@Disana dit kan je eventueel plaatsen in Spel-info topic van Jaap,quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zei gisteren dat hij regelmatig bij de buren navraagt
of hij het nog wel goed doet, en dat hij elke keer wordt
gerustgesteld. Daarnet zei hij weer zoiets.
Maar dat betekent toch gewoon alleen maar dat ze hem niet
nodig hebben voor de tv-uitzendingen?
En daarom staat hij toch zo laag in de poll?
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen,
en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
Maar hij zal toch wel meer weten dan wij. En bovendien dachten mensen hier dat hij er ook goede redenen voor heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Disana dit kan je eventueel plaatsen in Spel-info topic van Jaap,
8 maart vertrekt Jaap voor 8 uren naar buiten en wil vooral veel
op het internet rondlezen en kijken.
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
[..]
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.
Nee ? Hij zegt gewoon:" wahbahwah da Jaap bakawhh awohie me Claire e davahhbah da bababahh"quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef Lobasca het volgende:
Ik versta weer geen ruk van Mike..
Verdomme, je gaat toch niet aan de haal met mijn cunning plan om eens even lekker wat geld van Mikey af te troggelen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker om iemand te chanteren die leeft van een minimum inkomen
da's logischquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De redactie laat heden Jaap als figurant mee figureren in deze tv-soap.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Maar hij zal toch wel meer weten dan wij. En bovendien dachten mensen hier dat hij er ook goede redenen voor heeft.
Die neemt zo een 'bijbaantje' als 'koerier' om je te kunnen betalen idd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomme, je gaat toch niet aan de haal met mijn cunning plan om eens even lekker wat geld van Mikey af te troggelen?
Ja, dat is eigenlijk wat ik bedoel. Kan Jaap het zich werkelijk permitteren om zo in de schaduw van de anderen te staan en zo laag te scoren in de populariteitspoll.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De redactie laat heden Jaap als figurant mee figureren in deze tv-soap.
Amanda staat op plaats 2 in de popi, die heeft blijkbaar veel harten
gewonnen door telefoontje met haar zusje, hondje overleden etc.....
Owkeeeeeeeeeeeej! Laat hem dan maar lekker blijven, ik voorzie spraakmakende tv!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ? Hij zegt gewoon:" wahbahwah da Jaap bakawhh awohie me Claire e davahhbah da bababahh"
De rest moet denken dat Claire op de bank zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef Rotterdammert het volgende:
ze waren toch van plan amanda op de bank te zetten?
Voor zolang als dat nog duurt, dat plan zal ook wel gelekt gaan worden via de FEBO.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik geloof dat Brian denkt dat H en J Claire op de stoel zetten om haar schrik aan te jagen.
Dat was toch ook de bedoeling van Held Huub en Klodder Jaap?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik geloof dat Brian denkt dat H en J Claire op de stoel zetten om haar schrik aan te jagen.
Dat toontje dan ook van Brianquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian behandelen Mike als een soort bediende. Zijn informatie komt hen toe.
Yepquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling van Held Huub en Klodder Jaap?
Ja, allebei. Het valt me nog mee dat Mikey niet moest knielen voor de bank waarop ze audientie hielden.quote:
Don't worry, Jezus-Multitalent-Christus zal binnenkort wel een cursusquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Borga het volgende:
[..]
''Een miljardair chanteer je niet''. Vertel dat maar eens tegen de weduwe Endstra.
Elke vieze vuile gore stink junk is gewend om zich onderdanig te gedragen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef mootie het volgende:
Mikey mag weer oprotten nadat hij verslag heeft gedaan.
Verhip, dat haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er ook lekker uit, ongekamde pruik, geen make-up, nog steeds in sportkleding.
Ziet er toch gewoon vies uit? Ongewassen en eeew! Zonder make-up is haar huid ook een beetje grijzig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verhip, dat haarNog niet in de spiegel gekeken zeker?!
![]()
Dat haar Meester haar nog niet terecht heeft gewezen
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qjUx6vHPjSQ
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over isquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Totaal verspild aan dat smakeloze plebs.
In 2002 werd zijn vermogen geschat op 350 miljoen euro. Iedereen is te chanteren, je hebt alleen geld nodig of vindt jij 350 miljoen euro niet genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Endstra was geen miljardair
schat dat sjonnie minimaal 2 miljard waard is
die koopt desnoods het serbische leger als je hem of z'n familie lastig valt
btw
endstra vond het gewoon leuk om crimineeltje te spelen
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of die relatie stand houdt als DGK over is
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.
echt smeric!quote:
Totaalplaatje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
Plakpruik meets goor haar.
Vies mens is het toch ook. Te ranzig voor woorden om Frans Bauer even totaal uit de context te quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |