abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61270392
De straat hierachter is een volksbuurt straat, twee straten van goedkope witte woningen ergens in de jaren 60 denk ik gebouwd om de ''andere mensen'' tussen het normale volk te stoppen zodat wij er last van zouden krijgen (vast en zeker een PVDA idee), leuk hoor, alle straten zijn hier van voor de oorlog en bouwen ze ineens van die ongelofelijk lelijke witte ''sociale'' woningen er midden in, bijna alle herrie komt uit deze twee straten, wat is dat toch met volksbuurt blanken ? waarom moeten die volksbuurt paupers altijd zoveel opzettelijke teringherrie maken, en het trekt ook andere volksbuurt paupers aan gezien er een nieuwe idioot is bijgekomen die eerst twee jaar lang deed over zijn 1 etage woning en nu al jaren bezig is met zijn klote tuin met extreem veel lawaai om te bouwen tot een betonveldje, gelukkig zijn we wel verlost van twee dikke zeugen die bij de eerste lente dag altijd begonnen met keiharde muziek, ramen open en alles elke week tot de laatste dag van de zomer, hallo! niemand hoeft jullie te horen hoor!

ik heb echt een pesthekel aan dat blanke volksbuurt tuig dat elke avond in de snackbar hun zeugvrouwtjes dik zitten te mesten, waarom zijn volksbuurt vrouwen altijd van die vet gemeste zeugen.

sterf

dank u
Ar-Razi (841-926)
-"These billy goats (Prophets) pretend to come with a message from God, all the while exhausting themselves in spouting their lies, and imposing on the masses blind obedience to the "words of the master."
pi_61270416
blankerts
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:09:19 #3
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_61270506
Wie ben jij om daar over te oordelen? Volgens mij heb je niet eens een inkomen?
Of heb je net je eerste jumbo loonstrookje ontvangen dat je jzelf helemaal rijk waant.

Wen er maar aan droeftoeter half nederland woont in zo'n krot.
pi_61270526
Helemaal mee eens. Mensen zouden verboden moeten worden.
pi_61270556
TS IS RACIST, WANT TS HEEFT HET OVER BLANKEN!!!!111

Dad ies needrland koeltoer.
Cool story, Hansel.
pi_61270603
Eens met ts.
pi_61270633
TS is een vluchteling die zijn tijd verdoet in het AZC
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61270695
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:16 schreef behangplakker het volgende:
TS is een vluchteling die zijn tijd verdoet in het AZC
Ar-Razi (841-926)
-"These billy goats (Prophets) pretend to come with a message from God, all the while exhausting themselves in spouting their lies, and imposing on the masses blind obedience to the "words of the master."
pi_61270748
Verder erger ik me aan alle tokkies, overal. Maar TS ondermijnt zichzelf door het over "blanken" te hebben, terwijl het als racistisch wordt gezien als blanken het over "gekleurden" hebben.
Cool story, Hansel.
pi_61270760
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Verder erger ik me aan alle tokkies, overal. Maar TS ondermijnt zichzelf door het over "blanken" te hebben, terwijl het als racistisch wordt gezien als blanken het over "gekleurden" hebben.
Geen zorgen hoor, als je me FP reacties lees zal je zien dat ik een politiek incorrecte blanke ben.
Ar-Razi (841-926)
pi_61270792
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:21 schreef satanshond het volgende:

[..]

Geen zorgen hoor, als je me FP reacties lees zal je zien dat ik een politiek incorrecte blanke ben.
Maar de FP is een andere wereld vergeleken met het forum en die twee horen niet te mixen.
Cool story, Hansel.
pi_61270835
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar de FP is een andere wereld vergeleken met het forum en die twee horen niet te mixen.
Ar-Razi (841-926)
pi_61270836
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

OH NOESS DAN IS TS RACIST !!!!!!!!!!!!1111111111 !11!1 !1 !111!!!BANAANVRAAG
pi_61270863
leuk verhaal, wat ga je er aan doen ?
pi_61270878
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:26 schreef factillusion het volgende:
leuk verhaal, wat ga je er aan doen ?
Volgend jaar verhuizen.
Ar-Razi (841-926)
pi_61270974
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:27 schreef satanshond het volgende:

[..]

Volgend jaar verhuizen.
Ga eens dood
pi_61270993
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:31 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ga eens dood
Ar-Razi (841-926)
pi_61271085
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ohja? Meestal hebben we het toch over zwarten en marrokanen?
  zondag 31 augustus 2008 @ 18:41:28 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61271167
Enige manier om geen last te hebben van tokkies is jezelf gedragen als een tokkie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')