Ja, allebei. Het valt me nog mee dat Mikey niet moest knielen voor de bank waarop ze audientie hielden.quote:
Don't worry, Jezus-Multitalent-Christus zal binnenkort wel een cursusquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
[..]
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.
Elke vieze vuile gore stink junk is gewend om zich onderdanig te gedragen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef mootie het volgende:
Mikey mag weer oprotten nadat hij verslag heeft gedaan.
Verhip, dat haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er ook lekker uit, ongekamde pruik, geen make-up, nog steeds in sportkleding.
Ziet er toch gewoon vies uit? Ongewassen en eeew! Zonder make-up is haar huid ook een beetje grijzig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verhip, dat haarNog niet in de spiegel gekeken zeker?!
![]()
Dat haar Meester haar nog niet terecht heeft gewezen
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qjUx6vHPjSQ
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.
In 2002 werd zijn vermogen geschat op 350 miljoen euro. Iedereen is te chanteren, je hebt alleen geld nodig of vindt jij 350 miljoen euro niet genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Endstra was geen miljardair
schat dat sjonnie minimaal 2 miljard waard is
die koopt desnoods het serbische leger als je hem of z'n familie lastig valt
btw
endstra vond het gewoon leuk om crimineeltje te spelen
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over is
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.
echt smeric!quote:
Totaalplaatje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
Plakpruik meets goor haar.
Vies mens is het toch ook. Te ranzig voor woorden om Frans Bauer even totaal uit de context te quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |