Duitser!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Konijnen raken is ook geen pretje [ afbeelding ].
Jep voor het huis ! Sloten heb ik er nu uitgehaald... dus volgende die het probeerd kan draaien tot dat die een ons weegt.. auto gaat nu alleen nog open met druk op afstandsbediening..quote:Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
WTF. Waar heb je je auto staan dan? Voor het huis?
ook eerste gedachte.. maar voor de rest, hele-hele-maardanookecht-hele mooie, strakke civicquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:21 schreef tevebe het volgende:
Lijkt alsof de achtervelgen iets verder naar buiten mogen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef raulbouli het volgende:
Ik heb dempers die erop berekent zijn idd (Apex X-force schroefset) Camber is idd erg lekker heb ik nu ervaren, achter moet die nog stuk omlaag... interieur gaat er helemaal uit op voorkant na (dus alles vanaf de achterkant van de voorste stoelen) gewichtsbesparing.
Strakke achterklep is vanaf het begin af aan al niet mijn ding geweest, dus die wordt binnenkort eindelijk vervangen door carbon fiber achterklep met originele achter bumper...
andere voorlip is ook onderweg...
En binnenkort maar eens wat motorische upgrades... als eerst zowiezo andere uitlaatlijn... 2,5" heeft dit blok echt nodig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef raulbouli het volgende:
25KG minder, dat is al heel wat !!
hoop ook nog een kilo of 4/5 te winnen door die bittumen matten eruit te slopen..
Dan maar wat meer herrie![]()
Voorzijde van interieur blijft wel gewoon zitten De baas moet nog wel een beetje luxe hebben
Ja dat klopt wel.. maar 4 of 5 kg gaat echt niet zo'n rol spelen hoor,, niet eens een tiende van een secquote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik denk dat je wel meer gewicht bespaart met de bitumen matten eruit bikken.
In de Supra zat er meer dan 10kg (ik meen 13 of 14kg) van die rommel in!
In de MR2 zat er ook al ruim 5kg in.
@ Turquaz52
Waarom niet allebij?
Dan heb je 8/10kg te pakken!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Koppelloze hondablokjes.. elke kilo scheelt voor mijn blok
Ik merk al een goed verschil bij een bijna lege tank en volle tank !
hoe groot is je dan je tank?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:35 schreef raulbouli het volgende:
60KG dan moet ik mijn metalen opschroefpenis thuis laten tijdens de ritjes
Dat mag sowieso welquote:Op donderdag 3 april 2008 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik was ook een beetje te optimistisch
jeweet
![]()
Maar waarom meer herrie voor maar 4/5KG? Ga zelf op dieeet en val gauw 4/5KG af..
Ja, kwam in de buurtquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef bietelboer het volgende:
Waar was je nou gister op zandvoort? je durfde niet hé
post es wat pics mann...quote:Op maandag 14 april 2008 13:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
![]()
Auto is gestript![]()
Volgende keer ik zandvoooort, mits de dinero's het toelaten![]()
Auto staat nu stuk hoger, dus dat moet ook aangepast worden
Hmm, extra plaats voor *uhumm* boodschapen aka kratten bierquote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef raulbouli het volgende:
Andere koplampen doe ik nooit... enige wat er dan gebeurt is slechte pasvorm en kut lichtbeeld
wat pics geschoten van mijn...uhm..."interieur" tis nog vies... erg vies... maar dat komt gelukkig allemaal goed.. ook de bituten moeten eruit worden gehaald, gaatjes dichtlassen etc en schuren en overspuiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochtenquote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Youp het volgende:
2 graden negatief camber voor, zal wel redelijk nerveus rechtuit rijden niet?
Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..quote:Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochten![]()
@turquaaaz: andere koplampen zijn echt allemaal slecht.. allemaal slechte pasvorm.. anders had ik allang mooi setje erin zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 14 april 2008 23:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumperquote:Op maandag 14 april 2008 23:40 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van je
Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdtquote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumper
Als dat wrak van je nog niet weggeroest isquote:Op maandag 14 april 2008 23:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdt
Neuh heb ik pas van het weekend leeggehaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:39 schreef garnage-patrick het volgende:
ej, stond je ook zo met JAF erbij? met die lege achterkant?
zoja, dan heb ik me kop nog in je kofferbak gestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |