dus dat bedoelt ze met carriëre?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten hier het hierover eens: Brian kijkt nog even hoe hij haar kan exploiteren (seks dus), dan dumpt hij haar.
het valt bij haar wel op, als ze weer met ontblootte skippyballen loopt te paraderen, dat haar huid in het gezicht, lichter is dan de rest van het lichaamquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ziet er toch gewoon vies uit? Ongewassen en eeew! Zonder make-up is haar huid ook een beetje grijzig.
Ah, ze haalt met haar vingers even een paar knopen uit het touw.
Kijk nou dat haar tijdens het dansenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het valt bij haar wel op, als ze weer met ontblootte skippyballen loopt te paraderen, dat haar huid in het gezicht, lichter is dan de rest van het lichaam
Dat ze het zelf niet in de gaten heeft verbaast me niks. Wat me wel verbaast is dat niemand haar daar op aanspreekt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat een puinhoofd.
En dat heeft dat smerig snolletje zelf niet in de gaten?
Ik vlucht nu ff de deur uit, maar verheug me nu al op het teruglezen van jullie prachtige commentarenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk nou dat haar tijdens het dansen![]()
(sorry dat ik er over blijf doorgaan, het is gewoon zo grappig, Amanda vertelde net nog dat ijdelheid haar grootste zonde was)
simpel als jij minimaal 200 miljoen tot je beschiking heb om je chanteur te grazen te nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef Borga het volgende:
[..]
In 2002 werd zijn vermogen geschat op 350 miljoen euro. Iedereen is te chanteren, je hebt alleen geld nodig of vindt jij 350 miljoen euro niet genoeg
De buren kunnen haar er toch wel op aanspreken? Maar misschien is dat al net zo'n ranzig zootje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze het zelf niet in de gaten heeft verbaast me niks. Wat me wel verbaast is dat niemand haar daar op aanspreekt.
Zal wel niet mogen, kan toch niet anders?
Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef mootie het volgende:
Aha, Brian gaat nu even voordoen hoe het dansje van Amanda moet. Onze alleskunner
Hij heeft nog even een aanvulling op de choreografie.
Wat een sukkel is het toch ook.. Die gozer heeft straks buiten de kooi een serieus probleem met z'n 'overal verstand van hebben' houding.. Niemand die dan meer naar 'm luistert..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef mootie het volgende:
Aha, Brian gaat nu even voordoen hoe het dansje van Amanda moet. Onze alleskunner
Hij heeft nog even een aanvulling op de choreografie.
Brian: Ik kan ook echt alles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
'Doe het nu met pit maar zonder angst.'
In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevensquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel als jij minimaal 200 miljoen tot je beschiking heb om je chanteur te grazen te nemen
blijven er weinig chanteurs over
200 miljoen schijntje voor onze sjonnie
btw
als je een beetje verdiept in de materie weet je dat "top" criminelen zich verre houden van high profile zaken en figuren
holleder heeft die fout 1 keer gemaakt en daar van geleerd
btw
endstra is rijk geworden door het wiwassen van geld voor oa holleder
dus de vergelijking sjonnie en endstra ???
Hij is ook een latente homoquote:
Het wordt al onaardiger. 'Wat heb je niet begrepen van toeffffffff.'quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian: Ik kan ook echt alles.
Alsof ik naar het schrijven van "Girltalk" luister.
Dit lijkt weer de goede kant op te gaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Het wordt al onaardiger. 'Wat heb je niet begrepen van toeffffffff.'
'Je moet niet zo... Ja, luister, je moet...'quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit lijkt weer de goede kant op te gaan.
De meester kijkt naar zijn gewillige leerling.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
'Je moet niet zo... Ja, luister, je moet...'
Welnee......... gewoon 5 minuten gratis bellen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Dat mag allemaal, geen CC ofzo?
ja en Brian krijgt ff info dat hij moet oppassen voor Eric..... want die krijgt alles door via een forum (FOK rulezzzquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee......... gewoon 5 minuten gratis bellen.
Niet te filmen alweer niet betalen wat doen we eigenkijk nog met die contact punten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
Ah weer een gratis telefoontje.
holleder belde ze keurig opquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Borga het volgende:
[..]
In jouw wereld meld de chanteur zich van tevoren met zijn naam en adres gegevens![]()
Jij weet niet hoe je iemand moet chanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |