quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
idd... meteen maar eens een fatsoenlijke koppeling monterenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef bietelboer het volgende:
Maare boeiliiiemans, binnekort maar eens het lucht gereedschappneumatische zaag op die bak los laten
Zolang hij nog steeds met zn luie reet op de helpdesk zit zal 't wel meevallenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef bietelboer het volgende:
Maare hoeveel kilo ben JIJ nu afgevallen met het strippen van je kofferbak?
Haha wat een ellende. Blij dat ik dat zinkende schip verlaten hebquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Ach beetje roest hoort er bijquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
Hoooooooooooooooooooooooooooon-tjik-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ach beetje roest hoort er bij![]()
Civic komt nog steeds lekker van zijn plek![]()
Van de week een fiat bravo/brava (ofzo) weg gereden op velperbroek, nou is dat op zich niks bijzonders...maar ik had nog een auto ambulance achter de civic hangen
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
Optrekken met slippende koppeling...je voet op je koppeling laten liggen tijdens het rijden...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.
Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.
Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.
Raulbouli, goed bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Turquaz52 het volgende:
En nu jij, Jij hebt dus echt een kk hard afgetrapte civic gehad (onwaarschijnlijk) dat jij een idioot bent om met slippende koppeling op te trekken en te langzaam (ont)koppelt is jouwn probleem.. koppakking uitblazen lukt een cup wagen niet eens terwijl het met verlaagde compressies zijn en gevlakte kop + stalen koppaking.. dus wat jij er mee deed weet ik niet.. maar errug goed heb je wel je best gedaan, knap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |