Skattie, je kunt VV vergelijken met de reguliere, Huub is de Kutkabouter, Brian en Amanda zijn het zout der aarde.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:04 schreef petraa het volgende:
Het verschil qua toon, qua schrijven!![]()
Ik kijk bijna nooit de reguliere maar er staat volgens mij wel een fiilmpje op DGK site van zijn "stageweek".quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie Mike daar weer nutteloos zijn..uhh..weet iemand of er ooit iets in de reguliere, van zijn 'werkweek' is uitgezonden?
Klodder Jaap kan van zijn ''luie donder'' af komen wat hij wil, maar hij bepaalt niet wat er op de tv gaat komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zei gisteren dat hij regelmatig bij de buren navraagt of hij het nog wel goed doet, en dat hij elke keer wordt gerustgesteld. Daarnet zei hij weer zoiets.
Maar dat betekent toch gewoon alleen maar dat ze hem niet nodig hebben voor de tv-uitzendingen? En daarom staat hij toch zo laag in de poll?
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen, en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
jup huub is weer vreselijk zieligquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen ze hem weer lekker afbranden in de tvuitzending. Hoe vreselijk vals hij wel niet is, en hoe slecht hij met Claire omgaat. En dat hij geen respect voor vrouwen heeft
okeequote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit de reguliere maar er staat volgens mij wel een fiilmpje op DGK site van zijn "stageweek".
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie Mike daar weer nutteloos zijn..uhh..weet iemand of er ooit iets in de reguliere, van zijn 'werkweek' is uitgezonden?
herstel.hij speelt een potje schaak met jaap
Het zou ook niet erg zijn, maar dan moet het wel eerlijk verdeeld worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jup huub is weer vreselijk zielig
maar om huub zelluf maar ff te quoten
als het je niet bevalt ga je maar naar huis
Jaap weet gewoon dat hij weinig tv momenten heeft en daarom laag scoort in de PoPo. Het interesseert hem geen bal dus kan ik alleen maar concluderen dat hij een deal heeft met de FEBO, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Disana het volgende:
Als ik hem was zou ik me niet gerust laten stellen, en van mijn luie donder af komen om ook meer tv te gaan maken.
Jaap gaat er niet uit, claire gaat als eerst.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weet gewoon dat hij weinig tv momenten heeft en daarom laag scoort in de PoPo. Het interesseert hem geen bal dus kan ik alleen maar concluderen dat hij een deal heeft met de FEBO, iets anders kan ik er niet van maken.
Jij maakt van commentaar leveren op wat hier geschreven wordt, je levensdoel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?
Oeh, denk aan je zwijgplicht hè?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat er niet uit, claire gaat als eerst.
Dat is zo afgesproken.
* Dementor klapt.
Tot voor een week of drie terug probeerde hij dat wel te doen, door zich in elk potentieel tv-moment van een ander te wringen. Dat doet hij niet meer, hij doet eigenlijk helemaal niets meer en krijgt te horen dat dat goed is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Klodder Jaap kan van zijn ''luie donder'' af komen wat hij wil, maar hij bepaalt niet wat er op de tv gaat komen.
In bad, massage, piano spelen, dineren, cake bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
Huub gaat iets leuks doen straks met Claire?
Held Huub, er moet wel eerst alcohol in gegooid worden anders werkt hij niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuhhh wie is daar wel zinvol aanwezig dan ?
toneelhaak dreigt...?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, de grimecursus van Claire zou morgen beginnen, dat is verzet naar volgende week.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, denk aan je zwijgplicht hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |