuruitslag enorm is (bij rontonde's blijf ik maar draaien).
Die nes controller is juist sjonniequote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef Rosbief het volgende:
Die NES-controller![]()
Verder vind ik het een lelijke sjonniewagen, maargoed wie ben ik om daar over te oordelen.
Yes, complete stuurhuis en toebehoren van een Integra overzetten (quick ratio stuurhuis)quote:Op zondag 15 juni 2008 15:28 schreef _Drake_ het volgende:
Nah was al aardig aangepast (schroefset e.d) maar het voelde vrij log aan vooral de stuuruitslag was enorm maar dat schijnt voor een civic normaal te zijn. Maargoed dat is vast ook wel aan te passen.
quote:
Beter een sjonniebak dan een roestbakquote:
Beter een roestbak met turbo dan een Berlingoquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter een sjonniebak dan een roestbak
Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemandquote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Beter een roestbak met turbo dan een Berlingo
Wees blij!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemand.
Nou, na een rit van 200 kilometer stap ik gebroken uit. Ding heeft een partij klotestoelen dat wil je niet wetenquote:
Als je dood bent heb er je niets aan, en je nabestaanden hoeven er niet om te vechten!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef raulbouli het volgende:
stiekem heeft die wel gelijk, maar geld moet rollen
Of in audioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef fathank het volgende:
Achja, de ene steekt het in z'n auto en de ander in sex, drugs en rock & roll.
Ik ga jou katers niet betalenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
Tunen is voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten. Kun je het beter gelijk aan mij geven, dan besteed ik het tenminste nog nuttig
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Blij toe dat dat ADHD-konijn m'n collega niet meer isquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Zusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Pics or..quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Das onzin...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom 4 - 1? 4 - 2 - 1 heb je meer aan onderin.
Ja boeiend, heb je al nieuwe foto's van je zusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:22 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Das onzin...
Het komt al eeuwen voor op internet dat 4-1 beter is voor bovenin en 4-2-1 voor onderin...
zonder dat mensen enig bewijs hebben of een technische verklaring....
Vriend van me heeft/had of heeft inmiddels weer een eigen dynobank en zowel auto's (zoals de mijne) met 4-1 en 4-2-1 en nooit enig noemenswaardig verschil kunnen ontdekken...
En over welke toerengebieden hebben we het als we over onderin of bovenin praten...
En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:55 schreef fathank het volgende:
Waar de neuk gaat dat 4-1/4-2-1 geneuzel over? Bij mijn weten is 4-1=3 en 4-1-2=1
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef raulbouli het volgende:
hahahah
nieuwe foto's van me zusje ? welke van de 2.....
Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houden![]()
Dat zijn uitlaatspruitstukken die van 4naar2naar1 buis lopen of van 4naar1
Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:11 schreef Hardrebel het volgende:
Zou hij zichzelf soms te pletter hebben gereden!!
Ga jij ook nog een topic makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:54 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.
wel als het gaat om een Hondaquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:35 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Er is toch niks boeiends aan een hoop roest?
joepieee. ik heb een Megane lip onder de Mera geplaatstquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef raulbouli het volgende:
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb het druk gehad ihihihih
heb wel een leuke update....een voorlip... er zijn der 2 in Nederland en ik heb der 1 van woei woei woei
Het merk is Backyard Special
Net goed! deze is mooierquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef raulbouli het volgende:
Die rommel heb ik kapot gereden tegen een stoeprand
Haha, dat ziet er niet uit man.... ff Gerb bellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef raulbouli het volgende:
@bietelbroeder, alleen voor, maar achter nog steeds niet
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! van jou en je auto vindt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef bietelboer het volgende:
Wat een internet helden hier zeg
Je rijdt in een Civic/Golf en je bent al gelijk een petje, zonder dat iemand je ooit ontmoet heeft.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! een impalaneuker van jou en je auto vindt..
en dat zegt een Volvo rijderquote:
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:14 schreef raulbouli het volgende:
Pff gelukkig hou ik niet van styling... op een goedpassende (veels te dure) voorlip na dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
precies, de een heeft het, de ander nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat ik dit beantwoorden met dit:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Ik ben mijn auto niet aan het stylen..... en ook niet aan het tjoenenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Ik wil/ga/kan jou zowiezo niet overtuigen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
Logicaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
De eerste heeft een ongespoten bumper, de 3e een ongespoten motorkap. Wat maakt de carbon motorkap geen Sjonnie dan? Zo'n ding kan je ook gewoon spuiten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik dit beantwoorden met dit:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Jepz daar ben ik bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Logica![]()
@ bouli: kwam je ook nog 10-10 naar FS? kan ik eindelijk dat ding eens IRL zien
Sjonniequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:04 schreef fathank het volgende:
Function over fashion. Een carbon motorkap is bedoelt om gewicht te besparen. Vervolgens ga je weer extra gewicht aanbrengen door dat ding van een verflaag te voorzien. Ook al scheelt het bijna niks, het scheelt toch iets. En heel veel kleine beetjes maken een klein beetje veel.
Je kent me geeneensquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kent me geeneens. Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
Die heb ik niet meer haha en hoe wist je datquote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kent me geeneens. Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:41 schreef fathank het volgende:
Enige manier om geen last te hebben van tokkies is jezelf gedragen als een tokkie.
Ik had het eigenlijk meer over mezelf met die Focus.. En je moet KLB-posts niet zo serieus nemenquote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer haha en hoe wist je datHeb nu opel astra station
ook grijs
[..]
![]()
![]()
En gespoten is toch mooi man. Denk je dat je van die verf 1k/m p/u minder hard gaat ofzo?
Dat JDMUSAIMPORT geval dingquote:Op maandag 15 september 2008 18:36 schreef raulbouli het volgende:
Die oem, of gewoon een derde remlicht ?
Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken makenquote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef raulbouli het volgende:
neej sorry ik doe niet aan jdm super vet tjoening
Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijnquote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken maken
De kans dat de Coupé ooit af komt is wel heeel kleinquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijn.
Dat verklaart dus waarom de civic rijders/petjes allemaal zo scheef in de auto zitten!quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Staan je stoelen nou scheef naar elkaar?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sletje, ik heb wat voor je liggen.(in de regen)
Niet mijn probleem tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:16 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Vuile hooooer nou moet ik het nog netter maken![]()
Blijft een lelijk hokquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:06 schreef raulbouli het volgende:
Zonder kenteken toch wel beter...
Neen dat is Leiden nietquote:
Dat is toch humor, en normaal gesproken zie je dat ding toch nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Nouja ik vond deze iig nogal groot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef raulbouli het volgende:
Het was niet in leiden, maar a'dam![]()
[..]
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.![]()
Gewoon een "oem-look" uitlaat.
Dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je wel een goede smaakquote:
Je zou maar dezelfde hebbenquote:
Why on EARTH je stuurbekrachtiging weg..??quote:Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef raulbouli het volgende:
tjoening !
D-riem vervangen, waterpomp, spanningsrol, v-snaar, cam seal en... last but not least... eindelijk verlost van de stuurverkrachtiging![]()
Nieuwe cam seal:
[ afbeelding ]
Powersteering bijna weg:
[ afbeelding ]
Vooral met Parkeren!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef raulbouli het volgende:
Tis niet alleen voor de pktjes, maar vooral voor het stuurgedrag ! Hij stuurt nu veel rustiger bij hogesnelheden, als je nu aan je stuur draait dan gaan de wielen ook meteen mee, ipv 500x het stuur ronddraaienEn Het staat ook een stuk netter onder de kap
![]()
Voornaamste was het verbeterde stuurgedrag !
Hij wil gewoon dikkere armenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |