Passen die ads zich niet aan op de tekst hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:53 schreef akveor het volgende:
TVP
OT
Ook Goolgle adds hield van het (vorige) Nena Topic:
[ afbeelding ]
Thanks Noekje
Ik heb net ook dat gesprek beluisterd. In drie keer weliswaar, kon het gewoon niet opbrengen om het in 1 keer af te luisteren, Wat een ongelooflijke galbak die vent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu dat 'gesprek' van Amanda en Brian in de chill aan het bekijken/beluisteren. Misselijke kutvent is het toch. En luisteren naar terechte kritiek is al helemaal onbegonnen werk voor hem. Op zeker dat Amanda er al lang een paar te pakken had als er geen camera's waren.
Over naar de orde van de dag ... watskebeurt?
Gewoon luisteren is al moeilijk, voor B&A allebei trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu dat 'gesprek' van Amanda en Brian in de chill aan het bekijken/beluisteren. Misselijke kutvent is het toch. En luisteren naar terechte kritiek is al helemaal onbegonnen werk voor hem. Op zeker dat Amanda er al lang een paar te pakken had als er geen camera's waren.
Over naar de orde van de dag ... watskebeurt?
Dit viel mij een aantal maanden geleden al op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb net ook dat gesprek beluisterd. In drie keer weliswaar, kon het gewoon niet opbrengen om het in 1 keer af te luisteren, Wat een ongelooflijke galbak die vent.
Ik krijg overigens wel het idee dat er een soort therapie is voor Brian en Amanda in het hokje. De manier waarop Amanda probeert om Brian's gedrag aan de kaak te stellen lijkt erg op gesprekken bij relatietherapie. Ook refereert ze een aantal keer aan het feit dat Brian maar 'weer' achter beelden moet terugkijken. Dit zou dus best wel eens vaker gebeurd kunnen zijn.
Maar het blijft een heel eng mannetje die Brian.![]()
Alleen schrijven ze COS verkeerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Passen die ads zich niet aan op de tekst hier?
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest en nep moet het nog worden; Huub en jaap bespraken net een gesprek dat ze achter gehad hebben.
Andere kamp (amanda en Brian) moeten blijkbaar gaan aantonen dat relatie Huub en Claire nep is en zei moeten tegenover gestelde bewijzen.
Redactie?FEBO we zijn niet gek echt iedereen op streams en tv ziet dat het nep is.
Cut de bullshit, red de show en vervang Claire voordat DGK echt is doodgebloed.
Want als ze Claire toneelhaken dan barst het spel opeens los?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef diedirk het volgende:
Hoe triest en nep moet het nog worden; Huub en jaap bespraken net een gesprek dat ze achter gehad hebben.
Andere kamp (amanda en Brian) moeten blijkbaar gaan aantonen dat relatie Huub en Claire nep is en zei moeten tegenover gestelde bewijzen.
Redactie?FEBO we zijn niet gek echt iedereen op streams en tv ziet dat het nep is.
Cut de bullshit, red de show en vervang Claire voordat DGK echt is doodgebloed.
Zal een prima meid voor BB zijn, maar niet voor DGK.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussen
Uhmquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Want als ze Claire toneelhaken dan barst het spel opeens los?
Ja! Claire is de rem op de vooruitgang! Als Claire weg is, dan krijgt iedereen weer initiatief voor tien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
* proest * het is wel de waarheid * proest *quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef diedirk het volgende:
[..]
Zal een prima meid voor BB zijn, maar niet voor DGK.
Het demotiveert ook andere bewoners,die denken als zij zich niet hoeft te bewijzen dan wij al helemaal niet meer.
Dus wordt alles passief en gaan ze spelletjes spelen en taarten bakken....
ik denk dat er dan ook niet veel zou veranderen... dan zal het spel in een impasse zitten.... brian en amanda laten elkaar niet los, en ik zie dat bij jaap en huub ook niet gebeuren... anders is een van hen de volgende...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het vervolg daarvan in de chill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Welk gesprek bekijken meerder users van Brian en Amanda? Die van het bord afruimen?
Natuurlijk, dat is het!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Claire is de rem op de vooruitgang! Als Claire weg is, dan krijgt iedereen weer initiatief voor tien.
Jaap gaat weer terroriseren, Brian en Amanda hebben voortaan gesprekken van niveau en kunnen plotsklaps ook luisteren naar elkaar en Huub kan weer de een na de andere hoer neuken zonder relatieproblemen. Wat willen we nog meer?
Dan wordt Claire eruit gestemd en dan komt er niemand meer in en dat zit je alsnog naar een passieve bende te kijken, die hun eigen spel niet eens spelen. Maar goed, ik begrijp dat Claire hier de bron van het kwaad is en dat zij verantwoordelijk is voor het doodbloeden van de kooi is. Ze is ook nog eens levensgevaarlijk, weet je dat. Lieve mensen moet je niet vertrouwen, stenigen moet je ze.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Uhm![]()
Een iets fellere tante als Claire zou de boel zeker doen opfrissen en weer wat stof doen opwaaien
+1quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
Kortom: ik denk dat dat passieve gedoe van lately inherent is aan de (te) lange tijdsduur van DGK, gecombineerd met de verstikkende vinger in de pap van achter.
Ja, heel vaak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
vraagje, krijge jullie ook steeds een lege pagina na refresh?
ja hier ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
De bron van het kwaad, das een leukequote:Op woensdag 27 februari 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het!
Claire, driewerf.
[..]
Dan wordt Claire eruit gestemd en dan komt er niemand meer in en dat zit je alsnog naar een passieve bende te kijken, die hun eigen spel niet eens spelen. Maar goed, ik begrijp dat Claire hier de bron van het kwaad is en dat zij verantwoordelijk is voor het doodbloeden van de kooi is. Ze is ook nog eens levensgevaarlijk, weet je dat. Lieve mensen moet je niet vertrouwen, stenigen moet je ze.![]()
Oh ja, ik vind Claire lief!
Na een refresh, kwam ik 3 keren op de startpagina uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
Layout (bagger) valt heel regelmatig wegquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef blomst het volgende:
Zolang Brian op zijn psp blijft spelen, gitaar blijft spelen, Amanda blijft stijlen, Jaap brieven blijft tikken, Huub bij de piano zit, hoeft Claire nergens heen. Het is waarschijnlijk omdat zij hun sporen al hebben verdiend maar op dit moment levert zij niks meer of minder dan de rest daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
De bron van het kwaad, das een leuke![]()
FEBO beschermt Claire, nogmaals: die russen waren er zodat claire zonder ruzie zou kunnen bashen volgens mij, zelfs dat weigerde ze en Japio nam die taak maar opzich.
Claire kan beter naar het verzorgings tehuis daar mensen helpenlekker taarjes bakken en roken
Wat ze moeten veranderen in de stemmingen zijn: niet unaniem iemand erin of eruit stemmen, maar de meeste stemmen gelden, klaar; dat brengt denk ik de nodige veranderingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Zolang Brian op zijn psp blijft spelen, gitaar blijft spelen, Amanda blijft stijlen, Jaap brieven blijft tikken, Huub bij de piano zit, hoeft Claire nergens heen. Het is waarschijnlijk omdat zij hun sporen al hebben verdiend maar op dit moment levert zij niks meer of minder dan de rest daar.
Ik krijg het idee dat ze allemaal een beetje rustig gehouden worden op dit moment. Claire laat niks doodbloeden maar ik denk dat de redactie bezig is met het einde in te luiden. Ver gezocht misschien maar iets zegt me, dat het niet zo gek lang meer duurt.
Zou mooi zijn, maar dat zullen ze in dit stadium helaas nooit doen, puur omdat dan Amanda en Brian het onderspit delven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef neo567 het volgende:
Wat ze moeten veranderen in de stemmingen zijn: niet unaniem iemand erin of eruit stemmen, maar de meeste stemmen gelden, klaar; dat brengt denk ik de nodige veranderingen![]()
Gast spelers stemrecht geven ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar dat zullen ze in dit stadium helaas nooit doen, puur omdat dan Amanda en Brian het onderspit delven.
Dat zou in de setting van nu niets uitmaken. Maar Luc en Selene kunnen natuurlijk altijd terugkomen. Net als de Bolsjewieken!quote:
Dan zou dat op dit moment alleen Mike zijn die stemrecht krijgt. Eric niet want die zorgt dan voor een meerderheid en dat moeten ze niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Gast spelers stemrecht geven ofzo
Precies de komst van Claire heeft dat er duimendik opgelegdquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou dat op dit moment alleen Mike zijn die stemrecht krijgt. Eric niet want die zorgt dan voor een meerderheid en dat moeten ze niet hebben natuurlijk.
'Mike, omdat jij het zonder Dilana moet stellen mag jij voor deze ene keer meestemmen!'
Het spel is allang geen spel meer.
Ja!!! Jottumquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:56 schreef noekje het volgende:
Oh, Carlos is er!
Alleen als er wifi in de buurt is zou het mogelijk kunnen zijn, maar lijkt me sterk dat FEBO daar geen stokje voor steekt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Vraagje: Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2 verbinding met het internet hebben?
Je kan met een PSP2 op internet! Duss.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2 verbinding met het internet hebben?
@Noekje ik zocht je in de FB, ik heb een vraagje.
Ik denk dat er maar weinig users zijn die het daar niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies wat ik ene andere users gister avond hier op het forum ook vertelden en zagen, Claire hoort er niet tussen
Dit staat er op FOK!.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het mogelijk dat Brian en Mike op de PSP2
verbinding met het internet hebben?
(Bedankt Neo567 voor antwoord te geven hieronder.)
Maar ook draadloos?
Ze is een * normaal* persoon en die horen niet in de kooi! Want dan zou de kooi erg saai zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig users zijn die het daar niet mee eens zijn.
Iedereen ziet dat zij geen gouden kooi materiaal is. Lief, nietszeggend meisje, maar geen aktiemaker of relzoeker.
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is een * normaal* persoon en die horen niet in de kooi! Want dan zou de kooi erg saai zijn
Dennis was allesbehalve normaal.!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef diedirk het volgende:
[..]
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .
Maar dat gebeurt met Claire ook niet.
Dennix "normaal"???? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef diedirk het volgende:
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .
Maar dat gebeurt met Claire ook niet.
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehadquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis was allesbehalve normaal.!
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei diequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Hij had wel een knallende exit als wraak maar dat was opgehoopte woede enzo van het sarren wat ik tegen claire mis.
Ja, hij hoopte teveel op Nadia, zoals Claire op Huub rekent (lees (s)lijmt als een klein kind bij pappie)quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Enne Huub is veel en veel arroganter als Dennix ooit is geweest, met z'n uitspraak van:quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Net als met die roos bij Dimitri toch!? Was ook al een stukje darkside, zeker wetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?
Alsje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
Wie heeft er clipje met de befaamde uitspraak "Framboos?" en Jaap verkleed als nadia?
Geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=mzBLpLaIOgg
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Dit staat er op FOK!.![]()
[PSP] Internet op PSP via WiFi laptop
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87Uquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.
weet jij misschien ook waar het filmpje te vinden is van Huub tussen de benen van Amanda?
Dit heb ik ook live gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87U
Ik zat achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je 'live'?
Kijk ... nu wordt het interessant. Waarom? En klap eens uit den school!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Dementor het volgende:
Ik zat achter.
Vertel.quote:
Ik zit er nu ook naar te kijken, wat is het toch een walgelijk ventjequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Er is nog een ander filmpje, daar zie je Huub op Amanda liggen, een ander camerastandpunt dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vertel niets door, hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Ik sta onder contract dus ik mag niet teveel zeggen
Klopt dat hebben ze in de uitzending gebruikt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is nog een ander filmpje, daar zie je Huub op Amanda liggen, een ander camerastandpunt dus.
testje of je weet waarom redacteur Frans is vertrokken....?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt dat hebben ze in de uitzending gebruikt.
Whoa, dat had ik nog niet eens gezien! Opvallend dat Brian altijd de grootste huilie is als er iets gebeurd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:56 schreef Scandalous het volgende:
Whoa, dat had ik nog niet eens gezien! Opvallend dat Brian altijd de grootste huilie is als er iets gebeurd.Wat een idioot! En dat dit allemaal zonder SL te zien was
sorry, er gaat even een wereld voor me open
Holy shit, wat is DAT.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Gaat 'm niet worden, haar tetten vliegen er bij elke beweging uit.
[ afbeelding ]
DE oplossing.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:11 schreef mootie het volgende:
Ooooooh mooi, ze doet er een enoooooorme witte bh onder.
Prachtig plaatje! Niets meer aan doen!quote:
Amanda doet 'eroties' paaldansen, Sylvia deed pole fitness , begrijp ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
Syl kon toch ook gewoon paaldansen met lange broek? Waarom is het voor Amanda dan onmogelijk om in de paal te blijven hangen tenzij ze een miniscuul broekje aanheeft?
Je bedoeld siliconezakken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Gaat 'm niet worden, haar tetten vliegen er bij elke beweging uit.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Syl wat soepeler is dan Amanda en zeker meer kracht heeft in haar armen. Amanda is een boerin vergeleken bij Syl.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
Syl kon toch ook gewoon paaldansen met lange broek? Waarom is het voor Amanda dan onmogelijk om in de paal te blijven hangen tenzij ze een miniscuul broekje aanheeft?
Maar de verklaring van Amanda is steeds dat ze geen grip heeft met een lange broek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Amanda doet 'eroties' paaldansen, Sylvia deed pole fitness , begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |