Dennix "normaal"???? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef diedirk het volgende:
precies, het "voordeel" van Dennis, die ook normaal is, was nog dat Huub en Jaap veel tv konden maken door hem te bashen .
Maar dat gebeurt met Claire ook niet.
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehadquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis was allesbehalve normaal.!
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei diequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah ik vond hem net zo niets zeggend als claire, behalve dat hij geen sex relatie met Huub heeft gehad
Hij had wel een knallende exit als wraak maar dat was opgehoopte woede enzo van het sarren wat ik tegen claire mis.
Ja, hij hoopte teveel op Nadia, zoals Claire op Huub rekent (lees (s)lijmt als een klein kind bij pappie)quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Enne Huub is veel en veel arroganter als Dennix ooit is geweest, met z'n uitspraak van:quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja nietszeggend heb je gelijk in! Maar de air waarmee hij het hok in kwam is toch wel een beetje anders dan die van Claire. Ze zijn allebei nietszeggend, maar daarbij is Claire normaal en Dennis een arrogante kwal.
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
Gescripte woede dan, want het mocht van achter zei die
Net als met die roos bij Dimitri toch!? Was ook al een stukje darkside, zeker wetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, was dat niet moment dat zijn "darkside" tevoorschijn kwam?
Alsje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
Wie heeft er clipje met de befaamde uitspraak "Framboos?" en Jaap verkleed als nadia?
Geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=mzBLpLaIOgg
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Dit staat er op FOK!.![]()
[PSP] Internet op PSP via WiFi laptop
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87Uquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Handig, na DGK, gaat er nog een wereld voor me open op FOK.
weet jij misschien ook waar het filmpje te vinden is van Huub tussen de benen van Amanda?
Dit heb ik ook live gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=gSjMxPSU87U
Ik zat achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je 'live'?
Kijk ... nu wordt het interessant. Waarom? En klap eens uit den school!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef Dementor het volgende:
Ik zat achter.
Vertel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |