Passen die ads zich niet aan op de tekst hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:53 schreef akveor het volgende:
TVP
OT
Ook Goolgle adds hield van het (vorige) Nena Topic:
[ afbeelding ]
Thanks Noekje
Ik heb net ook dat gesprek beluisterd. In drie keer weliswaar, kon het gewoon niet opbrengen om het in 1 keer af te luisteren, Wat een ongelooflijke galbak die vent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu dat 'gesprek' van Amanda en Brian in de chill aan het bekijken/beluisteren. Misselijke kutvent is het toch. En luisteren naar terechte kritiek is al helemaal onbegonnen werk voor hem. Op zeker dat Amanda er al lang een paar te pakken had als er geen camera's waren.
Over naar de orde van de dag ... watskebeurt?
Gewoon luisteren is al moeilijk, voor B&A allebei trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu dat 'gesprek' van Amanda en Brian in de chill aan het bekijken/beluisteren. Misselijke kutvent is het toch. En luisteren naar terechte kritiek is al helemaal onbegonnen werk voor hem. Op zeker dat Amanda er al lang een paar te pakken had als er geen camera's waren.
Over naar de orde van de dag ... watskebeurt?
Dit viel mij een aantal maanden geleden al op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb net ook dat gesprek beluisterd. In drie keer weliswaar, kon het gewoon niet opbrengen om het in 1 keer af te luisteren, Wat een ongelooflijke galbak die vent.
Ik krijg overigens wel het idee dat er een soort therapie is voor Brian en Amanda in het hokje. De manier waarop Amanda probeert om Brian's gedrag aan de kaak te stellen lijkt erg op gesprekken bij relatietherapie. Ook refereert ze een aantal keer aan het feit dat Brian maar 'weer' achter beelden moet terugkijken. Dit zou dus best wel eens vaker gebeurd kunnen zijn.
Maar het blijft een heel eng mannetje die Brian.![]()
Alleen schrijven ze COS verkeerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Passen die ads zich niet aan op de tekst hier?
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest en nep moet het nog worden; Huub en jaap bespraken net een gesprek dat ze achter gehad hebben.
Andere kamp (amanda en Brian) moeten blijkbaar gaan aantonen dat relatie Huub en Claire nep is en zei moeten tegenover gestelde bewijzen.
Redactie?FEBO we zijn niet gek echt iedereen op streams en tv ziet dat het nep is.
Cut de bullshit, red de show en vervang Claire voordat DGK echt is doodgebloed.
Want als ze Claire toneelhaken dan barst het spel opeens los?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest en nep moet het nog worden; Huub en jaap bespraken net een gesprek dat ze achter gehad hebben.
Andere kamp (amanda en Brian) moeten blijkbaar gaan aantonen dat relatie Huub en Claire nep is en zei moeten tegenover gestelde bewijzen.
Redactie?FEBO we zijn niet gek echt iedereen op streams en tv ziet dat het nep is.
Cut de bullshit, red de show en vervang Claire voordat DGK echt is doodgebloed.
Zal een prima meid voor BB zijn, maar niet voor DGK.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussen
Uhmquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Want als ze Claire toneelhaken dan barst het spel opeens los?
Ja! Claire is de rem op de vooruitgang! Als Claire weg is, dan krijgt iedereen weer initiatief voor tien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
* proest * het is wel de waarheid * proest *quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef diedirk het volgende:
[..]
Zal een prima meid voor BB zijn, maar niet voor DGK.
Het demotiveert ook andere bewoners,die denken als zij zich niet hoeft te bewijzen dan wij al helemaal niet meer.
Dus wordt alles passief en gaan ze spelletjes spelen en taarten bakken....
ik denk dat er dan ook niet veel zou veranderen... dan zal het spel in een impasse zitten.... brian en amanda laten elkaar niet los, en ik zie dat bij jaap en huub ook niet gebeuren... anders is een van hen de volgende...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het vervolg daarvan in de chill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Welk gesprek bekijken meerder users van Brian en Amanda? Die van het bord afruimen?
Natuurlijk, dat is het!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Claire is de rem op de vooruitgang! Als Claire weg is, dan krijgt iedereen weer initiatief voor tien.
Jaap gaat weer terroriseren, Brian en Amanda hebben voortaan gesprekken van niveau en kunnen plotsklaps ook luisteren naar elkaar en Huub kan weer de een na de andere hoer neuken zonder relatieproblemen. Wat willen we nog meer?
Dan wordt Claire eruit gestemd en dan komt er niemand meer in en dat zit je alsnog naar een passieve bende te kijken, die hun eigen spel niet eens spelen. Maar goed, ik begrijp dat Claire hier de bron van het kwaad is en dat zij verantwoordelijk is voor het doodbloeden van de kooi is. Ze is ook nog eens levensgevaarlijk, weet je dat. Lieve mensen moet je niet vertrouwen, stenigen moet je ze.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Uhm![]()
Een iets fellere tante als Claire zou de boel zeker doen opfrissen en weer wat stof doen opwaaien
+1quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
Kortom: ik denk dat dat passieve gedoe van lately inherent is aan de (te) lange tijdsduur van DGK, gecombineerd met de verstikkende vinger in de pap van achter.
Ja, heel vaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
vraagje, krijge jullie ook steeds een lege pagina na refresh?
ja hier ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
De bron van het kwaad, das een leukequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het!
Claire, driewerf.
[..]
Dan wordt Claire eruit gestemd en dan komt er niemand meer in en dat zit je alsnog naar een passieve bende te kijken, die hun eigen spel niet eens spelen. Maar goed, ik begrijp dat Claire hier de bron van het kwaad is en dat zij verantwoordelijk is voor het doodbloeden van de kooi is. Ze is ook nog eens levensgevaarlijk, weet je dat. Lieve mensen moet je niet vertrouwen, stenigen moet je ze.![]()
Oh ja, ik vind Claire lief!
Na een refresh, kwam ik 3 keren op de startpagina uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
Layout (bagger) valt heel regelmatig wegquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
Zolang Brian op zijn psp blijft spelen, gitaar blijft spelen, Amanda blijft stijlen, Jaap brieven blijft tikken, Huub bij de piano zit, hoeft Claire nergens heen. Het is waarschijnlijk omdat zij hun sporen al hebben verdiend maar op dit moment levert zij niks meer of minder dan de rest daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
De bron van het kwaad, das een leuke![]()
FEBO beschermt Claire, nogmaals: die russen waren er zodat claire zonder ruzie zou kunnen bashen volgens mij, zelfs dat weigerde ze en Japio nam die taak maar opzich.
Claire kan beter naar het verzorgings tehuis daar mensen helpenlekker taarjes bakken en roken
Wat ze moeten veranderen in de stemmingen zijn: niet unaniem iemand erin of eruit stemmen, maar de meeste stemmen gelden, klaar; dat brengt denk ik de nodige veranderingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Zolang Brian op zijn psp blijft spelen, gitaar blijft spelen, Amanda blijft stijlen, Jaap brieven blijft tikken, Huub bij de piano zit, hoeft Claire nergens heen. Het is waarschijnlijk omdat zij hun sporen al hebben verdiend maar op dit moment levert zij niks meer of minder dan de rest daar.
Ik krijg het idee dat ze allemaal een beetje rustig gehouden worden op dit moment. Claire laat niks doodbloeden maar ik denk dat de redactie bezig is met het einde in te luiden. Ver gezocht misschien maar iets zegt me, dat het niet zo gek lang meer duurt.
Zou mooi zijn, maar dat zullen ze in dit stadium helaas nooit doen, puur omdat dan Amanda en Brian het onderspit delven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef neo567 het volgende:
Wat ze moeten veranderen in de stemmingen zijn: niet unaniem iemand erin of eruit stemmen, maar de meeste stemmen gelden, klaar; dat brengt denk ik de nodige veranderingen![]()
Gast spelers stemrecht geven ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar dat zullen ze in dit stadium helaas nooit doen, puur omdat dan Amanda en Brian het onderspit delven.
Dat zou in de setting van nu niets uitmaken. Maar Luc en Selene kunnen natuurlijk altijd terugkomen. Net als de Bolsjewieken!quote:
Dan zou dat op dit moment alleen Mike zijn die stemrecht krijgt. Eric niet want die zorgt dan voor een meerderheid en dat moeten ze niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gast spelers stemrecht geven ofzo
Precies de komst van Claire heeft dat er duimendik opgelegdquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou dat op dit moment alleen Mike zijn die stemrecht krijgt. Eric niet want die zorgt dan voor een meerderheid en dat moeten ze niet hebben natuurlijk.
'Mike, omdat jij het zonder Dilana moet stellen mag jij voor deze ene keer meestemmen!'
Het spel is allang geen spel meer.
Ja!!! Jottumquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:56 schreef noekje het volgende:
Oh, Carlos is er!
Alleen als er wifi in de buurt is zou het mogelijk kunnen zijn, maar lijkt me sterk dat FEBO daar geen stokje voor steekt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2 verbinding met het internet hebben?
Je kan met een PSP2 op internet! Duss.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2 verbinding met het internet hebben?
@Noekje ik zocht je in de FB, ik heb een vraagje.
Ik denk dat er maar weinig users zijn die het daar niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussen
Dit staat er op FOK!.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2
verbinding met het internet hebben?
(Bedankt Neo567 voor antwoord te geven hieronder.)
Maar ook draadloos?
Ze is een * normaal* persoon en die horen niet in de kooi! Want dan zou de kooi erg saai zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig users zijn die het daar niet mee eens zijn.
Iedereen ziet dat zij geen gouden kooi materiaal is. Lief, nietszeggend meisje, maar geen aktiemaker of relzoeker.
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is een * normaal* persoon en die horen niet in de kooi! Want dan zou de kooi erg saai zijn
Dennis was allesbehalve normaal.!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef diedirk het volgende:
[..]
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .
Maar dat gebeurt met Claire ook niet.
Dennix "normaal"???? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef diedirk het volgende:
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .
Maar dat gebeurt met Claire ook niet.
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehadquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis was allesbehalve normaal.!
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei diequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Hij had wel een knallende exit als wraak maar dat was opgehoopte woede enzo van het sarren wat ik tegen claire mis.
Ja, hij hoopte teveel op Nadia, zoals Claire op Huub rekent (lees (s)lijmt als een klein kind bij pappie)quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Enne Huub is veel en veel arroganter als Dennix ooit is geweest, met z'n uitspraak van:quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Net als met die roos bij Dimitri toch!? Was ook al een stukje darkside, zeker wetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?
Alsje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
Wie heeft er clipje met de befaamde uitspraak "Framboos?" en Jaap verkleed als nadia?
Geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=mzBLpLaIOgg
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Dit staat er op FOK!.![]()
[PSP] Internet op PSP via WiFi laptop
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87Uquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.
weet jij misschien ook waar het filmpje te vinden is van Huub tussen de benen van Amanda?
Dit heb ik ook live gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87U
Ik zat achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je 'live'?
Kijk ... nu wordt het interessant. Waarom? En klap eens uit den school!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Dementor het volgende:
Ik zat achter.
Vertel.quote:
Ik zit er nu ook naar te kijken, wat is het toch een walgelijk ventjequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Er is nog een ander filmpje, daar zie je Huub op Amanda liggen, een ander camerastandpunt dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vertel niets door, hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Ik sta onder contract dus ik mag niet teveel zeggen
Klopt dat hebben ze in de uitzending gebruikt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is nog een ander filmpje, daar zie je Huub op Amanda liggen, een ander camerastandpunt dus.
testje of je weet waarom redacteur Frans is vertrokken....?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt dat hebben ze in de uitzending gebruikt.
Whoa, dat had ik nog niet eens gezien! Opvallend dat Brian altijd de grootste huilie is als er iets gebeurd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:56 schreef Scandalous het volgende:
Whoa, dat had ik nog niet eens gezien! Opvallend dat Brian altijd de grootste huilie is als er iets gebeurd.Wat een idioot! En dat dit allemaal zonder SL te zien was
sorry, er gaat even een wereld voor me open
Holy shit, wat is DAT.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Gaat 'm niet worden, haar tetten vliegen er bij elke beweging uit.
[ afbeelding ]
DE oplossing.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:11 schreef mootie het volgende:
Ooooooh mooi, ze doet er een enoooooorme witte bh onder.
Prachtig plaatje! Niets meer aan doen!quote:
Amanda doet 'eroties' paaldansen, Sylvia deed pole fitness , begrijp ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
Syl kon toch ook gewoon paaldansen met lange broek? Waarom is het voor Amanda dan onmogelijk om in de paal te blijven hangen tenzij ze een miniscuul broekje aanheeft?
Je bedoeld siliconezakken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Gaat 'm niet worden, haar tetten vliegen er bij elke beweging uit.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Syl wat soepeler is dan Amanda en zeker meer kracht heeft in haar armen. Amanda is een boerin vergeleken bij Syl.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
Syl kon toch ook gewoon paaldansen met lange broek? Waarom is het voor Amanda dan onmogelijk om in de paal te blijven hangen tenzij ze een miniscuul broekje aanheeft?
Maar de verklaring van Amanda is steeds dat ze geen grip heeft met een lange broek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Amanda doet 'eroties' paaldansen, Sylvia deed pole fitness , begrijp ik.
Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
Maar de verklaring van Amanda is steeds dat ze geen grip heeft met een lange broek.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?
Waarom hoor ik nu een ontzettend ranzig slurpgeluid in mijn hoofd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:26 schreef mootie het volgende:
Zegt Huub nu dat zodra het huis vrijkomt, de boetes vervallen?
Ik krijg een image in m'n hoofd van een inktvis met zuignaparmen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Waarom hoor ik nu een ontzettend ranzig slurpgeluid in mijn hoofd?
Gadverdegadver.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
Dat was ook min of meer wat zich in mijn hoofd afspeelde, maar dan zonder armen als het ware.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg een image in m'n hoofd van een inktvis met zuignaparmen.
Yep, dat heeft hij al vaker gezegd....... daarom wil hij ook dat het spel nog even duurtquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:26 schreef mootie het volgende:
Zegt Huub nu dat zodra het huis vrijkomt, de boetes vervallen?
Het klonk inderdaad niet alsof hij het zelf verzonnen had, of dat hij het een geweldig plan vond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Til dat hij Hedda heeft uitgenodigd en trekt een raar gezicht, iets van......tsja, ik kon bijna niet anders.
Dit sluit wel aan op het filmpje van Huub achter de piano waarin hij zegt dat het mooi in de verhaallijn past.
Vreselijk die dikke vinger in de pap van de FEBO.
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeftquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Til dat hij Hedda heeft uitgenodigd en trekt een raar gezicht, iets van......tsja, ik kon bijna niet anders.
Dit sluit wel aan op het filmpje van Huub achter de piano waarin hij zegt dat het mooi in de verhaallijn past.
Vreselijk die dikke vinger in de pap van de FEBO.
Ik neem aan dat je het filmpje gezien hebt. Huub kent het klappen van de zweep en weet heel goed hoe hij in de uitzendingen neergezet wordt. Dat is denk ik een van de redenen dat Huub de laatste tijd zo depri is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeft
Amanda krijgt weer zangles, hiep hoi.quote:
Brian&Amanda komen naar je toe deze zomer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Lobasca het volgende:
degene die de 'jongens' boekt vindt het een heel leuk plan (zingen del)
Jaag je me nu het oerwoud in?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian&Amanda komen naar je toe deze zomer.
Als ze er niet optreden ben ik iig daar te vinden.quote:
Joh..die lui achtervolgen je, wanneer ze dat kot uit zijn.. Op het witte doek..als kunst aan de muur, plaatjes op de radio..etc etcquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze er niet optreden ben ik iig daar te vinden.
Huub geniet echt van zijn gesprek met Til, doet hem altijd goed.
Brian was net aan het sporten en wil een beetje bijtrekken na alle drukte van wekenlang trainingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer in zijn nest zeker??
Hij was of is volgens mij op Amanda aan het wachten zodat ze samen kunnen douchen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer in zijn nest zeker??
Ze wist gisteren al dat ze zangles had.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was of is volgens mij op Amanda aan het wachten zodat ze samen kunnen douchen.
B heeft net gesport en A gedanst....alleen nu komt die zangles er tussendoor (die niet op het rooster stond volgens mij) Dus geen idee wat het plan nu is.![]()
Of hij rust/slaapt/PSP't tot Amanda klaar is met zingen, of hij is toch maar alleen gaan douche.
Ben je gek, zodra het programma afgelopen is horen we never nooit meer iets van die 2. Hooguit een bericht in de Televaag dat een Brotha van Bonaire zijn siliconesnol in elkaar heeft geslagen omdat ze zijn bord niet op wilde ruimen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
en ik herinner me ook nog iets met stichting Aap, oerwoud wordt úm ook niet![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, zodra het programma afgelopen is horen we never nooit meer iets van die 2. Hooguit een bericht in de Televaag dat een Brotha van Bonaire zijn siliconesnol in elkaar heeft geslagen.
quote:Terwijl Tilly nog met Huubs nagels bezig is, komt de volgende bezoeker al de Villa binnen. Rob komt Amanda zangles geven en enthousiast vertelt de Amsterdamse dat ze de manager van Brian en Jaap heeft laten weten dat zij ook wel een single wil opnemen. “Ik kan wel een beetje zingen, dus dat wil ik wel laten horen”, zegt ze tegen Rob die het wel ziet zitten. Ze laat ook het nummer ‘Laat me vrij’ van ex-Miljonair Dennis horen. “Leuke plaat”, is de reactie van de zangleraar en hij springt achter de piano. De les gaat nu echt beginnen, misschien heeft Rob wel wat ideetjes voor Amanda's aankomende zangcarrière.
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef petraa het volgende:
Er wordt werkelijk van alles geregeld om de kindjes van God bezig te houden, maar Huub, Jaap en Claire zie je werkelijk helemaal niets doen!
Ik krijg daar zoquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:52 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Amanda er erg armoedig uitzien vandaag!
Ik kan hier zo niet goed van worden, stelletje klootzakken achter. Ze heeft dit al aangegeven toen ze binnenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.
Meestal ziet ze er ordinair uit,quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag?
Rob zegt dat ze moet zingen alsof ze straalbezopen is, misschien ligt het daaraan.
Zingt ze iets van Bonnie St. Claire?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
Rob zegt dat ze moet zingen alsof ze straalbezopen is, misschien ligt het daaraan.
Er was niks negatiefs van te zeggen dus dan negeert ze het.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Het leuke gesprek tussen Huub en Til is niet interessant voor PoekieRoekie. Van het dansen stapt ze over naar de zangles van het prinsesje.
[..]
Ging ze maar eens buitenspelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
Zingt ze iets van Bonnie St. Claire?
Goh, wanner zou Huub beginnen met zijn motorrijbewijs?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Skattie, je kunt VV vergelijken met de reguliere, Huub is de Kutkabouter, Brian en Amanda zijn het zout der aarde.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:04 schreef petraa het volgende:
Het verschil qua toon, qua schrijven!![]()
Ik kijk bijna nooit de reguliere maar er staat volgens mij wel een fiilmpje op DGK site van zijn "stageweek".quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie Mike daar weer nutteloos zijn..uhh..weet iemand of er ooit iets in de reguliere, van zijn 'werkweek' is uitgezonden?
Klodder Jaap kan van zijn ''luie donder'' af komen wat hij wil, maar hij bepaalt niet wat er op de tv gaat komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zei gisteren dat hij regelmatig bij de buren navraagt of hij het nog wel goed doet, en dat hij elke keer wordt gerustgesteld. Daarnet zei hij weer zoiets.
Maar dat betekent toch gewoon alleen maar dat ze hem niet nodig hebben voor de tv-uitzendingen? En daarom staat hij toch zo laag in de poll?
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen, en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
jup huub is weer vreselijk zieligquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeft
okeequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit de reguliere maar er staat volgens mij wel een fiilmpje op DGK site van zijn "stageweek".
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie Mike daar weer nutteloos zijn..uhh..weet iemand of er ooit iets in de reguliere, van zijn 'werkweek' is uitgezonden?
herstel.hij speelt een potje schaak met jaap
Het zou ook niet erg zijn, maar dan moet het wel eerlijk verdeeld worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jup huub is weer vreselijk zielig
maar om huub zelluf maar ff te quoten
als het je niet bevalt ga je maar naar huis
Jaap weet gewoon dat hij weinig tv momenten heeft en daarom laag scoort in de PoPo. Het interesseert hem geen bal dus kan ik alleen maar concluderen dat hij een deal heeft met de FEBO, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen, en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
Jaap gaat er niet uit, claire gaat als eerst.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weet gewoon dat hij weinig tv momenten heeft en daarom laag scoort in de PoPo. Het interesseert hem geen bal dus kan ik alleen maar concluderen dat hij een deal heeft met de FEBO, iets anders kan ik er niet van maken.
Jij maakt van commentaar leveren op wat hier geschreven wordt, je levensdoel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?
Oeh, denk aan je zwijgplicht hè?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat er niet uit, claire gaat als eerst.
Dat is zo afgesproken.
* Dementor klapt.
Tot voor een week of drie terug probeerde hij dat wel te doen, door zich in elk potentieel tv-moment van een ander te wringen. Dat doet hij niet meer, hij doet eigenlijk helemaal niets meer en krijgt te horen dat dat goed is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Klodder Jaap kan van zijn ''luie donder'' af komen wat hij wil, maar hij bepaalt niet wat er op de tv gaat komen.
In bad, massage, piano spelen, dineren, cake bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
Huub gaat iets leuks doen straks met Claire?
Held Huub, er moet wel eerst alcohol in gegooid worden anders werkt hij niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?
toneelhaak dreigt...?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, denk aan je zwijgplicht hè?
Staat ze ergens op een podium dan.quote:
Die twee maloten zijn helaas voor huup de hoofdrolspelers in een soap die dagelijks 500 000 kijkers trektquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou ook niet erg zijn, maar dan moet het wel eerlijk verdeeld worden.
Huub is gewoon de pispaal van de redactie, en niet eventjes, maar constant. Dat wordt strontvervelend.
Pak die twee ratten eens aan. Maar ja, dan komt de maffiafamilie langs hé? Dat durft Flens niet aan.
Ja, en wie denk je dat er dan zouden gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou een videoboodschap van Jan-Willem op Bonaire wel leuk vinden.
Misschien kunnen er er ook wel een stemming aan vast koppelen, 2 miljonairs mogen daar 5 dagen heen ofzo.
Laat me raden......een fan van Amanda?quote:
Script is dat Claire en huub als een geloofwaardige relatie moet gaan overkomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
Huub gaat iets leuks doen straks met Claire?
Ze is zelf weggegaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef blomst het volgende:
Waarom is sharon ontslagen?
En dat weet hij zelf ook, duidelijk dus waar hij mee bezig is.. Thanx.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
Claire is commercieel totaal niet interessant, Jaap wel.
Desiiquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef Dementor het volgende:
FOk werd weer genoemd, users Alex en Daisy (sp?) worden bedankt
En terecht hoe kun je iemand nu belonen ,met cursus als ze niks doet en nergens op reageert.quote:
tussen het werk door vermaak ik me hier prima door af en toe een niet nowlive achtige post te postenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij maakt van commentaar leveren op wat hier geschreven wordt, je levensdoel?
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Die twee maloten zijn helaas voor huup de hoofdrolspelers in een soap die dagelijks 500 000 kijkers trekt
zijn glorie dagen zijn voorbij
hij doet het gewoon niet zo goed op tv(hij wil niet voor niets achter de schermen werken)
en over maffia
doe niet zo raar
Een miljardair chanteer je niet
nope Flens maakt zich alleen druk om de kijkcijfers en daar blijkt ze toch wel wat van te snappen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
tussen het werk door vermaak ik me hier prima door af en toe een niet nowlive achtige post te posten
Zou Claire het ook door hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:51 schreef diedirk het volgende:
[..]
Script is dat Claire en huub als een geloofwaardige relatie moet gaan overkomen.
Dat was het script zei Huub vanochtend tegen jaap
Weet niet wie daar scriptschrijver is maar echt iedereen heeft door dat het zo nep is als wat.
Dan zit het hem behoorlijk dwars.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Disana het volgende:
Dat treiteren van Brian is niet eens zo heel veel minder erg dan zijn dreigen. Hij blijft maar spotten met Amanda's klacht van gisteren over de toon die hij soms aanslaat.
Ja okee, da's voor ons de leuke kant ervan. Maar bij mij moet je zoiets niet flikken, dat constante 'grappige' geëtter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zit het hem behoorlijk dwars.
Hallootjes, vergeet niet de verhalen rond de ontvoering van JdM junior maar dat is OT.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.
@Disana dit kan je eventueel plaatsen in Spel-info topic van Jaap,quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zei gisteren dat hij regelmatig bij de buren navraagt
of hij het nog wel goed doet, en dat hij elke keer wordt
gerustgesteld. Daarnet zei hij weer zoiets.
Maar dat betekent toch gewoon alleen maar dat ze hem niet
nodig hebben voor de tv-uitzendingen?
En daarom staat hij toch zo laag in de poll?
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen,
en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
Maar hij zal toch wel meer weten dan wij. En bovendien dachten mensen hier dat hij er ook goede redenen voor heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Disana dit kan je eventueel plaatsen in Spel-info topic van Jaap,
8 maart vertrekt Jaap voor 8 uren naar buiten en wil vooral veel
op het internet rondlezen en kijken.
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
[..]
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.
Nee ? Hij zegt gewoon:" wahbahwah da Jaap bakawhh awohie me Claire e davahhbah da bababahh"quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef Lobasca het volgende:
Ik versta weer geen ruk van Mike..
Verdomme, je gaat toch niet aan de haal met mijn cunning plan om eens even lekker wat geld van Mikey af te troggelen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomen
da's logischquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De redactie laat heden Jaap als figurant mee figureren in deze tv-soap.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Maar hij zal toch wel meer weten dan wij. En bovendien dachten mensen hier dat hij er ook goede redenen voor heeft.
Die neemt zo een 'bijbaantje' als 'koerier' om je te kunnen betalen idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomme, je gaat toch niet aan de haal met mijn cunning plan om eens even lekker wat geld van Mikey af te troggelen?
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel. Kan Jaap het zich werkelijk permitteren om zo in de schaduw van de anderen te staan en zo laag te scoren in de populariteitspoll.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De redactie laat heden Jaap als figurant mee figureren in deze tv-soap.
Amanda staat op plaats 2 in de popi, die heeft blijkbaar veel harten
gewonnen door telefoontje met haar zusje, hondje overleden etc.....
Owkeeeeeeeeeeeej! Laat hem dan maar lekker blijven, ik voorzie spraakmakende tv!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ? Hij zegt gewoon:" wahbahwah da Jaap bakawhh awohie me Claire e davahhbah da bababahh"
De rest moet denken dat Claire op de bank zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef Rotterdammert het volgende:
ze waren toch van plan amanda op de bank te zetten?
Voor zolang als dat nog duurt, dat plan zal ook wel gelekt gaan worden via de FEBO.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik geloof dat Brian denkt dat H en J Claire op de stoel zetten om haar schrik aan te jagen.
Dat was toch ook de bedoeling van Held Huub en Klodder Jaap?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik geloof dat Brian denkt dat H en J Claire op de stoel zetten om haar schrik aan te jagen.
Dat toontje dan ook van Brianquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian behandelen Mike als een soort bediende. Zijn informatie komt hen toe.
Yepquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling van Held Huub en Klodder Jaap?
Ja, allebei. Het valt me nog mee dat Mikey niet moest knielen voor de bank waarop ze audientie hielden.quote:
Don't worry, Jezus-Multitalent-Christus zal binnenkort wel een cursusquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Elke vieze vuile gore stink junk is gewend om zich onderdanig te gedragen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef mootie het volgende:
Mikey mag weer oprotten nadat hij verslag heeft gedaan.
Verhip, dat haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er ook lekker uit, ongekamde pruik, geen make-up, nog steeds in sportkleding.
Ziet er toch gewoon vies uit? Ongewassen en eeew! Zonder make-up is haar huid ook een beetje grijzig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verhip, dat haarNog niet in de spiegel gekeken zeker?!
![]()
Dat haar Meester haar nog niet terecht heeft gewezen
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qjUx6vHPjSQ
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.
In 2002 werd zijn vermogen geschat op 350 miljoen euro. Iedereen is te chanteren, je hebt alleen geld nodig of vindt jij 350 miljoen euro niet genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Endstra was geen miljardair
schat dat sjonnie minimaal 2 miljard waard is
die koopt desnoods het serbische leger als je hem of z'n familie lastig valt
btw
endstra vond het gewoon leuk om crimineeltje te spelen
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over is
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.
echt smeric!quote:
Totaalplaatje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
Plakpruik meets goor haar.
Vies mens is het toch ook. Te ranzig voor woorden om Frans Bauer even totaal uit de context te quoten.
dus dat bedoelt ze met carriëre?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.
het valt bij haar wel op, als ze weer met ontblootte skippyballen loopt te paraderen, dat haar huid in het gezicht, lichter is dan de rest van het lichaamquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ziet er toch gewoon vies uit? Ongewassen en eeew! Zonder make-up is haar huid ook een beetje grijzig.
Ah, ze haalt met haar vingers even een paar knopen uit het touw.
Kijk nou dat haar tijdens het dansenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het valt bij haar wel op, als ze weer met ontblootte skippyballen loopt te paraderen, dat haar huid in het gezicht, lichter is dan de rest van het lichaam
Dat ze het zelf niet in de gaten heeft verbaast me niks. Wat me wel verbaast is dat niemand haar daar op aanspreekt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat een puinhoofd.
En dat heeft dat smerig snolletje zelf niet in de gaten?
Ik vlucht nu ff de deur uit, maar verheug me nu al op het teruglezen van jullie prachtige commentarenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk nou dat haar tijdens het dansen![]()
(sorry dat ik er over blijf doorgaan, het is gewoon zo grappig, Amanda vertelde net nog dat ijdelheid haar grootste zonde was)
simpel als jij minimaal 200 miljoen tot je beschiking heb om je chanteur te grazen te nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef Borga het volgende:
[..]
In 2002 werd zijn vermogen geschat op 350 miljoen euro. Iedereen is te chanteren, je hebt alleen geld nodig of vindt jij 350 miljoen euro niet genoeg
De buren kunnen haar er toch wel op aanspreken? Maar misschien is dat al net zo'n ranzig zootje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze het zelf niet in de gaten heeft verbaast me niks. Wat me wel verbaast is dat niemand haar daar op aanspreekt.
Zal wel niet mogen, kan toch niet anders?
Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef mootie het volgende:
Aha, Brian gaat nu even voordoen hoe het dansje van Amanda moet. Onze alleskunner
Hij heeft nog even een aanvulling op de choreografie.
Wat een sukkel is het toch ook.. Die gozer heeft straks buiten de kooi een serieus probleem met z'n 'overal verstand van hebben' houding.. Niemand die dan meer naar 'm luistert..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef mootie het volgende:
Aha, Brian gaat nu even voordoen hoe het dansje van Amanda moet. Onze alleskunner
Hij heeft nog even een aanvulling op de choreografie.
Brian: Ik kan ook echt alles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
'Doe het nu met pit maar zonder angst.'
In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevensquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel als jij minimaal 200 miljoen tot je beschiking heb om je chanteur te grazen te nemen
blijven er weinig chanteurs over
200 miljoen schijntje voor onze sjonnie
btw
als je een beetje verdiept in de materie weet je dat "top" criminelen zich verre houden van high profile zaken en figuren
holleder heeft die fout 1 keer gemaakt en daar van geleerd
btw
endstra is rijk geworden door het wiwassen van geld voor oa holleder
dus de vergelijking sjonnie en endstra ???
Hij is ook een latente homoquote:
Het wordt al onaardiger. 'Wat heb je niet begrepen van toeffffffff.'quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian: Ik kan ook echt alles.
Alsof ik naar het schrijven van "Girltalk" luister.
Dit lijkt weer de goede kant op te gaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Het wordt al onaardiger. 'Wat heb je niet begrepen van toeffffffff.'
'Je moet niet zo... Ja, luister, je moet...'quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit lijkt weer de goede kant op te gaan.
De meester kijkt naar zijn gewillige leerling.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
'Je moet niet zo... Ja, luister, je moet...'
Welnee......... gewoon 5 minuten gratis bellen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Dat mag allemaal, geen CC ofzo?
ja en Brian krijgt ff info dat hij moet oppassen voor Eric..... want die krijgt alles door via een forum (FOK rulezzzquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee......... gewoon 5 minuten gratis bellen.
Niet te filmen alweer niet betalen wat doen we eigenkijk nog met die contact punten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
Ah weer een gratis telefoontje.
holleder belde ze keurig opquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Borga het volgende:
[..]
In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevens![]()
Jij weet niet hoe je iemand moet chanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |