Joh..die lui achtervolgen je, wanneer ze dat kot uit zijn.. Op het witte doek..als kunst aan de muur, plaatjes op de radio..etc etcquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze er niet optreden ben ik iig daar te vinden.
Huub geniet echt van zijn gesprek met Til, doet hem altijd goed.
Brian was net aan het sporten en wil een beetje bijtrekken na alle drukte van wekenlang trainingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer in zijn nest zeker??
Hij was of is volgens mij op Amanda aan het wachten zodat ze samen kunnen douchen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Lady-night het volgende:
Brian weer in zijn nest zeker??
Ze wist gisteren al dat ze zangles had.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was of is volgens mij op Amanda aan het wachten zodat ze samen kunnen douchen.
B heeft net gesport en A gedanst....alleen nu komt die zangles er tussendoor (die niet op het rooster stond volgens mij) Dus geen idee wat het plan nu is.![]()
Of hij rust/slaapt/PSP't tot Amanda klaar is met zingen, of hij is toch maar alleen gaan douche.
Ben je gek, zodra het programma afgelopen is horen we never nooit meer iets van die 2. Hooguit een bericht in de Televaag dat een Brotha van Bonaire zijn siliconesnol in elkaar heeft geslagen omdat ze zijn bord niet op wilde ruimen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:15 schreef Lobasca het volgende:
en ik herinner me ook nog iets met stichting Aap, oerwoud wordt úm ook niet![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, zodra het programma afgelopen is horen we never nooit meer iets van die 2. Hooguit een bericht in de Televaag dat een Brotha van Bonaire zijn siliconesnol in elkaar heeft geslagen.
quote:Terwijl Tilly nog met Huubs nagels bezig is, komt de volgende bezoeker al de Villa binnen. Rob komt Amanda zangles geven en enthousiast vertelt de Amsterdamse dat ze de manager van Brian en Jaap heeft laten weten dat zij ook wel een single wil opnemen. “Ik kan wel een beetje zingen, dus dat wil ik wel laten horen”, zegt ze tegen Rob die het wel ziet zitten. Ze laat ook het nummer ‘Laat me vrij’ van ex-Miljonair Dennis horen. “Leuke plaat”, is de reactie van de zangleraar en hij springt achter de piano. De les gaat nu echt beginnen, misschien heeft Rob wel wat ideetjes voor Amanda's aankomende zangcarrière.
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:49 schreef petraa het volgende:
Er wordt werkelijk van alles geregeld om de kindjes van God bezig te houden, maar Huub, Jaap en Claire zie je werkelijk helemaal niets doen!
Ik krijg daar zoquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:52 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Amanda er erg armoedig uitzien vandaag!
Ik kan hier zo niet goed van worden, stelletje klootzakken achter. Ze heeft dit al aangegeven toen ze binnenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.
Meestal ziet ze er ordinair uit,quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag?
Rob zegt dat ze moet zingen alsof ze straalbezopen is, misschien ligt het daaraan.
Zingt ze iets van Bonnie St. Claire?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
Rob zegt dat ze moet zingen alsof ze straalbezopen is, misschien ligt het daaraan.
Er was niks negatiefs van te zeggen dus dan negeert ze het.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Het leuke gesprek tussen Huub en Til is niet interessant voor PoekieRoekie. Van het dansen stapt ze over naar de zangles van het prinsesje.
[..]
Ging ze maar eens buitenspelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
Zingt ze iets van Bonnie St. Claire?
Goh, wanner zou Huub beginnen met zijn motorrijbewijs?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |