Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
Maar de verklaring van Amanda is steeds dat ze geen grip heeft met een lange broek.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?
Waarom hoor ik nu een ontzettend ranzig slurpgeluid in mijn hoofd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is ze in de veronderstelling dat ze de paal moet vastgrijpen met haar schaamlippen?
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:26 schreef mootie het volgende:
Zegt Huub nu dat zodra het huis vrijkomt, de boetes vervallen?
Ik krijg een image in m'n hoofd van een inktvis met zuignaparmen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef mootie het volgende:
Waarom hoor ik nu een ontzettend ranzig slurpgeluid in mijn hoofd?
Gadverdegadver.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
Dat was ook min of meer wat zich in mijn hoofd afspeelde, maar dan zonder armen als het ware.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg een image in m'n hoofd van een inktvis met zuignaparmen.
Yep, dat heeft hij al vaker gezegd....... daarom wil hij ook dat het spel nog even duurtquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:26 schreef mootie het volgende:
Zegt Huub nu dat zodra het huis vrijkomt, de boetes vervallen?
Het klonk inderdaad niet alsof hij het zelf verzonnen had, of dat hij het een geweldig plan vond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Til dat hij Hedda heeft uitgenodigd en trekt een raar gezicht, iets van......tsja, ik kon bijna niet anders.
Dit sluit wel aan op het filmpje van Huub achter de piano waarin hij zegt dat het mooi in de verhaallijn past.
Vreselijk die dikke vinger in de pap van de FEBO.
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeftquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Til dat hij Hedda heeft uitgenodigd en trekt een raar gezicht, iets van......tsja, ik kon bijna niet anders.
Dit sluit wel aan op het filmpje van Huub achter de piano waarin hij zegt dat het mooi in de verhaallijn past.
Vreselijk die dikke vinger in de pap van de FEBO.
Ik neem aan dat je het filmpje gezien hebt. Huub kent het klappen van de zweep en weet heel goed hoe hij in de uitzendingen neergezet wordt. Dat is denk ik een van de redenen dat Huub de laatste tijd zo depri is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef mazaru het volgende:
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeft
Amanda krijgt weer zangles, hiep hoi.quote:
Brian&Amanda komen naar je toe deze zomer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Lobasca het volgende:
degene die de 'jongens' boekt vindt het een heel leuk plan (zingen del)
Jaag je me nu het oerwoud in?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian&Amanda komen naar je toe deze zomer.
Als ze er niet optreden ben ik iig daar te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |