Ik ga jou katers niet betalenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
Tunen is voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten. Kun je het beter gelijk aan mij geven, dan besteed ik het tenminste nog nuttig
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Blij toe dat dat ADHD-konijn m'n collega niet meer isquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Zusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Pics or..quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Das onzin...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom 4 - 1? 4 - 2 - 1 heb je meer aan onderin.
Ja boeiend, heb je al nieuwe foto's van je zusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:22 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Das onzin...
Het komt al eeuwen voor op internet dat 4-1 beter is voor bovenin en 4-2-1 voor onderin...
zonder dat mensen enig bewijs hebben of een technische verklaring....
Vriend van me heeft/had of heeft inmiddels weer een eigen dynobank en zowel auto's (zoals de mijne) met 4-1 en 4-2-1 en nooit enig noemenswaardig verschil kunnen ontdekken...
En over welke toerengebieden hebben we het als we over onderin of bovenin praten...
En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:55 schreef fathank het volgende:
Waar de neuk gaat dat 4-1/4-2-1 geneuzel over? Bij mijn weten is 4-1=3 en 4-1-2=1
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef raulbouli het volgende:
hahahah
nieuwe foto's van me zusje ? welke van de 2.....
Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houden![]()
Dat zijn uitlaatspruitstukken die van 4naar2naar1 buis lopen of van 4naar1
Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:11 schreef Hardrebel het volgende:
Zou hij zichzelf soms te pletter hebben gereden!!
Ga jij ook nog een topic makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:54 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.
wel als het gaat om een Hondaquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:35 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Er is toch niks boeiends aan een hoop roest?
joepieee. ik heb een Megane lip onder de Mera geplaatstquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef raulbouli het volgende:
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb het druk gehad ihihihih
heb wel een leuke update....een voorlip... er zijn der 2 in Nederland en ik heb der 1 van woei woei woei
Het merk is Backyard Special
Net goed! deze is mooierquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef raulbouli het volgende:
Die rommel heb ik kapot gereden tegen een stoeprand
Haha, dat ziet er niet uit man.... ff Gerb bellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef raulbouli het volgende:
@bietelbroeder, alleen voor, maar achter nog steeds niet
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! van jou en je auto vindt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef bietelboer het volgende:
Wat een internet helden hier zeg
Je rijdt in een Civic/Golf en je bent al gelijk een petje, zonder dat iemand je ooit ontmoet heeft.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! een impalaneuker van jou en je auto vindt..
en dat zegt een Volvo rijderquote:
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:14 schreef raulbouli het volgende:
Pff gelukkig hou ik niet van styling... op een goedpassende (veels te dure) voorlip na dan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
precies, de een heeft het, de ander nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat ik dit beantwoorden met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Ik ben mijn auto niet aan het stylen..... en ook niet aan het tjoenenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Ik wil/ga/kan jou zowiezo niet overtuigen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
Logicaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
De eerste heeft een ongespoten bumper, de 3e een ongespoten motorkap. Wat maakt de carbon motorkap geen Sjonnie dan? Zo'n ding kan je ook gewoon spuiten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik dit beantwoorden met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Jepz daar ben ik bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Logica![]()
@ bouli: kwam je ook nog 10-10 naar FS? kan ik eindelijk dat ding eens IRL zien
Sjonniequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:04 schreef fathank het volgende:
Function over fashion. Een carbon motorkap is bedoelt om gewicht te besparen. Vervolgens ga je weer extra gewicht aanbrengen door dat ding van een verflaag te voorzien. Ook al scheelt het bijna niks, het scheelt toch iets. En heel veel kleine beetjes maken een klein beetje veel.
Je kent me geeneensquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kent me geeneens. Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
Die heb ik niet meer haha en hoe wist je datquote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kent me geeneens. Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:41 schreef fathank het volgende:
Enige manier om geen last te hebben van tokkies is jezelf gedragen als een tokkie.
Ik had het eigenlijk meer over mezelf met die Focus.. En je moet KLB-posts niet zo serieus nemenquote:Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer haha en hoe wist je datHeb nu opel astra station
ook grijs
[..]
![]()
![]()
En gespoten is toch mooi man. Denk je dat je van die verf 1k/m p/u minder hard gaat ofzo?
Dat JDMUSAIMPORT geval dingquote:Op maandag 15 september 2008 18:36 schreef raulbouli het volgende:
Die oem, of gewoon een derde remlicht ?
Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken makenquote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef raulbouli het volgende:
neej sorry ik doe niet aan jdm super vet tjoening
Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijnquote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken maken
De kans dat de Coupé ooit af komt is wel heeel kleinquote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijn.
Dat verklaart dus waarom de civic rijders/petjes allemaal zo scheef in de auto zitten!quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Staan je stoelen nou scheef naar elkaar?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sletje, ik heb wat voor je liggen.(in de regen)
Niet mijn probleem tochquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:16 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Vuile hooooer nou moet ik het nog netter maken![]()
Blijft een lelijk hokquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:06 schreef raulbouli het volgende:
Zonder kenteken toch wel beter...
Neen dat is Leiden nietquote:
Dat is toch humor, en normaal gesproken zie je dat ding toch nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.
En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Nouja ik vond deze iig nogal groot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef raulbouli het volgende:
Het was niet in leiden, maar a'dam![]()
[..]
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.![]()
Gewoon een "oem-look" uitlaat.
Dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je wel een goede smaakquote:
Je zou maar dezelfde hebbenquote:
Why on EARTH je stuurbekrachtiging weg..??quote:Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef raulbouli het volgende:
tjoening !
D-riem vervangen, waterpomp, spanningsrol, v-snaar, cam seal en... last but not least... eindelijk verlost van de stuurverkrachtiging![]()
Nieuwe cam seal:
[ afbeelding ]
Powersteering bijna weg:
[ afbeelding ]
Vooral met Parkeren!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef raulbouli het volgende:
Tis niet alleen voor de pktjes, maar vooral voor het stuurgedrag ! Hij stuurt nu veel rustiger bij hogesnelheden, als je nu aan je stuur draait dan gaan de wielen ook meteen mee, ipv 500x het stuur ronddraaienEn Het staat ook een stuk netter onder de kap
![]()
Voornaamste was het verbeterde stuurgedrag !
Hij wil gewoon dikkere armenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |