importeer dan meteen een B16b (licht) 180PK, of een H22a (zwaar) 210PK..quote:
En een stuk goedkoperquote:Op maandag 2 juni 2008 12:48 schreef raulbouli het volgende:
Turquaz52 Das te makkelijk, das niet leuk... heb ik wel aan gedacht overigens
Bietelknoeder 200bhp is wel een doel idd...
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorquote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En een stuk goedkoperOf wat dacht je van de nieuwe K series?
![]()
Ik ken wel een leuk adresje als je aan N/A onderdelen wilt komen.
Zoals Trottleboddies e.d.![]()
Eventuele Vermogentest op een rem*![]()
(*krukas vermogenbank)
pm me maar als je intresse hebt?![]()
heb ook contact via via met een persoon die honda motoren tuned N/A
Prijzen zijn altijd overeen te komenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voorMaar eerst wat upgrades en afstelwerk, alvorens ik wat runs ga doen
![]()
Intresse heb ik altijd, mits de prijzen mooi zijn
Die heb ik al 2 jaarquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef raulbouli het volgende:
Ze zijn vies... heel erg vies... wacht maar todat jij goede remmen hebt en ferodo blokjes
Wat goede remmen ?quote:
je werkt tovh niet in beek toevallig he?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Hij werkt in Nijmegenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
je werkt tovh niet in beek toevallig he?
nice !quote:
Voor je eigen auto of voor dat raghok voor 't circuit? (doe daar eens een topic over openenquote:
* fathank Schrijft in agendaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:42 schreef bietelboer het volgende:
Hij staat volgende week hier op de stoep, kom dan maar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |