quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
idd... meteen maar eens een fatsoenlijke koppeling monterenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef bietelboer het volgende:
Maare boeiliiiemans, binnekort maar eens het lucht gereedschappneumatische zaag op die bak los laten
Zolang hij nog steeds met zn luie reet op de helpdesk zit zal 't wel meevallenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef bietelboer het volgende:
Maare hoeveel kilo ben JIJ nu afgevallen met het strippen van je kofferbak?
Haha wat een ellende. Blij dat ik dat zinkende schip verlaten hebquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Ach beetje roest hoort er bijquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
Hoooooooooooooooooooooooooooon-tjik-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ach beetje roest hoort er bij![]()
Civic komt nog steeds lekker van zijn plek![]()
Van de week een fiat bravo/brava (ofzo) weg gereden op velperbroek, nou is dat op zich niks bijzonders...maar ik had nog een auto ambulance achter de civic hangen
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
Optrekken met slippende koppeling...je voet op je koppeling laten liggen tijdens het rijden...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Turquaz52 het volgende:
En nu jij, Jij hebt dus echt een kk hard afgetrapte civic gehad (onwaarschijnlijk) dat jij een idioot bent om met slippende koppeling op te trekken en te langzaam (ont)koppelt is jouwn probleem.. koppakking uitblazen lukt een cup wagen niet eens terwijl het met verlaagde compressies zijn en gevlakte kop + stalen koppaking.. dus wat jij er mee deed weet ik niet.. maar errug goed heb je wel je best gedaan, knap![]()
zelfs dan nogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijden
quote:Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC COUPE 1.5 LSI E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK Info 03-10-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 12-04-2008
BPM Klik hier voor informatie ¤ 3802
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 22-07-1994
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 22-07-1994
Wacht op keuren Nee
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef bietelboer het volgende:
damn 365000km![]()
Dat gaat mijn Olie boot niet redden
Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
olieboot? maar 1x olieververst in 3/4 jaar, en daarna alleen maar (dat weer wel) Beste van de beste olie dr in (duurste iig) en altijd v-power getankt in duitsland.. voor de rest geen onderhoud, geen bougies, geen filters, geen distributsieriem, v-snaar of dergelijke..
![]()
![]()
Als je iemand kent met een coupe VTI/VTEC die hem in de bingo heeft.. meld het dan ff,, hij zoekt weer un civic
365000 is niet zo bijzonder hoor...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zelfs dan nog![]()
Zoals eerder gezegt.. Mijn oom die trok elke morgen of het nou gevroren had of geregend of warm op van stationair tot aan 7000 toeren langzaam op puur vanwegen het geluid![]()
![]()
Niks warm rijden, gas er op..![]()
En toch 365000km gehaald en nog tuft ie door (@ nieuwe eigenaar + zo te zien al 6 maandjes gekeurd!!)):
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bier![]()
Btw, Coupé is niet in VTI uit gevoerd...alleen in ESI helaas
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Zo 1 hebben ze gekocht, afgekeurde schietschijf
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:29 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
365000 is niet zo bijzonder hoor...
Op die van mijn oom staat er 732.xxx.
Keep up the good work!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die nou volgespoten met de krk crew?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:08 schreef raulbouli het volgende:
jaah lekka spuituh met de krk crew hehahahaheheaheaheaheahea
Coupé VTI bestaat wel, ik heb der ook 1WHHAhaGhAGhAl;llkjxzhc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan het interieur terug en zet een goeie turbo setup op die b16quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maakt niet uit!
Zolang hij er maar harder door gaat
Wehehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staangeen porum man die zooi er uit.
Jouw kofferbak is veel mooierquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staangeen porum man die zooi er uit.
Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?quote:
Sinds wanneer zijn Thaise meisjes lekker dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?
importeer dan meteen een B16b (licht) 180PK, of een H22a (zwaar) 210PK..quote:
En een stuk goedkoperquote:Op maandag 2 juni 2008 12:48 schreef raulbouli het volgende:
Turquaz52 Das te makkelijk, das niet leuk... heb ik wel aan gedacht overigens
Bietelknoeder 200bhp is wel een doel idd...
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En een stuk goedkoperOf wat dacht je van de nieuwe K series?
![]()
Ik ken wel een leuk adresje als je aan N/A onderdelen wilt komen.
Zoals Trottleboddies e.d.![]()
Eventuele Vermogentest op een rem*![]()
(*krukas vermogenbank)
pm me maar als je intresse hebt?![]()
heb ook contact via via met een persoon die honda motoren tuned N/A
Prijzen zijn altijd overeen te komenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorMaar eerst wat upgrades en afstelwerk, alvorens ik wat runs ga doen
![]()
Intresse heb ik altijd, mits de prijzen mooi zijn
Die heb ik al 2 jaarquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef raulbouli het volgende:
Ze zijn vies... heel erg vies... wacht maar todat jij goede remmen hebt en ferodo blokjes
Wat goede remmen ?quote:
je werkt tovh niet in beek toevallig he?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Hij werkt in Nijmegenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
je werkt tovh niet in beek toevallig he?
nice !quote:
Voor je eigen auto of voor dat raghok voor 't circuit? (doe daar eens een topic over openenquote:
* fathank Schrijft in agendaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:42 schreef bietelboer het volgende:
Hij staat volgende week hier op de stoep, kom dan maar kijken
Je hebt waarschijnlijk in een stock Coupé gereden :-) Dingen zijn lomp en sturen helemaal niet lekker... zonder modificaties hehe..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef _Drake_ het volgende:
hehe eindelijk iemand die een fatsoenlijke airbox gebruikt ipv van een stom stuk alu bleerpijp.
Goed werk, auto is alleen niet mijn ding. Heb wel eens in een coupe gereden maar het kon mij niet bekeren.Maarja ik ben iemand van de kleine gooi en smijtauto's (denk aan kleine franse meuk en mini's )
Een goede extra upgrade zou een quick steering rack zijn gezien standaard de stuuruitslag enorm is (bij rontonde's blijf ik maar draaien).
Die nes controller is juist sjonniequote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef Rosbief het volgende:
Die NES-controller![]()
Verder vind ik het een lelijke sjonniewagen, maargoed wie ben ik om daar over te oordelen.
Yes, complete stuurhuis en toebehoren van een Integra overzetten (quick ratio stuurhuis)quote:Op zondag 15 juni 2008 15:28 schreef _Drake_ het volgende:
Nah was al aardig aangepast (schroefset e.d) maar het voelde vrij log aan vooral de stuuruitslag was enorm maar dat schijnt voor een civic normaal te zijn. Maargoed dat is vast ook wel aan te passen.
quote:
Beter een sjonniebak dan een roestbakquote:
Beter een roestbak met turbo dan een Berlingoquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter een sjonniebak dan een roestbak
Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemandquote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Beter een roestbak met turbo dan een Berlingo
Wees blij!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemand.
Nou, na een rit van 200 kilometer stap ik gebroken uit. Ding heeft een partij klotestoelen dat wil je niet wetenquote:
Als je dood bent heb er je niets aan, en je nabestaanden hoeven er niet om te vechten!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef raulbouli het volgende:
stiekem heeft die wel gelijk, maar geld moet rollen
Of in audioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef fathank het volgende:
Achja, de ene steekt het in z'n auto en de ander in sex, drugs en rock & roll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |